هدرز تمام استیل پژو 405 – اگزوز خودرو مشهد

بعضي از افراد بر روي اين خودرو موتور آزرا را نصب ميكنند با اينكه موتور آزرا قويتر است و توان مناسبي دارد ولي براي كساني كه تشنه سرعت و شتاب نيستند چنگي به دل نميزند اما با نصب سوپرشارژر با Boost يا فشار VPSI بدون اينكه تغييري در موتور ايجاد شود به صورت استاندارد و با لوازم فابريك نميتوان با كوپه شتابي در حدود زير شش ثانيه را تجربه كرد. راه های مختلی برای این منظور وجود دارد. اگر تصمیم به خرید پژو پارس اسپرت دارید دو راه دارید، اولین راه خرید یک پژو پارس نو یا دسته دوم است و سپس ارتقا آن بر اساس بودجه شماست و راه دوم خرید پژو پارس اسپرت دسته دوم است. نکتهی دیگری که در رابطه با ساخت هدرز فولادی پژو 405 باید به آن اشاره کرد، دستگاههایی است که در ساخت آن به کار میروند؛ دستگاههایی که در این موضوع به کار میروند را میتوان دستگاههای مخصوص به خمکاری لوله در نظر گرفت، همچنین توجه داشته باشید که جوشکاری و تمام اقداماتی که در طراحی و ساخت این قطعه انجام میشود، در کیفیت نهایی قطعه تاثیرگذار هستند. همانطور که گفته شد، نصب این قطعه یک امر آسان تلقی میشود، اما باید گفت طراحی که برای ساخت قطعه هدرز حرفهای مورد استفاده قرار میگیرد، ساده نیست؛ در طراحی این قطعه میتوان به صیقلی بودن آن اشاره کرد، همچنین باید گفت در ساخت و طراحی هدرز فولادی پژو 405 از فلزهایی چون فولاد، آلیاژهای گوناگون و استیل استفاده میشود، بهرهگیری از این قطعه سبب میشود که گازهای سوخته شده از احتراق، با فشار و در مدتزمان کمی از موتور خارج شود.

از دیگر مزیتهای استفاده از این قطعه میتوان به مصرف سوخت بهینهتر و خنک شدن موتور نیز اشاره داشت. درباره ساختن این قطعه هم میتونم بگو بله.میشه ساخت ولی نیاز به مهارت زیاد،دانش کافی و استفاده از نرم افزارهای مخصوص داره.یکی از دوستان برای پرشیا ساخته بود که من هرچی گشتم تاپیکش رو پیدا نکردم. طراحی و ساخت مانیفولد به صورتی است که سطح آن صیقلی نیست و زبر و ناصاف نیز به نظر میرسد، از همین جهت در هنگام خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی دیده میشود، اما از آنجاییکه در طراحی و ساخت هدرز 206 آلمینایز از روش خمکاری استفاده شده است، سطح آن صاف و صیقلی دیده میشود و به همین دلیل خروج گازهای آلاینده به بهترین حالت ممکن اتفاق میافتد. هدرز را میتوان یک جایگزین برای مانیفولد خروجی پیشرانه بهحساب آورد که به دلیل هزینهی بالایی که دارد، کمتر توسط خودروسازان مورد استفاده قرار میگیرد، اما از آن در طراحی ماشینهای اسپرت و مخصوص مسابقه استفاده میشود و حتی ممکن است شما در ماشینهایی که مدل بالایی دارند، این قطعه را بهصورت فابریک مشاهده کنید. این دو قطعه از نظر جنس و ساختاری با یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز برای هر سیلندر یک خروجی در نظر گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا آمدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی با کمترین مقاومت از اگزوز خودرو خارج میشوند و پروسهی انجام این اتفاق با هدرز فولادی پژو 405 در مقایسه با مانیفولد، بسیار سریع و آسانتر است و این موضوع خود میتواند بر خنکسازی موتور نیز تاثیر داشته باشد.

در جواب به این سوال باید بگوییم که بله جنس هدرز مورد استفاده بسیار بسیار مهم است ، هدرز ها در انواع جنس های مختلف وجود دارند که معمولاً بسیاری از آنها کیفیت کافی را ندارند به همین دلیل شما باید از جنس استیل استفاده کنید ، در ایران تولید کننده های حرفه ای وجود دارند که هدرزهایی از جنس استیل تولید مینمایند. قیمت موتور کامل 405 دست دوم درون بوشـهر ایران – Array – Array – Array – Array – … اگر علاقهمند به دنیای خودروها هستید و از تماشای فیلمهایی چون راش لذت بردهاید پیشنهاد میکنیم هرگز تماشای این فیلم زیبا را نیز از دست ندهید. در ساخت هدرز دقت و ظرافت بسیار بیشتری به کار برده شده و خم کاری لوله ها و نقطه های اتصال آن مهندسی سازی شده بوده و به گونه ایست که هوای خروجی موتور را بهتر تخلیه نموده و سیلندر خودرو خالی تر از دود شده و در عمل به جای آن هوای بیشتری را در هر مرحله مکش و سیلندر موتور خودرو از اکسیژن بیشتری پر شده و احتراق خودرو کاملتر و قدرتمند تر بوده و شتاب خودرو بالا میرود. نکتهای که در رابطه با طراحی و ساخت این قطعه اهمیت دارد، زمان و هزینهای است که شما باید برای آن در نظر بگیرید، ساخت هدرز فولادی پژو 405 را میتوان یک فرایند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به همین دلیل بسیاری از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در نظر میگیرند که باید بهصورت جداگانه بر روی خودرو نصب شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک استفاده نمیکنند.

هدرزفولادی پژو 405 یک قطعه از اگزوز بهحساب میآید که میتوان آن را جایگزین منیفولد چدنی فابریک موتور کرد که به دلیل طراحی بهتری که برای آن در نظر گرفتهشده، کاهش مصرف سوخت و بهبود قدرت خروجی موتور را در پی خواهد داشت. در سال ۱۳۷۲ شرکت تولیدی موتور، گیربکس و اکسل مگاموتور تاسیس شد و ماموریت یافت که با فعالیتهای خود زمینه کاهش هر چه بیشتر وابستگی صنعت خودرو در تولید قوای محرکه به خارج از کشور را فراهم نماید. خواهد رسید و اختلاف خود را با اتاق موتور TU5 بیشتر کرده و به شتاب پارس ELX نزدیک میکند. در دامپ ریمپ شده برای پژو ۲۰۶ با ای سی یو Siemens CBM ، خودرو از یورو ۴ به یورو ۲ تبدیل شده و قابلیت فوق در آن اعمال شده است. زمانی که میخواهید حرکات نمایشی اجرا کنید بدون شک بهتر است باد لاستیک ها بیشتر باشد همچنین اگر درگ شما کوتاه نیست و میزان سرعت در آن اهمیت دارد بهتر است میزان باد لاستیک را بیشتر کنید چراکه شتاب بیشتر خواهد شد (به دلیل چسبندگی کمتر) که البته ناگفته نماند در زمان شروع شاید هرزگردی شما بیشتر شود که با کمتر کردن میزان گاز اولیه میتوانید این موضوع را رفع کنید.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.