هدرز پارس Elx

ساخت هدرز در ایرن چگونه است ؟ هدرز XU7 ساخت EngineArts مانند تمام محصولات دیگر دارای ۲ سال گارانتی می باشد. درحال حاضر شرکت آپکو (وابسته به ایران خودرو) به تیونینگ انواع محصولات این شرکت و ستکو (وابسته به سایپا) به تیونینگ انواع پراید می پردازند. Super Duty نامی بود که پونتیاک برای محصولات قدرتمند خود در دهه ی 60 استفاده می کرد. البته توربو شارژر چون ازخروجی موتور نیرو میگیرد پس در نتیجه خود مانعی در برابر خروج دود خروجی میشود بدین منظور برای خارج شدن هرچه بهتر دود از هدرز دود استفاده میکنند. بعد از خالی شدن کپسول باید آن را عوض کرد. کارایی هدرزهای حرفه ای را که با اصول علمی شکل می گیرند را ندارند و استفاده از آن موارد،به افزایش مصرف سوخت منجر میشوند. مخزن آن هم زیر صندلی یا صندوق عقب نصب می شود و مزاحمت خاصی ایجاد نمی کند. همچنین دکمه صندوق پران هم به این پانل اضافه شده است یعنی چیزی که فقدان آن در کوییک بشدت احساس میشد. همچنین اگر در این زمینه پیشنهاد و یا نظری دارید آن را با خوانندگان ما در میان بگذارید. همچنین باید فشار منفی در آن به حداقل برسد.

و آن به این دلیل است که در صورت گرفتگی و پر شدن فیلتر هوای بنز از آلایندگی ها در عملکرد موتور میتواند تاثیر بگذارد. گلگیرهای این خودرو تا حدی شبیه به مدل M3 می باشد، خطی بر روی گلگیر جلو تا عقب کشیده شده است و این خط پهن تر شدن تدریجی بدنه را به خوبی به شما نشان می دهد. یکی از دلایلی که گفتم مصرف رو بالا میبره اینه که در اکثر موتورهای 6 سیلندر خطی امریکایی که روی انها هدرز نصب میشه از کاربراتورهای قویتر و نمونه های 4 دهانه استفاده میشه و طبیعتا مصرف هم بالا میره.مگر اینکه با همون کاربراتور فابریک به خوبی کار کنه! یک توربین مستقیماً متصل به منیفولد دود( منیفولد بخشی از موتور است که آمیزه سوختو هوا را به سیلندرها میرساند و منیفولد دود برای تخلیه ی دود اگزوز بکار می رود.)است و توربین دیگری به وسیله لولهٔ رابط به منیفولد هوا متصل است. گاهی برای بی صدا کردن دودها از دو صدا خفه کن استفاده می شود.

در برخی از خودروها که منیفولد گاز در بالای منیفولد دود نصب شده وظیفه دیگری که گرم کردن منیفولد گاهی برای بی صدا کردن دودها از دو صدا خفه کن استفاده می شود. از این نوع هدرز برای افزایش قدرت در دور موتورهای بالا استفاده میشود به بیانی دیگر نهایت تاثیرگذاری در نتایج به دست امده از تست داینو، در دورهای بالای موتور میباشد. و در نهایت باید با انجام برنامه ریزی درست برای ECU (کامپیوتر خودرو) عملکرد لوازم را بهینه می کنیم. من در ساخت مشکلی ندارم و لوازم جوش رو دارم و میشه بجای خم زدن لوله ها از قطعات اماده ی خم خورده که در زوایای مختلف پیدا میشه استفاده کرد و در نهایت میشه هدرز رو یا ابکاری کرد و یا از رنگهای نسوز استفاده کرد و یا اینکه با الیاف مخصوص نسوز و عایق اون رو عایقکاری کرد چون شنیدم هدرز شدیدا حرارت داره و حرارت خیلی زیادی رو زیر کاپوت پخش میکنه که بعضی ها برای جلوگیری از اسیب زدن به سایر اجزای زیر کاپوت اون رو عایق میکنن.

اﻳﺮاﻧﺨﻮدرو ﻣﻲ رﺳﺎﻧﺪ ، ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﺸﺎﻫﺪه اﻳﺮاد روﻏﻦ رﻳﺰي در ﺑﻌﻀﻲ از ﻣﻮﺗﻮر. بدین منظور توربینی ساخته شد تا انرژی (تلف شده) حاصل از خروج دود از اگزوز را به صورت بهینه مورد استفاده قرار دهد.توربوشارژر کمپرسوری است که با افزایش توان مکش هوای ورودی توسط موتور خودرو، موجب احتراق و توربو لنس Turbulans بهتر سوخت و در نتیجه افزایش قدرت موتور میشود. قدرت و گشتاور تولیدی بالا، قابلیت یدکی کشی بارهایی با وزن بالا را می توان از نقاط قوت موتورهای V6 دانست. خوب این حالت خیلی خوبه و در یک موتور کاربراتوری هرچی هوا بیشتر بتونه وارد بشه به سیلندر بنزین بیشتری هم به همراه هوا میاد بنا بر این راندمان حجی موتور بالا میره و در پی اوون فشار احتراق و نهایتا گشتاور تولیدی و توان تولیدی موتور هم زیاد میشه. گازهای خروجی: بعد از سوختن هوا و بتزین مقداری از هیدروکربن نسوخته، منواکسید کربن، دی اکسید کربنو فسفر با فشار بسیار زیاد پیستون از محفظه احتراق خارج شده و وارد منیفولد یا هدرز می شود. از طرفی وقتی به ساختار سوپاپها نگاه میکنیم متوجه بزرگتر بودن سوپاپ سوخت نسبت به سوپاپ دود میشویم که این هم به این علته که سوخت ورودی فشار نداره ولی دود خروجی به علت احتراق به وجود امده فشار بیشتری نسبت به ورودی سوخت داره و به همین دلیله که سوپاپ خروجی رو کوچکتر ساختن.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *