هدرز 206 تیپ 5 تمام استیل – اگزوز خودرو مشهد

آیا کاتالیست خودرو باید حذف بشه برای نصب این هدرز؟ آیا این اقدامات به موتور آسیب می رساند؟ موتور گیرب206RC توضیحات بیشتر … در بیشتر ماشین های امروزی که انژکتوری می باشند، فیلتر هوا ام وی ام در بالا یا کنار موتور قرار گرفته است. بی ام و فیلتر هوا BMW X3 2005. 80,200 تومان. از طرف دیگر چراغ سرتاسری عقب، احتمالا مدرن ترین عنصر عصر هوا و فضاست که از آسمان به سر تاندربرد نازل شده و در ناهماهنگی کامل با چراغهای جلو، بر روی بدنه عریض و طویل این کوپه تنومند جا خوش کرده است. وقتی شما می توانید به یک شتاب معقول دست پیدا کنید که موتور ، گیربکس و دفرانسیل با هم هماهنگ باشند. بهتر است کل خروجی دود، از هدرز تا انتها با استیل قطورتر تعویض شود، در غیر این صورت با یک گله اسببخار وحشی خداحافظی کنید! هدر یکی از ساده ترین لوازم جانبی پیچ و مهره ای است که می توانید برای بهبود عملکرد موتور استفاده کنید. همه این اعمال شاید بهظاهر ساده باشد و حتی مکانیک ساده که تیون کار هم نیست بتواند انجام دهد اما به نظر کارشناسان این حوزه ، نصب و تنظیم این قطعات و موتور کار هرکسی نیست و علم و تجربه بالایی را طلب میکند تا بهترین نتیجه صورت پذیرد .

همانطور که گفته شد، نصب این قطعه یک امر آسان تلقی میشود، اما باید گفت طراحی که برای ساخت قطعه هدرز حرفهای مورد استفاده قرار میگیرد، ساده نیست؛ در طراحی این قطعه میتوان به صیقلی بودن آن اشاره کرد، همچنین باید گفت در ساخت و طراحی هدرز 206 تیپ 5 از فلزهایی چون فولاد، آلیاژهای گوناگون و استیل استفاده میشود، بهرهگیری از این قطعه سبب میشود که گازهای سوخته شده از احتراق، با فشار و در مدتزمان کمی از موتور خارج شود. این مقدار قدرت و گشتاور برای خودروهای وارداتی ، رقم بالایی به حساب نمیاید اما برای پرایدی که وزن آن تنها ۸۰۰ کیلوگرم است ، رقمی نجومی محسوب میشود ، یا کاهش وزن دوباره در مسیر تیونینگ ، نسبت قدرت به وزن ایدهآلی را برای آن رقم میزند.پراید BP در رده کلاس آزاد قرار میگیرد که در پیستهای داخلی کلاس آزاد سهم اعظم شرکتکنندگان پراید هاچبکهای BP هستنند . موتور پرقدرت BP که بهطور فابریکی تمام ماشینهای داخلی را حریف است و با کمی تغییرات در آن،جلوی خودروهای خارجی که چندین برابر آن قیمت دارند هم میتواند قد علم کند . با صفر تا صدی که پراید های BP دارند در پیست تنها موتورسیکلت های سنگین توانایی عرض اندام در برابرشان را دارند .

B5 و B6 ظاهری شبیه بهم دارند و تشخیص آنها از هم برای افراد عادی مقدور نیست . تعویض میل سوپاپ و میل لنگ و سوپاپها نیز برای این مدل امکان پذیر است.لازم بهذکر است که دلیل حضور کم پراید با موتور B3 در پیستها هزینه بالای تیونینگ بوده و به صرفه نیست که بخواهیم تمام مراحل بالا را از قبیل تعویض فلایویل ، نصب هدرز ، کیت مکش ، حجم زنی و تعویض میل سوپاپ و سوپاپ را صرفا برای افزایش ۱۰ تا ۱۵ اسب بخاری قدرت انجام دهیم . هدرز پراید افزایش 5.2 اسب بخاری را به منظور این خودرو بـه ارمغان آورده وهمچنین مصرف سوخت آن را 0.5 لیتر درون صد کیلومتر کاهش مـیدهد. فقط با دور موتور بالا حرکت کنین، یعنی تویض دنده ها زیر 3000 دور درون دقیقه انجام نشود. وقتی مـی گوییم حجم موتور خودرویی 2000 سی سی است، یعنی چه؟ فروش زانتیـا 3000 / آگهی های ویژه آموزش تعمـیرات ای سی یو(ECU) مشابه اصلی Apple iPhone 6Hi Copy فروش … دیوار ارومیه زانتیا قیمت این زانتیـا 6 سیلندر 3000 اگه بخواد برسه ایران چند مـیشـه؟ زانتیا با دو مدل موتور وارد بازار کشور شد. رنگ آمیزی به دست هنرمندان نقاش این خودرو که تلفیقی از دو رنگ سورمه ای و زرد می باشد را طرح زدند استفاده از دو حرف انگلیسی بر روی دربهای جانبی که مختصر نام و نام خانوادگی راننده این اتومبیل است و نوآوری تیم تیونینگ مربوطه را به نمایش میگذارد ، در صندوق خودرو با بست هایی بر سرجای خود محکم شده است و اسپویلر آلومینیومی روی آن جلوه خاص و جنگنده تری را به این خودرو بخشیده است.

به کررات در پیست خودروهایی که بدون لوازم خاص و با سوپاپ و پیستون فابریک ، صرفا با تنظیم درست ماشین در سکو جایگاه بالاتری را به نسبت خودروهای هم رده لوازمی خود به دست آورده اند . هر سه اینها با نام اسپرت مزین شده اند. دست دوم,دوو اسپرو,فروش زانتیـا دست دوم,قیمت روز زانتیـا, هر دوی این خودروه. هستید، حتما این قطعه را از شرکتهای سازنده لوازم افتر مارکت بخواهید. منیفولد چدنی، استاندارد پیشرانه معمولاً به روش ریختهگری تولید میشود و به همین دلیل از سطح درونی ناصاف و زبری برخوردار است که در روند خروج گازهای آلاینده از فضای احتراق اخلال ایجاد میکنند، اما هدرز به روش خم کاری دقیق لولهها شکل میگیرد و با ساختار یکنواخت و صیقلی خود، موجب خروج آسانتر گازهای آلاینده، تنفس بهتر پیشرانه، افزایش قدرت و کاهش مصرف سوخت میشود، البته میزان کاهش مصرف سوخت در ازای افزایش قدرت موتور چندان چشمگیر نیست و از همین رو از هدرز غالباً به عنوان یک قطعه عملکردی و تیونینگ یاد میشود. این وضعیت در هنگامی که این خودرو ۴ سرنشین داشته و راننده در تابستان کولر خودرو را هم روشن میکند، تقریبا غیر قابل تحمل میشود ! خریداران پاژن یک خودروی کاملا مکانیکی و بدون تجملات را به یک شاسی بلند تماما تشریفاتی ترجیح می دهند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *