آشنایی با سیستم اگزوز خودرو – کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین

علاوه بر ورود مایع خنک کننده به محفظه احتراق در اثر نشتی واشر سرسیلندر، امکان ورود گازهای اگزوز به داخل مایع خنک کننده هم وجود دارد. با گذشت زمان آب و روغن با هم قاطی شده و سبب میشود روغن موتور حالتی شیری رنگ پیدا کند.

به عبارتی انژکتور هر سیلندر جداگانه بر طبق ترتیب احتراق ۱۳۴۲ سوخت را تزریق می کند که در بعضی از خودروهای قدیمیتر این طور نیست و انژکتور دو سیلندر ۱ و۴ – ۳ و۲ را باهم پاشش میکنند.

در این قسمت که ما به شما که یکی از قطعات تقویت کننده موتور یعنی خودرو را معرفی میکنیم که با نصب آن یکی اینکه صدای اگزوز را تقویت میکنید و دوم اینکه باعث بالابردن و بهتر شدن خروجی و افزایش خروجی اگزوز میشود.در این قطعات خودرو همه لوله های اگزوز ما خم سنبه هستند سنبه خم تضمین خم صاف و حفظ اندازه لوله و شکل در سراسر طول کل اگروز میباشد لوله های که خم سنبه هستند نمی تواند یک درصد از قطر خود را در پیچهای تند از دست بدهند .

اگر واشر سرسیلندر خودروی شما سوخته باشد، تنظیم فشار سیستم خنک کننده و سپس بررسی سیستم و کشف کاهش فشار در آن میتواند یکی دیگر از نشانههای سوختن آن باشد. یکی از راههای آسانی که خودتان هم میتوانید سوختن و نشتی این قطعه را تست کنید همین مورد بررسی وجود حباب داخل مایع خنک کننده است.

در این روش معمولاً نشتیهای دیگر هم میتوانند موجب کاهش فشار شوند و به همین دلیل، این موضوع نیز تنها زمانی که علایم اصلی دیگر سوختن واشر سرسیلندر وجود داشته باشد میتواند مورد نظر قرار بگیرد. اره NC: این دستگاه برای برش لوله ها به اندازه های مختلف به کار می رود، اره NC یک ماشین تمام اتوماتیک است و طبق اطلاعات وارد شده توسط اپراتور به برش زدن لوله ها می پردازد، لوله ها را به صورت بندل های صد تا صدو بیست تایی با یک جرثقیل اتومات سقفی روی قسمت مخصوص در پشت دستگاه قرار می گیرند، دستگاه بر اساس اندازه به طور خودکار لوله ها را برش زده و عملیات پلیسه گیری را نیز انجام میدهد و سپس لوله های برش خورده را توسط یک نوار به محل جمع آوری هدایت می کند در حین کار برش آب و صابون برای جلوگیری از ایجاد حرارت و اصطکاک زیاد روی محل برش می ریزد، یک سری دستگاه برش دستی قدیمی است که توسط اپراتور هدایت و توسط دستگاه سنگ زنی برقی پلیسه گیری می شود.

با نشتی مایع خنک کننده به داخل محفظه احتراق، این مایع با چکه از رینگ پیستونها وارد روغن موتور میشود.

اگر میزان نشتی مایع خنک کننده داخل محفظه احتراق زیاد باشد میزان دود سفید خروجی از اگزوز بسیار بیشتر شده و به راحتی میتوان آن را تشخیص داد.

اگر این مشکل را خیلی نادیده بگیرید، نهایتاً ممکن است مجبور به تعمیر اساسی موتور خودرو شوید که قطعاً هزینههای زیادی روی دست شما باقی خواهد گذاشت. ترکیب شدن آب و روغن سبب میشود روغن موتور به درستی نتواند وظیفه روغن کاری قطعات داخلی موتور را انجام دهد و نهایتاً، سبب بروز مشکل برای دیواره سیلندرها و بلبرینگهای میل لنگ و میل سوپاپ خواهد شد.

در داخل منبع یا انباره اگزوز، مجموعهای از لولههای سوراخدار تعبیه شده است که این وظیفه را به عهده دارد.

بنابراین اطمینان به هر فروشنده ای در بازار “فروش منبع اگزوز 206 ایساکو تیپ 5” کار درستی نیست و فروشگاهی که کالای خود را از لحاظ اصالت، ضمانت می کند باعث دلگرمی چندین برابر مشتری خواهد بود.مجموعه ی یدک یار برای بهبود خدمات خود به شما عزیزانی که قصد خرید “منبع اگزوز 206 ایساکو تیپ 5” را دارید، بر روی این قطعه ضمانت اصالت کالا قرار داده است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *