قیمت هدرز پژو 405

در این هدرز 2 جایگاه به منظور نصب سنسور اکسیژن درون نظر گرفته شده کـه در مدلهای تک سنسوره یکی توسط کور کن فابریک (که همراه هدرز ارائه مـیشود) بسته مـیشود. هدرز نیز مانند منیفولد خروجی فابریک خودرو دارای جای سنسور اکسیژن بوده و به راحتی و بدون هیچ دردسری میتوانید آن را پیچ به پیچ نصب نمایید. به هر صورت باید گفت هدرزهای دست سازی که اغلب به وسیله مکانیک های سنتی یا برخی از صاحبین مغازه های اگزوز سازی ساخته می شوند به هیچ عنوان کارایی هدرزهای حرفه ای را که بر اساس اصول علمی شکل می گیرند را ندارند و استفاده از آن ها در بسیاری موارد،به افزایش مصرف سوخت منجر میشوند.یکی دیگر از مزایایی استفاده از هدرز ،تاثیر ناچیز آن بر صدای تولیدی پیشرانه و سیستم اگزوز است.به عبارت دیگر چنانچه خواستار تقویت پیشرانه خودروی خود و کاستن از میزان مصرف سوخت بدون ایجاد سر و صدای بیشتر هستید ، نصب هدرز یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.در واقع بخش بسیار زیادی از صدای تولیدی پیشرانه توسط مجموعه اگزوز (لوله ها و منبع های اگزوز) منتشر میشود. بعد از نصب نیز که تا حدود زیـادی جبران افزایش وزن این اتاق ها را کرده و به عملکرد 206 تیپ 5 بسیـار نزدیک مـیکند.

شتاب گیری 206 تیپ 5 توربو این موتور بسیـار با دوام و کم استهلاک و همچنین کم مصرف ، نرم و پر شتاب است. اکثر کمپانی های خودروسازی برای پایین آوردن هزینه تولید و همچنین سرعت خط تولید برای بستن اگزوز از منیفولدهای اگزوز چدنی استفاده می کنند همچنین استفاده از کاتالیزور برای کاهش آلایندگی به همراه محدودیت های شکل منیفولد چدنی فشار معکوس زیادی بر روی گازهای خروجی از موتورو در نهایت پیستون به وجود می آورد. در دنیای امروزی طراحی بهنیه اجزای تیونینگ موتور ، تنها به کمک شبیه سازی بسیار دقیق پیشرانه در محیط نرم افزار های حرفه ای می باشد . و عقب کاسه ای که موتور XU7 در اولین سال بر روی خودرو پژو 405 تول . در اتومبیل های رانا ، پارس و 405 SLX و سمند موتور TU5 ، قطعه واسط به منظور سهولت نصب هدرز بـه خریداران ارائه مـیشود. تقویت موتور پژو 206 و پژو 207 با هدرز tu5 ساخت …

خودرو خانواده پژو (405 – پرشیا – سمند) ( 155 – 245 هزار تومان ) با برند valeo اصلی تقویت … گذاشتن مقاومت در مسیر فشنگی فن پژو 405 , پارس , سمند , آردی و بعضی ماشین … روغن موتورهای موجود در ایران که به نام روغن موتور اصل داده میشود ساخت داخل بوده و به جهت سودجویی تولید میگردد در حالی که روغن موتور تصفیه شده است. اما داستان روغن موتورهای خارجی این است که هیچ روغن موتور خارجی وارد ایران نمیشود و این به دلیل تحریم ها و… جنس این نوع منیفلد از فولاد مخصوص یا استیل بوده و داخلش صیقلی تر و طراحی قطر و طول لوله ها و دیگر اجزای آن بسیار دقیق تر و حرفه ایی تر می باشد . این کیت به عنوان قطعه یدکی نیزعرضه می گردد . از دیگر مزایای این قطعه نیز میتوان به اصطکاک کمتر و افزایش قدرت پیشرانه در دورهای پایین اشاره کرد. مطعمنا هر شرکت سازنده ای با توجه به مشخصات موتور و فضایی که در اختیارش قرار داده می شود ، باید یک شکل از هدرز را طراحی کند . در ابتدای این مقاله بهتر است واقعیتی را با شما بازگو کنیم ، معمولاً شرکت های سازنده اتومبیل ECU ها را به نوعی تنظیم مینمایند که خودرو نتواند نهایت کارایی خود را نشان دهد چراکه در صورت استفاده حداکثری از توان خورو امکان به وجود آمدن ایراداتی وجود دارد پس نمیتوان گفت این کار اشتباه است.

پس از نصب نیز تا حدود زیادی جبران افزایش وزن این اتاق ها را کرده و به عملکرد 206 تیپ 5 بسیار نزدیک میکند. دیسک و صفحه های گرافیتی ریس فنردار که برای استفاده مسابقه ای و رانندگی های سریع مناسب می باشد – طول عمر بسیاربالایی دارد تنها ایراد این دیسک و صفحه تیز شدن کلاچ خودرو می باشد و نیز لرزش کم در هنگام نیم کلاچ – چنانچه می خواهید دیسک و صفحه گرافیتی بر روی ۲۰۶ نصب کنید مراقب باشید که دیگر ماشین را به همسرتان نمی توانید قرض دهید! بعد هدرزها را بطور استاندارد بر روی سری M اتومبیل های ب.ام.و و انواع فرراری و لامبورگینی و پورش و مرسدس های AMG مشاهده خواهد کرد. به طور کلی میتوان گفت شتاب را تا حدود 3 الی 5 درصد بهبود خواهد داد که این مقدار در سرعت های بالای 100 کیلومتر بر ساعت میتواند تا 8 درصد نیز افزایش یابد.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *