هدرز پراید یورو 4 فولادی – اگزوز خودرو مشهد

حتی استفاده از قطعات و تجهیزات تقویتی هم تاثیر چندانی روی تقویت موتور خرید هدرز پراید ندارد. در یک تعریف کلی میتوان هدرز انجین آرت را یک قطعه فنی برای تیونینگ و همچنین تقویت موتور در نظر گرفت که در زمانی که قیمت خودرو بالا میرود و افراد توانایی خرید یک ماشین پرقدرت و با کیفیت را ندارند، مورداستفاده قرار میگیرد و آن را بر روی خودرو نصب میکنند که نصب این قطعه سبب پیدایش ویژگیهای مختلفی در خودرو نیز میشود. پس یکی دیگر از کارهایی که می تواند شتاب خودرو شما را بهبود ببخشد کاهش وزن آن است که باید توجه داشته باشید که از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید متناسب با مدل و قدرت موتور خودروتان، وزن آن را کاهش دهید. هدرز معمولا با فلزات و آلیاژهای مختلفی ساخته و به فروش میرسد که از جمله بهترین مدل آن می توان به مدل فولادی و یا استیل اشاره کرد. علاوه بر موارد ذکر شده خودرو بعد از بیرون رفتن از داینومومتر مورد تست درایو قرار می گیرد و ساعات متمادی با آن رانندگی می شود تا نقاط ضعف احتمالی به خوبی در شرایط واقعی و زمان طولانی تر تست شود.حال به اطلاعات لازم برای تغییر پارامترهای ایسیو به صورت کاملا ایمن دست پیدا کرده ایم به طور مثال میدانیم برای فلان خودرو خاص حد بهینه افزایش آوانس جرقه زنی حداکثر 5 واحد است، نه بیش تر و نه کم تر.

اگر در طراحی و ساخت خودروی شما از قطعهی Headers استفاده شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، با سرعت و عملکرد بهتری از خودرو خارج میشود؛ از طرفی خودرویی که از این قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره خودروی شاهین و داخلی سازی که در آن صورت گرفته است، افزود: زمانی که تولید خودروی شاهین شروع شد، میزان داخلی سازی آن ۶۰ درصد بود ولیکن با فرآیند توسعه و توجه به داخلی سازی این میزان به بیش از ۷۵ درصد رسیده است و قطعا با ادامه نهضت ساخت داخل، میزان یاد شده افزایش قابل توجهی پیدا خواهد کرد. تعویض دیسک وصفحه نیز از دیگر مواردی است که اگر در موقع مقرر آن صورت بگیرد، تا حد زیادی میتواند به کیفیت خودرو بیافزاید، به خصوص در مورد 206 در همه تیپها. آیا تا به حال با پیغام خطای Add Expires header در GTmetrix برخورد کردهاید؟ یکی از رایجترین خطاهایی که در هنگام بررسی سرعت وبسایتها با GTmetrix برخورد میکنیم، پیغام add Expires header است. وقتی این زمان بسیار پایین باشد، با پیغامی تحت عنوان ‘your server is not using expires header for your images’ مواجه میشوید.

ولی توربو الکتریکی اگه آشنا پیداکنی تا ۲.۵ میلیون میتونی جمعش کنی تازه اگر خودت ببندیش که هزینت کمتر میشه((راحته بستنش فقط باید کامپیوتر ماشینو بدی دوباره با دوتا چیپی که پایین میگم بازنویسی کنه)) و از طرفی وقتی خواستی ماشینو بفروشی میتونی بازش کنی و برگردونیش به حالت کارخونه. تا حدود ۴ psi حتی نیاز به تغییر در میزان پاشش سوخت و این حرفا رو هم نداره خود ای سی یو پراید میتونه تا این مقدار بوست رو سنس کنه و تو میزان سوخت و تایمینگ جرقه تغییرات لازم رو ایجاد بکنه و بالاتر از اون هم بدون تعویض ای سی یو شدنیه ولی با سنسور واید بند باید مقدار پاشش سوخت تصحیح بشه و تمام . هدرز بين 120 تا 200 تومن قيمت داره. پراید 83دارم انژکتور هدرز نصب کردم ریمپم کردم بعلاوه فیلتر هوا اسپرتی و منبع اگزوز تیبایی انداختم کلا از هدرز تا منبعو تیبایی انداختم که هوای بیشتری خارج بشه تا همین اواخر خوب بود و قشنگ 10 15 درصدی تغییر کرد شتابو قدرت ماشین ولی چند وقته تو دور بالا صدای دنده مرده میده و شتاب ماشینم کمتر شده انگار جون نداره مخصوصا تو دنده ۴ این اخریا که روغن ماشینو عوض کردم تو در موتور یه مقدار لجن گرفاه بود یارو گفت تو موتور احتمالا بدتره و رسوب زیاد داره گفت میخوای موتورو با محلول مخصوص بشورم چون پدر موتوره درمیاره گفتم نه حالا این صدای ناک که میاد میتونه خرید هدرز پراید بخاطر رسوب باشه؟

لولههای بهکاررفته در ساخت این کیتها، معمولا قطور و نرم هستند تا مانع افت فشار هوایی که جریان دارد، نشوند. اگرچه در خودروهای امروزی یک چندراهه وظیفه هدایت و خروج دود و گازهای ناشی از احتراق را برعهده دارد، اما بسیاری از افراد برای افزایش عملکرد این سیستم، از هدرزها به جای قطعه چندراهه استفاده میکنند. نکتهای که در رابطه با طراحی و ساخت این قطعه اهمیت دارد، زمان و هزینهای است که شما باید برای آن در نظر بگیرید، ساخت Headers را میتوان یک فرایند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به همین دلیل بسیاری از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در نظر میگیرند که باید بهصورت جداگانه بر روی خودرو نصب شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک استفاده نمیکنند. در نظر داشته باشید که سرعت وبسایت، یک فاکتور اساسی در سئو محسوب میشود. معمولا به دلیل دشواری راهاندازی پیشرانه استاندارد با توربو و در دسترس بودن پیشرانههای توربو قابل نصب روی پراید، بسیاری از این کار صرف نظر میکنند. همانطور که می دانیم در موتور های احتراق داخلی ، دود حاصل از احتراق در سیلندر ها باید خارج گردد تا سیکل احتراق مجددا با مکش هوای تازه به درون سیلندر ها تکرار شود. همان تغییرات در سیستم هوای ورودی و دود خروجی،تعویض میل سوپاپ و سوپاپها،بهره گرفتن از فلایویل سبکتر،تغییر در ابعاد سیلندر و پیستونها، اجرای پورت و پولیش سرسیندر و سوپاپها و استفاده از سیستم روغنکاری و خنککاری با بازده بهتر و قویتر از اقداماتی است که در جهت تیونینگ موتور انجام میگیرد.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *