فروش هدرز تی یو فایو انجین آرتز Engine Arts TU5 Headers

هدرز موتور xu7 ساخته شده توسط گروه صنعتی EngineArts با افزایش 7 اسب بخار و کاهش 0.6 لیتر … از این رو ضمن به همراه داشتن پیشرانه شش سیلندر خطی 235 (3.9 لیتر) از سری ادونس دیزاین، حال دو پیشرانه هشت سیلندر 265 و 283 (4.3 و 4.6 لیتر) را نیز به مشتریان خود ارائه میداد. قدرتمندترین نمونه V8 به حجم 4.6 لیتر از نوع پوش راد (16 سوپاپ) وابسته به ستاپ پیشرانه، سال تولید و خودرو مورد نظر توان تولید 185 تا 283 اسب بخار و 330 تا 400 نیوتنمتر گشتاور را داشت. این پیشرانه روی 350 زد از سال 2003 تا 2006 و G35 از 2003 تا 2007 نصب شده است.VQ35DE در حالت تنفس طبیعی، سوپر شارژ و همچنین توربوشارژ بهترین بازده را به نمایش می گذارد؛ اینجا انتخاب با مالک خودرو است که کدام روش را برای بازده موتور پسند می کند اما به هرترتیب 750 اسب بخار نیز برای این مورد عددی کاملا معمولی پس از بروزرسانی، محسوب می شود!

اما این پیشرانه نیز فابریک نیست. اما در شورولت 3100 مورد بررسی خبری از هیچ یک از موارد بیان شده نیست. ناگفته نماند که سیستم ترمز خودرو مورد بررسی نیز در جلو نمونه کاسهای بوده است که برای افزایش مانورپذیری با نمونه دیسکی جایگزین شده است. در حالت کلی سواری با شورولت 3100 تقویت شده مورد بررسی خودروبانک بیشتر جنبه کسب لذت از ترکیب ظاهری زیبا و خوش رخ و البته مجموعه فنی بسیار قدرتمند است که بیشتر مناسب اخر هفتههای تعطیل و گردهماییهای خودرویی است. بنابراین نصب هدرز بدون اعمال تغییر در سایر بخش های سیستم اگزوز ، تاثیری بر وضعیت و شرایط آلایندگی صوتی خودروی شما نخواهد داشت.از سوی دیگر عکس این وضعیت نیز صادق است و چنانچه از صدای خودروهای اسپورت و مسابقه ای لذت میبرید، نصب مجموعه اگزوز حرفه ای به همراه هدرز ، قدرت بیشتر و صدای زیبا و هیجان انگیز را برای افراد علاقه مند به ارمغان می آورد.البته باید گفت در کشور ما ، نصب مجموعه اگزوز اسپرت تا حدودی با منع قانونی همراه است و به طور کلی استفاده از ادواتی که منجر به افزایش آلودگی صوتی خودروها میشوند توسط پلیس غیر مجاز اعلام شده است.

غیر از هدرز میتوان به مخزن و همچنین سری اگزوز هم اشاره کرد؛ البته باید این موضوع را در نظر بگیرید که هنگام نصب کیت اگزوز نماید برای کاتالیزور خودرو مشکلی ایجاد شود. چنین ترکیب هزینهبرداری باعث شده است این شورولت 3100 سر به زیر به هنگام قرارگیری در حالت D و فشردن پدال گاز بر خلاف ظاهر موجهش، رفتاری شیطنتآمیز از خود بروز دهد. از این رو به هنگام عبور از دست اندازهای بزرگ نیاز به توجه و دقت بیشتری است تا به این خودرو کمیاب آسیبی وارد نشود. نمای داخلی نیز بسیار ساده و مختصر طراحی شده و هرآنچه مالک به آن نیاز دارد در پس فرمان سه شاخه بزرگ کامیونی، در مجموعه نشانگرها یک جا جمع شدهاند که از دیدگاه طراحی چندان دور از نمای کلی نشانگرهای شوولت کوروتهای نسل دوم (C2) نیست. شمع هم سه يا چهار پلاتينه جي ام ريكامندد بنداز ( ماركي كه جي ام پيشنهاد داده. با نصب هدرز دست ساز، پیستون سر تخت، سرسیلندر سوپاپ بزرگ، کیت میل سوپاپ، کاربراتور چهار دهانه ادلبراک و کیت برق MSD، قدرت و گشتاور قابل توجهی تولید میکند که از طریق گیربکس اتوماتیک 4 سرعت اوور درایو (O/D) توربوهایدراماتیک 200 جنرال موتورز (GM TH200) به محور عقب انتقال میدهد.

سری تسک فورس برای اولین بار در سری وانت های شورولت میزبان پیشرانههای قدرتمندتر V8 بلوک کوچک جنرال موتور بود که از سال 1953 بر خط تولید قرار گرفت. با لانچ ناگهانی، این خودرو پیش از ورود پر سر و صدا به دنده 2، خط تیک آف بیست متری از خود به جا میگذارد تا گشتاور تولیدی خود را در جیغ بلند دوبارهای در دنده دوم نیز به رخ بکشد. با داشتن فاصله محورهای نسبتاً کوتاه در مقایسه با ابعاد کلی و خط انتقال نیرو توانمند به سادگی میتوان با این 3100 به اجرای حرکات نمایشی پرداخت و در هر دور برگردان خودی نشان داد. این خودرو باتوجه به قدمت و سگمنت تولیدی و البته تعداد بسیار انگشت شمار آن در کشور به هیچ وجه جنبه مادی و کاربردی روزانه ندارد و بدون شک خودرویی کلکسیونی است. تعداد 3100 های موجود در ایران بسیار اندک و انگشت شمار است و از این رو ذوق مالک در بازسازی این خودرو حتی با اعمال تغییرات بسیار زیاد، همچنان ستودنی است.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *