آشنایی با سیستم اگزوز خودرو – کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین

با این حال دانستن چند اصل کلی میتواند در آینده و برای رفع سریعتر خرابی شمع موتور کمک کننده باشد. در برخی از برنامه های کاربردی، منیفولدها با یک لوله متقاطع متصل می شوند و یک لوله هدر به یکی از چند منظوره متصل می شود.

نور خورشید یکی از مهمترین عواملی است که باعث میشود به رنگ خودرو ، شیشه های خودرو و چراغ های خودرو آسیب وارد شود و کیفیت اولیه خود را از دست بدهند.به طور مثال اگر قرار است خودرویی ۵۰سال عمر کند وقتی در معرض آفتاب قرار گیرد عمر آن تبدیل به ۳۰سال میشود پس همین طور که مشاهده میشود تابش نور خورشید برای بدنه خودرو ضرر خیلی زیادی دارد .

گاز اگزوز تولید شده توسط یک موتور احتراق داخلی حاوی سموم کربن منوکسید (CO) است که در غلظت کافی می تواند باعث بیماری شدید و حتی مرگ شود. لوله های اگزوز را می توان با گیره های متصل شده، با هم در اتصالات مهر و موم شده با یک واشر، و یا جوش داده شده.

راهنمایی های جلا داده شده با شعله های فلزی مناسب برای یک میله گرم و یا برای یک نگاه بسیار متمایز، گره های سیاه و سفید از پارچه های فولاد ضد زنگ ما را نصب کنید. زنگ زدگی شدید می تواند منجر به سوراخ شدن لوله و نشت اگزوز شود..

EXHAUST PIPES همچنین می تواند از درون زنگ بزند، به خصوص در مواقع کوتاه مدت وسایل نقلیه موتوری در هوای سرد. در کنار راه، لوله های اگزوز همچنین تمام اجزای سیستم اگزوز را به هم متصل می کنند: منیفولد که گازها را از هر پورت جمع آوری می کند و آنها را به یک خروجی هدایت می کند، مبدل کاتالیستی که ترکیبات مضر را تبدیل می کند، و صدا خفه کننده که پالس های فشار را آرام می کند.

بعضی از لوله ها لوله های دو جداره ای دارند و در بعضی موارد می توانند درون آن سقوط کنند و باعث ایجاد محدودیت شوندمانند جاده هایی که خانه شما را با مقصد رانندگی می کند، لوله های اگزوز مسیری را برای گاز خروجی از سر سیلندر ایجاد می کند و از لوله دم خارج می شود.

لوله های اگزوز نیز می توانند از موانع و آوارهای جاده ای که می توانند باعث آسیب فیزیکی شوند، رنج می برند.

این کار عمر مفید اگزاست فن را نیز افزایش میدهد. احتمالا قدرت خودرو نیز کمتر از سابق شده است.این مشکل به تدریج زیاد می شود تا به جایی برسد که خودرو دیگر روشن نشود.

لوله متوسط، مبدل کاتالیزوری را به صدا خفه کن متصل می کند و لوله ی دمنده صدا را به سمت اتمسفر خودرو متصل می کند. اگزوز دود تولید شده از احتراق را که در سیلندر ایجاد میشود به خارج از خودرو انتقال میدهد و بطور کلی میتوان گفت وظیفه کاهش آلایندگی دود ، صدا و دما را دارد.

فرمون پذيريش خيلي خوبه و بخصوص در سرعتهاي بالا و در پيچها تعادل خوبي داره ./مصطفي – 7-نظرات در مورد سمند ef7 بنده برج ۷ /۹۳ يکدستگاه صفر از اين خودرو رو خريدم، مصرف اصلا اون چيزي نبود که شرکت اعلام کرده بود، آمپر آب بعد از کمي کار کردن تقريبا ميرفت بالا ، صداي داشبورد بعد ۲۰۰۰ هزار کيلومتر شروع شد، درها حتي بعد رگلاژ کاملا بد بسته ميشد، و ماشين در مجموع حس بدي ميداد، تعميرکاران هم که وقتي ميفهميدن موتور ef7 هست وحشت ميکردن، که حق داشتن، که بنده در نهايت با زيان فروختم./مرتضي – 8-تجربه ۴٧ هزار کيلومتر رانندگي با سمند EF7 پايه گازسوز سخنگو مدل ٩٢: خودرو جز اولين سري دو ايربک يورو ۴ بود که در کمال تعجب نسبت به نمونه تک ايربک يورو ٢ که تا بهار ٩٢ توليد شد حدودا ٢/٧٠٠/٠٠٠ تومان گران تر شد.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *