قیمت هدرز پژو 405

صداگیری پژو پرشیا به مجموعه اقداماتی که برای رفع صدای اضافی و آزار دهنده خودرو انجام می گیرد. تعویض سپرها قدم بعدی برای تیونینگ پژو پرشیا است. پژو 405 با موتور کم مصرف TU5 – P30World Forums تقویت موتور پژو… با تعویض میل موجگیر پژو پرشیا به نوع با کیفیت و بادوام ، شاهد افزایش قدرت مانور در پیچ ها ، تغییر زاویه کمبر به منفی ، مقاومت شاسی و کاهش استهلاک و کاهش کوبش کابین خواهید بود. همچنین طراحی خاص و سطح صیقلی هدرز ها که معمولا از جنس فلزاتی ، چون فولاد ، استیل و آلیاژ های بسیار گران قیمت ساخته می شوند به خروج سریع و پر فشار گاز های سوخته شده حاصل از احتراق یاری می رساند و به تنهایی در حدود 5 تا 10 درصد به قدرت و گشتاور تولید پیشرانه خودرو های معمولی می افزاید . هر چند که این قطعه به میزان بسیار نا چیزی در صدای پیشرانه تغییر ایجاد می کند ، اما این تغییر بسیار خوشایند و جذاب می باشد . درود بله هدرز کیت مکش هدرز و پکیج های افزایش شتاب استیج 1 تا 3 ما عالی میباشد برای خودروتان هر کدام را بخواهید می توانید سفارش داده و نصب نمایید.

2. بهترین و راحتترین و کم اصطحلاک ترین راه برای تقویت هست و جوابی که میگیری نسبت به هزینه فوق العاده هستش ، این داستانای توربو به درد نمیخوره و خطرناکه و دووم نداره و نمیشه و فلانه همش الکیه ، مثل قضیه گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده هست ( به کسی برنخوره ) شما موتور فابریک رو میتونی توربو کنی با لوازم درست و راه اصولی 10Psi هم میتونی ازش بوست بگیری ، راه رفتنش هم در حد یه جنسیس کوپه سرحال میشه ، هزینه اش هم درسته یهوو باید داد و به نظر زیاد هست ولی از همه ارزونتر برات تموم میشه. معمولا قطر درونی لوله هدرز نسبت به منیفولد فابریک خودرو بیشتر بوده و میتواند هوای خروجی را بهتر تخلیه نموده و مخصوصا در دور های بالا موجب میگردد تا موتور خودرو تنفس بهتری نموده و راندمان آن پایین نیاید. 1. سرسیلندر gti باید بندازی و سرسیلندر 16 سوپاپ به درد نمیخوره رو موتور فابریک و تاثیرش نسبت به هزینه ای که میخوای بکنی اضافه هست و من توصیه نمیکنم اصلا ، جواب گرفتن از سرسیلندر gti بهتر و راحتتر هست. کمک فنر در سیستم تعلیق موازی با فنر بسته می شود و وسیله ای مکانیکی است که جهت کنترل یا میرا کردن نوسانات فنرها، در نزدیکی هر چرخ نصب می شود.

درحقیقت می توان گفت،درهدرز برای هر سیلندر یک خروجی منحصر بفرد در نظر گرفته شده تا بلافاصله پس از اشتعال و بالاآمدن پیستون در سیلندر،گازهای خروجی با کمترین مقاومت موجود در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر خارج شده و نسبت به مانیفلد چدنی معمولی،این کار سریعتر و آسانتر انجام می شود که البته در خنکسازی موتور هم بی تاثیر نیست. و البته به نظر من شاید نیاز باشه برای قدرت های 180 تا 300 دسته موتور ها هم تقویت بشه. با تیونینگ سیستم فرمان پرشیا ، به نتایج مثبتی نظیر: تامین یک اتصال مطمئن بین چرخ ها و فرمانی که توسط راننده کنترل میشود ، تامین روابط سینماتیکی کنترل شده به منظور دستیابی به زوایای صحیح چرخ های داخلی و خارجی ، به حداقل رساندن انرژی مصرف شده در هدایت خودرو ، دست می یابیم. محوری که چرخ روی آن دوران می کند و روی آن یاتاقان بندی می شود.شغال دست پژو پرشیا یک قطعه لولایی شکل می باشد که مهمترین وظیفه آن تسهیل کردن چرخیدن چرخ ها بر روی محور فرمان می باشد و قابل توجه است بدانید که محور شغالدست ها اغلب سیبک فرمان یا سگ دست می باشد.

سگدست پرشیا در واقع محور چرخ می باشد . باید از سوخت باکیفیت و ترجیحاً بنزین سوپر برای احتراق بهتر پژو پرشیا استفاده کنید. پس سعی کنید جنس لوله و مخزن اگزوز خود را از استیل صاف و صیقلی انتخاب کنید تا دود و جریان هوای خروجی، بتواند بدون اصطکاک و با شتاب زیادی از خودرو خارج شود. تا الان هم حدودا 10 هزار تا باهاش رفتم.معایبی زیادی داره این ماشین. به همین دلیل هم کویل خودرو باید توانایی تولید این میزان برق را داشته باشد. در طی این اقدام زاویه باز شدن درب های خودرو را تغییر می دهند. کاهش ارتفاع پرشیا باعث نزدیکتر شدن آن به زمین میشود و این مورد باعث میشود ماشین در پیچها سختتر از دست راننده خارج شود. تنوع هدرزها از نظر ظاهری اگر بیش ازتنوع موتورهای احتراقی ساخته شده تا به امروز نباشد، کمتر از آن هم نیست. در طی تیونینگ صندلی پرشیا هم به زیباسازی ظاهر و هم به راحتی صندلی برای راننده پرداخته می شود. تغییر روکش صندلیها یکی از کارهای بسیار جذاب برای اسپرت دوستان است که کمتر پیش میآیند انجام نشده باشد و یا روکش فرمان ماشین به همین شکل.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *