هدرز موتور B3 (پراید قدیم) تولید EngineArts

اما در بسیاری از موارد برای بهبود این عمل از هدرز ها استفاده می شود لذا هدرز را بهتر است در دسته لوازم جانبی قرار دهیم. اگر با گذشت زمان عملکرد خودرو برای شما تکراری شده است یا احساس میکنید موتور خودرو شتاب لازم را نمیگیرد، قطعاً باید دنبال راهکاری برای هوارسانی بهتر به موتور خودرو باشید. گازهای آلاینده، تنفس بهتر پیشرانه، افزایش قدرت و کاهش مصرف سوخت میشود. جنسشان باعث افزایش قدرت از ۵٪ الی ۱۵٪ در موتور میشود. شدن دود از سیلندرها میشود که همین امر باعث میشود تا نیروی کمتری تلف شود. مثلا در باره موتور ما پس از صحبت و مشورت به این نتیجه رسیدیم که انجین راش بهترین انتخاب است و این موتور را کامل و داینو شده خریداری کردیم که با کیت تک تسمه فکر میکنم تا به دست ما رسید کمی بیش از 18 هزار دلار شد. در برخی خودروها، به ویژه خودروهای لوکس که عملکرد آرام و ساکت در آنها اهمیت زیادی دارد، بخش دیگری به سیستم اگزوز اضافه شده است که شبیه منبع اگزوز میباشد، اما تشدیدکننده نام دارد. به همین دلیل سازندگان سیستم های نیترواکساید همواره تأکید می کنند که مدار سیستم را در دورهای متوسط و بالا روشن کنید.

همینطور افزایش شتاب را به راحتی احساس خواهید کرد. افزایش مصرف سوخت بدون افزایش شتاب نیز این مساله را تایید می کند. اکثر فیلترها یک سوپاپ عقب کشیدن است که مانع از برگشت روغن به مخزن روغن در هنگام خاموش شدن موتور می شود و اطمینان حاصل می کند که روغن در هنگام راه اندازی موتور در جریان است. این دو قطعه مکمل یک دیگر بوده و در صورت استفاده از هردو می توانید حداقل 10 درصد به توان خودروی خود بیافزایید. شركت هيوندايي در سال 2010 اقدام به ساخت جنسيس كوپه كرد كه البته جايگزين هيوندايي كوپه نشد و براساس نشريات كرهاي شركت هيونداي در حال كار بر روي پروژهاي جديد از هيوندايي كوپه با دو موتور 1/6 و دو ليتر توربوشارژر است. هنسی به دنبال تعیین قدرت تولیدی پیشرانه در چرخ ها بوده و اقدام به تست داینوی این پیکاپ کرده است. جالب است بدانید که سیستم تعلیق فورد موستانگ النور مورد استفاده نیکلاس کیج در فیلم سرقت در 60 ثانیه نیز ساخت همین کمپانی بود. ل.له اگزوز یکی از مهمترین قسمت های سیستم تخلیه است جنس این قطعه و متعلقات آن باید مقاومت کمی در برابر دود خروجی داشته باشد. درنهایت جوشکاری تیگ (آرگون) بسیار تخصصی توسط جوشکاران حرفهای آن است.

امروزه در بین جوانان نصب اگزوز اسپرت بسیار دیده می شود . امروزه اکثر لوله های اگزوز استیل بوده تا بتوانند دود را به راحتی به سمت بیرون هدایت کنند. به صورت استاندارد در بازار یافت میشود فقط باید دقت داشت که جنس با کیفیت ومعتبر خریداری کرد تا بتواند نیاز شما را برطرف کند. بهترین را استفاده از هدرز و هاوارد استاندارد است که با کیفیت های بالا برای هر خودرویی یافت می شود. نمی توان کدام خوب است ، چون قلب به مغز نیاز دارد و همچنین مغز به قلب . شما به هرجا که تو کار ماشین و دزدگیر هستش برید فرمون هم میفروشند و قیمت فرمون حداکثر 50 تومنه فقط تروخدا مدلهای عجیب غریب نگیرید که بعدا بگید ای کاش فرمون پرایدو نگه میداشتم . قطر لوله اگزوز با توجه به قدرت،کاربر آن و شرایط کار کرد موتور تعیین میشود، پس نمی توان از هر لوله اگزوزی برای هر خودرویی استفاده کرد. یکی از این کارها برداشتن منبع است ایجاد صدای گوش خراش و آلدگی محیط زیست از معایب این کار است. دنیای خودرو، دنیایی بیپایان است. لامبوگینی مورسیه لاگو از سیستم اگزوزی بهره میگیرد که آلیاژی خاصی آن را از انواع مشابه خود 30 کیلوگرم سبکتر کرده است.

این دستگاه ها که اصلا سیستم پیچیده ای ندارند بدین صورت عمل میکند که مجموعه دارای یک شمع بوده که در مسیر اگزوز قرار گرفته و تولید جرقه میکند ، سپس کیت سیستم برای چند لحظه جرقه یک شمع و سیلندر را قطع کرده و مخلوط سوخت و هوا بدون اینکه محترق شوند از سیلندر خارج شده و در مسیر اگزوز بر اثر جرقه شمع موجود محترق شده و تولید شعله میکنند.این سیستم با یک دکمه و توسط راننده فعال می شود استفاده از این سیستم فقط جنبه زیبایی داشته و هیچ تاثیر مثبتی بر خورو ندارد. اما در جاده های کوهستانی و در گردنه اتوبانها در سرعت های بالاتر از 100 کیلومتر در ساعت ، کشش مطلوبی نداشته و راننده را خسته میکند. خارج شدن سریع و آسان دود باعث ایجاد سرعت در پر شدن سیلندر و بالا رفتن راندمان موتور می شود . نباشد سیلندرها برای تخلیه گاز خود از یکدیگر نیرو بگیرند، این نیرو صرف افزایش راندمان موتور خودرو میشود.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *