هدرز پارس Elx

استفاده از هدرز ویژه به قول معروف نفس خودرو را باز کرده تا در تمام شرایط با فشار بر پدال گاز بالاترین راندمان با کمترین چالش و تنش ممکن پدید آید . همچنین به منظور بالا بردن ضریب ایمنی و کنترل بهتر خودرو، سیستم ترمز در این خودرو مورد بازنگری قرار گرفته است که به همین منظور از بوستر ترمز نیسان در آن استفاده شده است. حجم مخزن این سیستم حدوداً با ۵۰تا۶۰بار استفاده خالی می شود. بعد از خالی شدن کپسول باید آن را عوض کرد. مثلا:هدرز پراید و TU5 رو بعد از کلی زمان ساخته؛و 1سال یا بیشتره که روی هدرز 405 یا همون XU7 کار میکنه! در هنگام رانندگی قسمت برآمده روی کاپوت به وضوح جلوی چشمانمان است ، که نه تنها در کاهش زاویه دید تاثیری نداشته ، بلکه به درستی ، قدرت و جسارت آنچه را که کامارو بالدوین موشن می خوانیمش ، به ما یادآور می شود . گیربکس کامارو بالدوین موشن ضریب دنده های بسیار مناسبی دارد و تا حد بسیار بالایی از هدر روی گشتاور جلو گیری می کند تا بیش از450 پاوند فوت گشتاور را به سمت دیفرانسیل ضد لغزش کلاچ دار هدایت کند ! با این وجود ، هندلینگ بالای کامارو بالدوین موشن را نمی توان نادیده گرفت .

در اینجا قدرت حرف اول را می زند و مسائلی چون آیرودینامیک و هندلینگ در مراحل بعد قرار می گیرند . Bc مقدار شار داخل یوغ هست که معمولا برابر با 5/1در نظر مـی گیرند. تزریق آب به طور غیر مستقیم هم چگالی هوا را بالا برده و هم قدرت موتور را افزایش میدهد.تزريق اب در موتور باعث افزايش راندمان حجمي و ورود مقدار بيشتري هوا به داخل موتور مي شود اما اين كار هم باعث مقدار كمي الودگي و هم اسيب به موتور مي شود اما اين كار براي كساني كه دوست داران سرعت و شتاب هستند كاربرد دارد. این موتور با نمونههای دیگر، یک تفاوت بزرگ دارد و آن سرسیلندرهایش است که مجهز به سیستم VVTI یا همان سوپاپ متغیر است. اگر می خواهید خودروی خود را با این روش ها یا هر روش دیگری تقویت کنید، باید به این مسئله هم توجه داشته باشید که تقویت موتور خودرو از نظر کارشناسان پلیس توجیهی ندارد. برای مشاهده تست و بررسی خودرو و همچنین آموزش های تعمیراتی خودرو به سایت مراجعه فرمایید. تمام اجزا با یک مهندسی تماما آمریکایی ، برای رساندن ما به اوج لذت رانندگی ، ساخته و پرداخته شده بودند . یک مشکل دیگر هم وجود دارد در زمان خروج گاز هااز لوله اولیه هدرز و ورود اون ها به قسمت دوم لوله با یک افزایش قطر روبرو هستیم.

در هنگام رانندگی پهنای بیش از حد چرخ ها کمی برایمتان مشکل ساز می شود ، بدین شکل که با چرخش کامل فرمان ، چرخ های جلو با طاقی زیر گلگیر برخورد می کنند و همین امر می تواند در مانورهای جاده ای خطرناک جلوه کند . مخزن آن هم زیر صندلی یا صندوق عقب نصب می شود و مزاحمت خاصی ایجاد نمی کند. به طور کلی در خصوص پیشرانه خودرو علاوه بر هوارسانی مناسب باید به دنبال روشی برای خروج بهتر و سریعتر گازهای منفجر شده یا همان دود اگزوز نیز بود. از دیگر مزایای این قطعه نیز میتوان به اصطکاک کمتر و افزایش قدرت پیشرانه در دورهای پایین اشاره کرد. برگ برنده پرایدها برای افزایش قدرت موتور وزن آن هاست. می توانید جریان هوای وارد شونده به موتور را بیشتر کنید که کار و هزینه بسیاری می خواهد. تعداد زیادی از این سیستم وارد ایران شده و روی خودروهای زیادی هم نصب شده است.

این سیستم بیشتر مناسب افرادی است که نمی خواهند موتور خودروی خود را تقویت کنند؛ اما اگر این سیستم را روی پراید نصب کنید، بدون شک و در هر شرایطی می توانید به راحتی نیسان ماکسیما را جا بگذارد. مثلاً تقویت موتور پراید چندان عاقلانه نیست؛ اما می توانید موتور آن را عوض کنید که از تقویت موتور اصلی کم هزینه تر و باصرفه تر است. در واقع کسانی دنبال پاژن می روند که عشق طبیعت گردی و آفرود سواری دارند. 2, فیلتر هوای سانتافه 3500, 28113-2P100, 10, $4.40, 44.00.فیلتر سانتافه – لوازم یدکی سواریفیلتر سانتافه ، همه موارد مربوط به فیلتر سانتافه ، لوازم یدکی سواری. نه چیزی که همه گذاشته باشن ! تعویض شمع ها با شمع اریدیوم که نقطه ذوب کم، جرقه قوی و طول عمر بیشتری دارد هم مؤثر است. در مرحله اول تمام کاسه ترمز ها با نوع دیسکی تعویض شدند که با افزایش پلکانی قدرت موتور، بالاخره این نوع سیستم ترمز قدرت نگهدارنده را از دست داد و در مرحله بعد تمام دیسک ها با نوع دیسک های استیل ضد زنگ سوراخ دار تعویض شدند ، تا علاوه بر توقف ایمن و تضمین شده در کوتاه ترین زمان ممکن ، خنک سازی مجموعه ی ترمز نیز مد نظر قرار گیرد .

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *