قیمت هدرز پژو 405

CBR 600 RR در سال 2003 شروع به تولید شد و تا سال 2004 نسل اول این موتور سیکلت به فروش رسید همانطور که می دانید نسل های موتور سیکلت های این چنینی 2 سال به 2 سال تغییر پیدا می کند و در هر دو سال توسط کمپانی سازنده بهینه سازی می شوند، این موتور سیکلت از سری موتور سیکلت های قدرتمند کمپانی هونداست و مدل سال 2005 یا همان نسل دوم از این محصول پر طرفدار به حساب می آید. از لحاظ اهمیت قطعات بر روی ۲۰۶ می توان %۶۵ قدرت اضافی موتور صرفا با تعویض هدرز بدست می آید و با این کاربه طول عمر موتور و افزایش خروجی آن کمک شایانی می نمایید, ۱۰ % قدرت مربوط به لوله وسط و مابقی مربوط به منبع عقب می باشد. همچنین طراحی خاص و سطح صیقلی هدرز ها که معمولا از جنس فلزاتی ، چون فولاد ، استیل و آلیاژ های بسیار گران قیمت ساخته می شوند به خروج سریع و پر فشار گاز های سوخته شده حاصل از احتراق یاری می رساند و به تنهایی در حدود 5 تا 10 درصد به قدرت و گشتاور تولید پیشرانه خودرو های معمولی می افزاید . هدرز در واقع سیستم استخراج گاز و دود از داخل موتور میباشد ، متاسفانه منیفولد اورجینال اتومبیل ها نمیتوانند این گازها را به صورت کامل از موتور خارج نمایند و در نتیجه توان موتور کمتر شده که در نهایت منجر به کاهش شتاب میگردد ، اما زمانی که هدرز را نصب میکنید تفاوت را کاملاً حس میکنید به نوعی که در تعویض دنده و همچنین در دورهای بالا گپی نخواهید داشت و توان خروجی بیشتری از موتور خواهید دید چراکه گازها به صورت کامل از موتور خارج میشوند.

این ذهنیت باعث شده رانندامروزیگان نیز برای خودروهای خود(از سمند و پژو به بالا) در فصل گرما واستفاده از کولر و به تبع بالارفتن سریع دمای موتور به بالای 90 درجه… این ماشین بعد از یک ماه و نیم دوباره به مراجعه کردن و طبق چیزی که بهشون مشاوره دادیم داون پایپ نصب کردن، می تونید تفاوت رو ببینید. خودرونویس: در بین انواع قطعات پژو 405 ، گیربکس کامل جزء گرانترین و کاسه نمد 7 هزار تومانی هم جزء ارزانترین قطعات این خودرو محسوب می شود. این خودرو همه جانبه بوده و ایرانخودرو نشانه های طراحی پژو 405 فرانسوی را به طور کامل حذف کرده است. کمپانی بندیکس قدیمی ترین لنت ساز دنیاست و از سال ۱۹۲۴ مشغول به فعالیت است. پژو 405 در سال 1984 توسط شرکت خودروسازی فرانسوی معرفی گردید و به صورت رسمی از … طراحی و ساخت این قطعه یک فرآیند وقتگیر و پر هزینه محسوب میشود به همین دلیل بسیاری از خودروسازان به صورت فابریک ان را بر روی خودروها نصب نمیکنند.

اگر بخواهیم در رابطه با طراحی این قطعه بگوییم؛ باید گفت که این قطعه سطحی کاملا صاف و صیقلی دارد، چرا که اگر اینچنین نباشد و بر روی سطح آن زبری دیده شود، این زبری مانع از خروج گاز میشود، بنابراین ساخت و طراحی این قطعه را میتوان یک عمل دشوار و نیازمند به علم مخصوص در نظر گرفت. به صورت کلی میتوان گفت اگر به دنبال افزایش توان پیشرانه با اندکی تغییر صدا هستید، هدرز به عنوان یکی از بهترین گزینهها پیشنهاد میشود. هدرز ” همان منیفلد دود است ، اما جنسش مانند منیفلد کنونی که روی موتور خودرو شما نصب است از چدن نمی باشد. هرچند طراحی و تولید این قطعه شرایط خاصی را میطلبد و فرآیندی وقت گیر و پر هزینه دارد اما یکی از مزایای هدرزها، نصب ساده آنهاست که به راحتی در هر مغازه مکانیکی یا اگزوز سازی قابل انجام است. از طرفی تیراژ تولید برخی از موتورها بقدری زیاد است که شرکتهای زیرمجموعه کمپانی خودروساز مادر، باید از هر قطعه آن (مثل منیفلد چدنی) روزانه هزاران عدد تولید کرده و به خط مونتاژ ارسال کنند در حالی که تولید هدرز با این تیراژ تقریبا نشدنی بوده و علت این امر فرآیند پیچیده تولید و قالبها و فیکسچرهای فراوان، در کنار استفاده بسیار از ماشین آلات CNC گرانقیمت و در نهایت جوشکاری تیگ (آرگون) بسیار تخصصی توسط جوشکاران حرفه ایی آن است.

بازار؛ گروه خودرو: در موتورهای مبتنی بر سوخت فسیلی هرچقدر دود حاصل از احتراق در سیلندرها سریع تر خارج شود؛ عملکرد موتور افزایش و مصرف سوخت نیز کاهش مییابد؛ بنابراین به مقداری که مصرف سوخت کنترل شود از حجم آلایندههای خارج شده از خودرو نیز کاسته می شود. قيمت دينام پژو 405 اتفاقا من هم چندسال پیش کـه رفتم چابهار و قیمت مفت قطعات و موتورهای استوک آنجا را دیدم تو… اتفاقا من هم چندسال پیش که رفتم چابهار و قیمت مفت قطعات و موتورهای استوک آنجا را دیدم تو … اقا همه محصولاتو دیدم بگید کدومش واسه 405 بهتره! اساتید گرام اقا با عرض معذرت سرسیلندر P45واسه پژو چه جوری. سرسیلندر کامل شمع کج اروپایی استاندارد دست نخورده قیمت ۱/۲۵۰/۰۰۰ … در این مقاله به بررسی کامل مشخصات فنی و قیمت پژو 405 پرداخته ایم. یعنی با این حساب ماشین شما باید بتونه ELX تیونیگ تو تست آقا پیام رو با دو برابر این اختلاف جا بزاره! برای پارس ELX کل سیستم اگزوز بطور کامل با نمونه بهینه شده تعویض شده و دیگه از اوون … در موتور های احتراق داخلی ، دود حاصل از احتراق در سیلندر ها باید خارج گردد تا سیکل احتراق مجددا با مکش هوای تازه به درون سیلندر ها تکرار می شود .

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *