آشنایی با سیستم اگزوز خودرو – کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین

شورولت کامارو LT و هیوندای جنسیس کوپه از مدل های جدیدی هستند که علاوه بر داشتن سیستم تعلیق مستقل چندگانه، هر سیلندر آن ها، 4 سوپاپ و دو میل بادامک مجزا دارد.

هر کدام از این بخش ها خود وظیفه ای دارد که البته به طور کلی به خروجی دود و صدای موتور مربوط می شود که در ادامه هر کدام از این بخش ها را تعریف می کنیم.

این نسل از این خودرو تا پایان عمر خود یعنی سال 2010 در بازار کشور ما عرضه شد و هرچند آمار فروش نسبتا قابل قبولی را ثبت کرد، اما هرگز نتوانست بهتهدیدی جدی برای رقیبی همچون هیوندای توسان تبدیل شود.

میزان تولید مونو اکسید کربن به شرایط احتراق(سوختن) بستگی دارد، هرچه میزان اکسیژن در هنگام سوختن کمتر باشد بخش بیشتری از کربن دچار ناقص سوزی میشود و به جای دیاکسید کربن(CO2)، مونواکسیدکربن تولید میشود.

هنگام انتخاب روشی که می خواهید اگزوز را بی صدا کنید ، باید بسیار مراقب باشید و تمام تفاوت های ظریف را در نظر بگیرید.

هاج و واج نگاش میکردم که یهو در طرف خودش رو باز کرد و پس از ضربه زدن محکمی به فرمون از خودرو پیاده شد. از این رو استفاده از پلاگ فن ها در مکانهای که حساسیت صدایی در آنها اهمیت دارد بسیار مناسب تر از اگزاست فن سانتریفیوژمی باشد، البته ظرفیت هوادهی پلاگ فن ها مشابه اگزاست فن های سانتریفیوژ می باشد وتفاوتی در این مورد ندارند.

عدد بعد از W، نشاندهنده گرانروی در دمای بالا بوده و هرچه این عدد بزرگتر باشد، روغن در دمای بالاتر غلیظتر و سفتتر خواهد بود. زنگ در رو بنا به میلم زدم، که صدای گرفته ی دخترونه ای گفت: بفرمایید؟

دستم و روی قلبم گذاشتم و نفس عمیقی کشیدم تا کمی حالم جا بیاد، بعد تن کرختم رو جلو کشیدم که از پشت شیشهی خودرو نگاهم افتاد به پسر نوجوونی که زیر موتورش گیر کرده بود و پیرمرد داشت بهش کمک میکرد.

سیمای چروکیده و آفتاب سوختهش رو توی هم کشیده بود و با وحشتی آشکار به روبه روش خیره شده بود، مگه چیشده؟ با اندوه پلکی زدم و سر جام برگشتم؛ توی جیبم دنبال اسکناس پنجاهی اوستا گشتم و پس از پیدا کردنش دوباره خم شدم و اون رو روی داشبورد گذاشتم.

1949: آغاز ساخت نخستین انجین موتورسیکلت، با نام KE-1. با دست گونههای یخ بستم رو پوشندم و به مسیرم ادامه دادم. چشمهای گشاد شدم رو دور تا دورم میچرخوندم که با صدای زار راننده به اون زل زدم.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *