انواع رنگ دود اگزوز؛ رنگ دود ماشین شما نشانه چیست؟

اگر از کولتیواتور در محیط بسته مانند گلخانه استفاده میکنید باید مطمئن باشید که گلخانه تهویه مناسب دارد. اگر چنین بویی را حس کردید، هرگز آن را نادیده نگیرید و به دنبال دلیل آن باشید. وظیفه یک رادیاتور سرد کردن موتور در هنگام کار کردن آن می باشد.

جنس کاغذ فیلتر از یک نوع کاغذ مخصوص بوده که برای افزایش سطح فیلتراسیون، آنرا به صورت چین دار می سازند. این عوامل باعث می شوند عملیات بدون زحمت انجام شود.اگر یک جوشکار وجود دارد که کنترل زیادی به شما می دهد ، آن Lotos TIG200ACDC است.

با پارت جنیون همراه شوید تا بوی لاستیک سوخته در خودرو و دلایل آن! حتما برای شما هم پیش آمده که در حال رانندگی داخل ماشین بوی غیر عادی به مشامتان برسد. یکی از بخشهایی که حتما باید بررسی کنید پشت پولی سر میللنگ است.

اگر بو همچنان ادامه داشت باید لولههای سیستم تهویه را باز کنید و شستشو دهید. شما همه چیزهایی را که لازم دارید به طور کامل جایگزین سیستم اگزوز خود را از جمله صدا خفه کن، لوله، مبدل کاتالیستی و حتی واشر، گیره و چوب لباسی ببینید.

گروه خودرو سازی پژو از جمله شرکت های فعال در صنعت خودرو سازی ایران است، از محصولات مهم این شرکت که در ایران توسط گروه ایران خودرو مونتاژ و عرصه می شود دو محصول پژو 405 و پژو 206 می باشد.

این منبع اگزوز در دورهای کم بی صدا کار می کند. و آقا فرشاد در رابطه با رنگ دود ها درست میگه و آقا ناظم درست نمیگه رنگ دود آبی دلیل روغن سوزیه و رنگ سفید وجود بخار آب در خروجی اگزوز که ممکنه از وجود آب در بنزین یا باک بنزین باشه ممکنه از نشت آب از طریق سر سیلندر باشه یا در موارد کم و اگه زمستون ضد یخ تو رادیاتور نریخته باشی ممکنه سیلندر ترک خورده باشه و آب از خود سیلندر وارد محفظه احتراق بشه حتی اگه ترک خیلی ریزی باشه.دود سیاه هم که به علت درست نسوختن سوخت هستش که دلایلی که بچه ها گفتن میتونه باعثش بشه.

فیلتر روغن مستقیما باعث دود اگزوز نمیشه ولی فیلتر هوا چرا از این کارها میکنه دلیلش هم اینه که وقتی فیلتر هوا کثیف میشه روزنه های اون گرفته میشه و فلوی هوایی که از اون میگذره کمتر میشه و بجای اینکه عبور جریان هوا از مسیر ونتوری باعث بالا اومدن بنزین از مسیر ژیگلور دور بالا بشه و نسبت مناسب مخلوط شدن بنزین و هوا رو رعایت بکنه تا سوخت کامل بسوزه بنزین رو به زور از مسیر ژیگلور دور پایین میکشه داخل سیلندر و به دلیل بیشتر بودن نسبت بنزین به هوا سوخت کامل داخل سیلندر نمیسوزه و مقداریش به صورت دوده سیاه از اگزوز خارج میشه و به اصطلاح میگن موتور خام میسوزونه.

روغن موتور هم اگه خیلی خیلی خراب شده باشه از رینگ روغن یا از دور سیتها و گیتها عبور میکنه و با سوخت میسوزه. تداوم تولید دود سیاه پس از گرم شدن موتور، نشان از احتراق ناقص و عدم تناسب ترکیب سوخت با هوا دارد که میتواند ناشی از سوخترسانی بیش از اندازه و عدم کارکرد سیستم جرقهزنی، نشتی در انژکتورها، خراب بودن سنسور اکسیژن، کیپ شدن مسیر هوای ورودی یا کثیف شدن فیلتر هوا و …

به همین دلیل این صدا را می توان به دلیل خشکی بیش از حد تایر ها دانست و گاهی اوقات این صدا از اگزوز نیز می باشد و پس بهتر است آن ها را با یکدیگر قاطی نکنید. مدت زیادی است که مازراتی گرنتوریسمو برای نونوار شدن اساسی از بازار خارج شده اما سرانجام اواخر امسال یا اوایل سال آینده نسل جدید آن پدیدار خواهد شد.

معمولا چنین بوهایی به دلیل مسافت طولانی و داغ شدن موتور می باشد. این از فولاد ضد زنگ و آلومینیوم فوق العاده قوی ساخته شده است اگزوز قادر است به عنوان صدا خفه کن بی صدا برای طیف وسیعی از دوچرخه عمل کند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *