هدرز پارس Elx

اما در بسیاری از موارد برای بهبود این عمل از هدرز ها استفاده می شود لذا هدرز را بهتر است در دسته لوازم جانبی یا Accessories ، جای دهیم. برای مثال اگر نوع اتصال لوله ها به یکدیگر یا اتصالات در محل تجمیع لوله ها (موسوم به کالکتور) از طریق جوش انجام می شود، باید پس از انجام جوشکاری دقیق و ظریف، لوله ها از درون آنقدر صاف و صیقلی باشند که کمترین آشفتگی در مسیر سیال ایجاد شود .در بسیاری از موارد از لوله هایی با روکش سرامیکی استفاده می کنند تا علاوه بر سطح صاف از خاصیت حرارتی مناسب آن نیز بهره ببرند. در این خودرو به جای استفاده از منبع اگزوز از مافلر استفاده شد که به هیچ وجه ایستایی دودی در کار نیست و یک لوله مستقیم است که داخل آن خان دارد که به صورت دنده دنده و مارپیچ است و با این طراحی، دود را از موتور میکشد و علاوه بر صدای وحشتناک، شرایط بازده بیشتری را برای موتور رقم میزند. در داخل خودرو از سردنده هرتز استفاده شد که بسیار خوش دست است. مداری که از طرف باک بنزین مکیده شده و سپس به داخل آن باز میگردد. باک این خودرو 75 لیتری است و با توجه به تراکم یک به یازده حتماً باید از بنزین سوپر استفاده کرد که با اکتان ترکیب شده است.

چنین کاربراتوری نمیتواند یک پمپ سنتی مکانیکی بنزین داشته باشد، بنابراین از یک پمپ برقی استفاده شد که فشار وحشتناک و عجیب 40 Psi را شامل میشد. برای کاربراتور این ماشین از یک مدل دمون ریسنگ 750cfm و 4 دهانه استفاده شد که دارای دو پمپ شتاب است. به همین دلیل این افراد ممکن است به سمت تقویت خودرو بروند و در این مسیر انواع قطعاتی وجود دارد که میتوان از آنها برای افزایش شتاب استفاده کرد. در منبع اگزوز خودروها از انواع صفحات به منظور کاهش صدا یا ویرایش صدا استفاده میگردد. بخش قابل توجهی از گشتاور موتور بر اثر گرداندن انواع فولی ها هدر میرود. این قطعه بر روی خودرو های شهری نصب نخواهد شد مگر اینکه صاحب خودرو بخواهد و به صورت جداگانه آن را نصب کند . بنابراین در طول 3 ماه کار فشرده از ابتدا برای این موتور جدید (M13) تمام مدل سازی های نرم افزاری انجام شده و قالبهای جدیدی با کیفیت و دقت فوق العاده بالا، ساخته شده است. بهترین ضریب دیفرانسیل موجود در کشور برای یک خودروی آمریکایی 13 به 40 است که این اتومبیل را از دیگر نمونه های قوی متمایز میکند. از سوی دیگر با اعمال قوانین سختگیرانه مصرف سوخت و استاندارد های آلایندگی روی وسایل نقلیه، ایسیو به ناچار توان موتور را محدود می کند، دنده ها را تا حد امکان سبک و تاخیر دریچه گاز را افزایش می دهد تا مصرف سوخت و آلایندگی کاهش یابد زیرا مصرف سوخت و آلایندگی بالاتر برابر است با افزایش مالیات بر قیمت خودرو و بالطبع بالا رفتن هزینه تولید.

اعلام قیمت پژو عصر ايران. قیمت خودروها بر اساس پایش، تجمیع و تحلیل قیمتهای اعلام شده از سوی نمایندگیها، قیمت معاملات انجام شده در بیش از ۱۵۰ نمایشگاه فعال سطح کشور و مراکز خریدوفروش پایتخت و. بطوری که یک منیفلد اگزوز از جنس چدن حدودا ۲۵ الی ۳۰ دلار و یک منیفلد با راندمان بالا (هدرز) بیش از ۵۰۰ دلار قیمت دارد. با اجرای فورلینک، دیفرانسیل بیش فعال، در سر جای خود آرام گرفت و شتاب حفظ شد. بر سر راه آن یک شیر برقی ویژه نصب شده شد که در صورت لزوم با بستن آن شیر برقی، مقدار فشار لازم به طور کامل به سمت کاربراتور هدایت میگردد تا در مسابقات از آن استفاده شود. در بالای در موتور از اسکوپ استفاده شد تا در حین حرکت به صورت طبیعی از فشار هوای ایجاد شده استفاده کرده و مقدار اکسیژن بیشتری به محفظه احتراق تزریق گردد. برای این اتومبیل یک دست رینگ و لاستیک کامل مسابقه ای نیز وارد شد که اسلیک بود و بدلیل اینکه روز تست از آسفالت شهری استفاده کرده بودیم، صلاح بر این بود که از لاستیک نرم روی پیست استفاده شود تا باعث خرابی آن شود.

با این تغییر شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر این خودرو با ۱.۱ کاهش به زیر ۱۰ ثانیه خواهد رسید و اختلاف خود را با اتاق موتور TU5 بیشتر کرده و به شتاب پارس ELX نزدیک میکند. در روز تست این صدا به حدی زیاد بود که به منطقه جنگلی در شمال شرق تهران پناه میبریم که این آلودگی صوتی زیاد موجب مزاحمت مردم نشود. به صورت کلی میتوان گفت؛ اگر به دنبال افزایش توان پیشرانه با اندکی تغییر صدا هستید، هدرز به عنوان یکی از بهترین گزینهها پیشنهاد میشود. روی مدار ترمز آن سیستم لانچ نصب شد که نزدیک بر 15 هزار بار فشار را تحمل می کند و در مدار ترمز جلو بسته میشود. وقتی لانچ را میزنید و ترمز را رها میکنید، روغن ترمز پشت چرخ عقب بر میگردد اما روغن چرغ جلو فشار را حفظ میکند و قفل می ماند و شما میتوانید درجا تیک آف کنید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *