آشنایی با سیستم اگزوز خودرو – کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین

صدای توربوساند بر روی منبع اگزوز اسپرت بسیار جذاب تر هم هست اما باید توجه داشته باشید که جداره سری منبع اگزوز بیشتر از یک سانتی متر نباشد. باسلامکیت اگزوز برقیه گارسغرش و صدایی دلنشین و. TS330 علاوه بر طراحی تخصصی داخلی خود که موجب ایجاد صدایی دلنشین و زیبا میشود ، با بهره وری از سیستم سایلنسر توانایی ایجاد دو حالت صدای اسپرت و فابریک را در خود جای داده است تا علاقه مندان بتوانند علاوه بر زینت بخشیدن به خودروی خود ، با خیالی راحت از صدای گاز دادن خود نهایت لذت را ببرند و در مواقع نیاز با نصب آسان و راحت قطعه سایلنسر صدای خودرو را به حالت فابریک برگردانند.

قطعه ای ضروری در ماشین ها و وسایل نقلیه که وظیفه دارد گازهای حاصل ازسوختن مواد داخل موتور خودرو را به بیرون هدایت کنند با نام اگزوز شناخته میشود. نمای عقب سیتروئن به تبعیت از انتهای جلویی خودرو، دارای چراغ های نسبتا بزرگ به فرم چهارگوش است که با گرافیک داخلی به همین سبک و سیاق و استفاده از مربع های متحدالمرکز همراه شده است.

معمولاً صدای کوبش یا تق تق سبک است ، این صدا بیشتر هنگامی احساس می شود که موتور نه در حال شتاب گرفتن است و نه در حال کاهش سرعت ، فرسودگی یاتاقان متحرک ، نامیزانی شاتون یا کمبود روغن ممکن است عامل صدا کردن شاتون باشد .

در کل بنده بعداز طي مساف هشتادهزار کيلومتر بعداز حدود سه سال جزء سروصداي جزيي در تزيينات داخل ماشين هيچگونه مشکلي با موتور پر شتاب و قدرت و بدون صداي ماشين ندارم و از لحاظ موتوري و فني ازش راضي هستم.

هدف از این مقاله آشنایی با سنسورهای اکسیژن می باشد و اینکه سنسورهای اکسیژن برروی خودروهای انژکتوری چه وظیفه ای دارند و همچنین اهمیت حضور این سنسور برروی خودرو ازبابت تنظیم مصرف سوخت و کنترل آلاینده های خروجی از اگزوز و با انواع مختلف این سنسورهای آشنا می شویم.

اولین مشکلی که ممکنه بعد از برداشتن کاتالیزور اتفاق بیفته اینه که عملکرد سنسور ها دیگه مثل قبل نیست در نتیجه چراغ چک روشن میشه و مصرف سوخت بالا میره و قدرت موتور کم و میزان گاز های خروجی از اگزوز زیاد میشه.

مشکل اصلی اینه که EF7 دو تا سنسور اکسیژن داره یکی قبل و یکی بعد از کاتالیزرو که یکیش میزان اکسیژن گاز های خروجی از موتور قبل از کاتالیزور و دومی میزان اکسیژن گاز هایی خروجی از موتور بعد از کاتالیزور را می سنجه .

اولین نمونه این سیستم توسط مرسدس در سال ۲۰۰۳ و روی سری S این خودرو ساز معرفی گردید این سیستم پیش از برخورد کمربندها را سفت، سانروف را بسته و صندلی های خوابیده را به حالت اولیه باز می گرداند.

خودرویی ٣٠ ٤٠ میلیونی که در عین ظاهر مناسب و جوانپسندانه و قابلیت حرکتی مناسب، امکانات رفاهی خوب و ایمنی قابل قبول ( حداقل بین خودرو های داخلی ) هم در لیست ویژگی های خود داشته باشد.

در صورتی که سوپاپ ها به درستی تنظیم نشده باشند و یا روغن موتور کافی نباشد، سوپاپ ها شروع به تولید صدای تیک تیک مانند خواهند کرد که در ناحیه بالای موتور قابل شنیدن است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *