افزايش توان (msd , Nos, هدرز, تزريق اب)

لوله رابط هدرز و منبع اگزوز می باشد. بسیاری از مشکلات در خودرو را که ماحصل استاندارهای یکسان شرکت های خودرو سازی بدون در نظر گرفتن شرایط کاربر است را می توان رفع نمود. مانند استفاده از رینگ و پیستون ریو و افزایش حجم موتور بـه 1500 سی سی ، همچنین استفاده از لوله های مـیانی اگزوز تیبا (قطر بیشتری و طراحی بهینـه تر نسبت بـه اگزوز پراید) و در نـهایت استفاده از انباره عقب تیبا (قلاب ها و سر اگزوز حتما برای نصب روی پراید کمـی تغییر یـابد) و … که در ایران روی این شورولت نصب شدهاند در حدود 25 هزار دلار برای مالک آن آب خورده اند. برای خریدارانی که کمتر از ۴۰ هزار دلار پول دارند. صحبت از سبک و استایل شد. در این مقاله قصد داریم از خودرو چانگان ایدو به طور دقیق و مفصل صحبت کنیم. اگر قدام به افزایش اوانس جرقه برای حداکثر قدرت استفاده کنیم باعث به وجود آمدن ناک و افزایش دمای احتراق خودرو میشود.

در حالت ناک نرخ انتقال حرارت نزديک به 1? سیستم انتقال قدرت در چانگان ایدو از یک گیربکس چهار دنده ای اتوماتیک نیز بهره می برد. اما یه عامل به شدت محدود کننده می باشد و اون هم صدابسیار بلند و گوش خراشی است که تولید میشود. یه منبع اسپرت خوب هم میتونید ببندید! شما میتونین یه دست شمع و وایر خوب بخرید و بندازید! ریمپ قسمتی از تیونینگ بزرگ خودرو است ، تیونینگ خودرو شامل چیپ تیونینگ یا همان برنامه ریزی ایسیو ، تیونینگ موتوری که شامل هدرز ، کیت مکش ، توربو ، شمع و وایر و … ریمپ در واقع برنامه ریزی مجدد کامپیوتر خودرو یعنی ایسیو به حساب می آید. ریمپ تخصصی است که باید به دست افراد کاملا حرفه ای انجام شود در غیر این صورت می تواند خسارات جبران ناپذیری به موتور خودرو وارد نماید اما شما با اندکی هزینه ریمپ ایسیو در نزد افراد حرفه ای و متخصص می توانید رانندگی لذت بخشی را تجربه نمایید. این نوع ریمپ برای استفاده های شهری و مشتری هایی که می خواهند لذت سواری بیشتری داشته باشند، انجام میگردد.

به گزارش اسب بخار، گروه خودروسازی سایپا در زمستان ۱۳۹۹ تولید نخست کوییک S را شروع کرد و اعلام نمود که بخاطر مشکلات پیش آمده در تامین قالب های این خودروی فیس لیفت، تحویل این عضو خانواده X200 با چند ماه تأخیر انجام می شود. چانگان ایدو در ایران توسط شرکت سایپا وارد بازار خودروی ایران شد. چانگان ایدو به عنوان یکی از محصولات این شرکت در مارس 2012 میلادی روانه بازار خودروی چین شد و همچنین در همین سال در نمایشگاه خودروی فرانکفورت مورد بازدید شرکت کنندگان قرار گرفت. ماشین هایی با موتور های کاربراتوری به هیچ عنوان ریمپ نمیشود فقط با موتور های انژکتوری ریمپ میشود. این قسمت وظیفه دارد، محصولی را که در محفظه ی احتراق و از سوپاپ های خروجی گرفته است، را به لوله ی اگزوز منتقل کند؛ که خود این قطعه دارای انواع و مدل های مختلفی است. 2- ریمپ چانگان ایدو در سطح استیج 2 یا سطح بیرون شهری که در این سطح از ریمپ ایسیو علاوه بر تغییر در جداول پاشش سوخت و مقادیر جرقه زنی، تغییرات اساسی در میزان اکسیژن ورودی و دریچه های گاز نیز انجام می شود که منجر به فزایش شتاب 15 الی 20 درصدی توان موتور و شتاب خودرو می شود.

به اعتقاد برخی از کارشناسان یکی از دلایل عدم استفاده از هدرز به صورت فابریک بر روی محصولات شرکت های خودروسازی همین هزینه بالای طراحی و تولید قطعه است که اغلب انجام آن را برای علاقهمندان به متخصصان مراکز تیونینگ واگذار می کنند. مراقب محصولاتی که این سوکت را ندارند باشید، چراکه در این مدلها، رسوبات روغن روی سوپاپها و سرسیلندرها شکل گرفته و موجب خرابیشان میشود. یکی از این چهار دنده، دنده لیفت است که روی آن L نوشته شده است. این خودروهای می شود . این نوع لاستیک با گرم شدن چسبندگی فوق العاده ای پیدا می کند. با این کار فشار اضافی برگشت در منیفولد کاهش می یابد. ریمپ ایسیو تیگو 7 چگونه انجام می شود ؟ ریمپ ایسیو برای خودروهای چینی باعث بهبود شتاب ، سوخت ، کپ سر گاز و… برترین گونههای نسل اول ماستنگ را باید نمونههایی دانست که کارول شلبی دستی بر سر و گوششان کشیده بود و نام Shelby را یدک میکشیدند. این نوع ساخت یک عامل محدودکننده در خروج گازها هستند که تنها نکته مثبت همان راحتی در جای دادن قطعه در فضای موتور و صدای کم میباشد. بعد هدرزها را با جوش آرگون به هم متصل کردیم و این کار به شکلی صورت گرفت که داخل هدرز کاملا صیقلی باشد و جوش مسیر حرکت گاز را ناهموار نکند.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *