انواع رنگ دود اگزوز؛ رنگ دود ماشین علامت چیست؟

برای عیب یابی خودرو از روی صدا کافی است در هنگام دور زدن یا پیچیدن، کمی توجه کنید و اگر در این مواقع صدایی شنیدید، احتمالا با مشکل سیستم فرمان روبرو شده اید. فشار تراکم موتور از اندازه لازم کمتر است و در نتیجه قدرت سوزاندن سوخت را ندارد.

اگر سوخت ارسالی به یک سیلندر، از سوخت ارسالی به دیگر سیلندرها بیشتر باشد، علاوه بر آنکه احتراق حاصله به پیستون ضربه میزند، از درون سیلندر نیز صدا بلند میشود. زمانبندی تزریق سوخت به هم خورده و سوخت ارسالی بعد از زمان تعیین شده ارسال میشود.

مقدار سوخت ارسالی به سیلندرها تنظیم نیست. همانطور که موتور سوخت را می سوزاند، گازهای خروجی از طريق منيفولد و به سيستم اگزوز و از طريق انبار و با لوله انتهائي خارج می شوند.

انژکتورها در زمان پاشش، نیروی لازم را ندارند و همین فشار کم سوخت پاشیده شده، باعث دود کردن خودرو میشود. این دود معمولاً به هنگام استارت سرد موتور با یک بوی شیرین همراه است و حتی در زمان گرم بودن موتور نیز ممکن است ادامه پیدا کند.

سيل سوپاپ هاي موتور خورده شده است و روغن به داخل سيلندر يا مسير دود نشت مي كند. احتمالاً رينگ پيستون موتور خودروي شما خورده شده است و روغن به داخل سيلندر نشت مي كند. در بخش سیستم تعلیق، منهارت از فنرهای کوتاه استفاده کرده است که ارتفاع خودرو را تا ۳۰ میلی متر پایین تر می آورند.

برای برطرف کردن این مشکل باید تمام قسمتهایی که مایع خنککننده از آنها عبور میکند، بررسی شود. با این حال، اگر شما همیشه نیاز به مبدل کاتالیزوری خود را جایگزین، ما می توانیم به شما یک گزینه عملکرد است که به درستی کاهش انتشار، اما با افزایش جریان خروجی در مقایسه با مبدل کارخانه اصلی شما.

ساییدگی غلتکها خیلی زیاد است. رنگ دود خروجی سفید و مقدار آن زیاد است: کوپلینگ موتور لقی غیر مجاز دارد. احتمال نشتي در انژكتور ها وجود دارد. براي حل مشكل بايد انژكتور ها را تعويض نماييد.

اگزاست فن ها می توانند به عنوان فن آکسیال و یا سانتریفیوژ هم مورد استفاده قرار می گیرد. ربات ها قابلیت کارکردن در محیط های نامطبوع را دارند و بدون استراحت کار می کنند و قابلیت حس و تشخیص دارند و قابلیت کارهای سنگین را دارند و در 95 درصد، ربات ها در 6 قسمت زیر مورد استفاده قرار می گیرند.

3. بعد از یه مدتی اگه در موتور رو باز کنید رسوب سفید چسبیده درش! بعد ماشین را به یه مکانیکی نشون دادم تا ببینه واشر سرسیلند ماشین توی این چند مرتبه بی آب شدن رادیات طوریش نشده باشه.

به این صورت که اگر قرار است در سیلندر شماره یک انفجار داشته باشیم، قوس الکتریکی از طریق رطوبت به پایه وایر سیلندر دیگر جهش پیدا میکند و در نتیجه هم سیلندر اصلی دچار احتراق ناقص خواهد شد و هم شمع سیلندری که در زمان مناسب انفجار قرار ندارد، جرقه خواهد زد.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *