هدرز 206 تیپ 5 تمام استیل – اگزوز خودرو مشهد

با استفاده از توربوشارژر جدید و ایجاد تغییراتی در میل بادامک، پیستونها، شاتونها، هدرز و سر سیلندر، حالا قدرت این پیشرانهٔ کوچک 2 لیتری را به رقم فوقالعادهٔ 543 اسب بخار و گشتاور آنرا به 571 نیوتن متر گشتاور افزایش پیدا کرده است. اسکات پک برای پیشرانه های V8 در استیج1 آن اینترکولر، برنامه ریزی ECU و اگزوز cat-back دارد؛ در استیج2 شامل میل سوپاپ های جدید است و نهایتا در استیج3 نیز به همه این موارد هدرز و سرسیلندرهای پولیش شده نیز اضافه می شوند. ایجاد تغییرات فنی در موتور ماشین برای به­دست آوردن شتاب و سرعت بیشتر انجام می­گیرد، هم­چنین در کنار این تغییرات باید سیستم ترمزگیری و کنترل ماشین هم بهبود پیدا کند تا به­صورت همروند یک ماشین تقویت شده داشته باشید. چون هوای ایجاد شده بشدت داغ میباشد، قبل از ورود به سیلندر جهت احتراق، در اثر ترکیب با بنزین پای یک توربو شارژ برقی یا یک سوپر شارژ دیگر را نیز به وسط میکشند. این امر باعث ایجاد مشکل در هنگام روشن کردن ماشین میشود.

به نوعی اتصالات بسیار مستحكم گفته می شود كه بین دو سر کمک فنرهای اتومبیل نصب شده و باعث می گردد در مانور های سریع فشار وارد بر اتاق کاهش یابد و مانع از تغییر شكل اتاق و افزایش فاصله فنرها و برهم خوردن كمبر چرخها می گردد. به دلیل عبور گازهای خروجی از سوراخ ها و مجراهای موجود در منبع اگزوزهایی که در بخش قبلی به آنها پرداختیم، فشار برگشتی زیادی تولید میشود؛ همین امر میتواند کمی از توان موتور را کاهش دهد. عبور از یک پیچ با حداکثر سرعت ممکن را گویند. در سیستم تعلیق عقب علاوه بر استرس باری که در مجموعه دیفرانسیل قرار دارد باز هم طبقهای A شکل مستقل را داریم که از میانشان فنر لول و کمک فنر قابل تنظیم عبور کرده است.ضریب خروجی دیفرانسیل نیز 5/4 دور است که این خودرو را به یک موشک سبز رنگ بدل میکند! از آنجا که عمل جرقهزنی و احتراق درون این بلوک انجام میشود باید مقاومت دمایی بالایی داشته باشد. اکسیژنی که در حال حاضر وارد سیلندرهای شما میشود، حجم کمی داشته و از مجاورت گلوی اگزوز رد میشود. قطعاتی که عملکرد صحیح همه آنها در کنار هم به بازدهی کامل موتور منجر میشود، اما کوچکترین مشکل در کار هر کدام میتواند قطعات دیگر را نیز دچار معضلاتی کند و آسیب به هریک موجب آسیب به باقی قطعات شود.

این قطعه که از بخشهای اصلی موتور محسوب میشود، نقش فونداسیون موتورهای احتراق داخلی را بازی میکند. به گزارش ایسنا، منظور از روش های مرسوم تقویت موتور کارهای داخلی موتور است. تقویت موتور ماشین راههای مختلفی را شامل می­شود. موتور ماشین انواع مختلفی دارد اما قطعات اصلی در تمام آنها مشترک است. این قسمت وظیفه دارد، محصولی را که در محفظه ی احتراق و از سوپاپ های خروجی گرفته است، را به لوله ی اگزوز منتقل کند؛ که خود این قطعه دارای انواع و مدل های مختلفی است. برای رفع این مشکل می­توانید از این قطعه استفاده کنید تا در فاصله بین تعویض دندهها تا حدی از کاهش شتاب و سرعت­گیری جلوگیری کند. را برعهده دارد. با نصب این قطعه می­توانید بالاترین میزان پاشش سوخت، زمان­بندی شمعها، میزان ورودی هوا و … هم­چنین می­توانید از سرسیلندرهایی استفاده کنید که به ازای هر سیلندر از هشت سوپاپ یا بیشتر بهره میبرند.

تعویض فیلتر هوای کابین خودرو ، در فواصل توصیه فیلتر هوای اورجینال بنز شده و یا حتی در مناطقی که در آن دوده و گرده شایع تر است، در فواصل کوتاهتر ، به مسافران اجازه می دهد تا با استنشاق هوای پاک و تازه ، از سفر خود لذت ببرند. البته بنده توصیه میکنم از طریق سایتهای معتبر خارجی ست فابریک توربو همین انجین رو سفارش بدید و روی ماشین نصب کنید اینطوری اقلا” 70 یا 80 hp رو بدست میارید و به بلوکه اصلی موتور هم دست نمیزنید ضمنا” تمام این مراحل یعنی : هدرز و توربو هزینه های زیادی رو در بر داره . فولکسواگن با این بیتل قدرتمند قصد رکوردشکنی داشته است و توانست در دشت نمک Bonneville به سرعت فوقالعادهٔ 330 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند که آنرا تبدیل به سریعترین بیتل تاریخ میکند. جهت بهبود روند انتقال این قدرت عظیم که صرفاً از طریق چرخهای جلو به جاده منتقل میشد، این بیتل قدرتمند مجهز به یک دیفرانسیل لغزش محدود شده است درحالیکه ارتفاع سیستم آن کاهش یافته و لاستیکهای آن با نمونههایی مخصوص حرکت در نمک جایگزین شده است. بنابراین آن را از ریختهگری آلیاژی مانند آلومینیوم یا چدن میسازند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *