هدرز 206 تیپ 5 تمام استیل – اگزوز خودرو مشهد

علاوه بر اینها یک هدرز دستساز و مافلر دوقلو، فنرهای قابل تنظیم به همراه کمبرپلیت و دیسک و کالیپرهای ترمز از برند برمبو، رینگهای 17 اینچی با لاستیکهای پیرلی 225 در جلو و 255 در عقب… در شرایط معمول نیز می توانید از یک متخصص بخواهید تا این چیپ را دوباره برای شما تنظیم کند و شرایط اسپرت تری را به آن تحمیل کند تا در مواقعی که نیاز به قدرت و سرعت بیشتری دارید، ECU بتواند این میزان قدرت را با باز کردن دریچه های هوا، افزایش میزان پاشش سوخت در انژکتور و سایر موارد، به خودرو کمک نماید. ۴- تایر های را تنظیم کنید. 1. برای ساخت وایر شمعهای اسپرت با حداقل هزینه می توان انواع با کیفیت وایرهای معمولی را خریداری کرد و با چسبهای عایق پلاستیکی یا انواع نسوز نخی آنها را عایق کرد. یک دست رینگ از جنس فیبر کربن، یا آلیاژ منیزیوم یا حداقل آلومینیوم میتواند خودروی شما را سبک کند. به هر حال، بهتر است مبدل قدیمی خودروی خود را با یک مبدل جدید عوض و تفاوت در گازخور ماشین را احساس کنید. تحت هیچ شرایطی مبدل قدیمی را سوراخ نکنید.

که تقویت این سیستم می تواند به طرز چشمگیری قدرت خودروی شما را بالا ببرد. اگر قصد دارید تا خودروی خود را در بهترین شکل ممکن تیونینگ کنید، حتما باید این چیپ را تعویض کنید. با ریمپ کردن برنامه ECU خودروی خود ، گشتاور ، زمانبندی سوپاپها ، مخلوط سوخت و هوا و دیگر ورودیهای اسب بخار ماشین تغییر خواهد کرد. روش اول: بالانس کردن تایر ها و با از بین بردن زاویه Toe-in که کارخانه برای خودرو مدنظر گرفته است و چرخهای جلو اندکی با زاویه نسبت به هم قرار میگیرند، و موازی کردن دقیق جهت چرخش آنها در مسیرهای مستقیم، اندکی بهبود را شاهد خواهید بود. در واقع پس از مدلسازی ظاهری لوله ها، تحلیل دینامیکی جریان سیال موجود در لوله انجام می پذیرد و تمامی متغیر های موثر در رفتار سیال، بدون استفاده از ابزار های مختلف قابل اندازه گیری هستند. انواع آلترناتورهای با دوام در آمپراژهای مختلف قابل دستیابی هستند که حداکثر تا ۱۶۰ آمپر توان تولیدی دارند. استفاده از مدارهای تقویت سیستم جرقه هم کمک زیادی به سوختن بهتر کند که انواع آن در بازار یافت می شود و یا نقشه آنها را می توان بدست آورد به صورت دست ساز درست کرد. از مزایای ریفلش یا ریمپ کردن می توان به قیمت ارزان آن و تغییر سریع در قدرت موتور اشاره کرد.

می توانید با موازی کردن یک پکیج خازن ۱۶ ولتی با باطری ماشین و دادن سیم مثبت کوئل دوبل از همان خازن، جرقه را افزایش دهید. بعضیها سرعت و سرگرمی آن را بیش از حد میدانند و حس کوپه مانند آن باعث این قضیه است. البته این امر فقط وقتی نتیجه میدهد که خودرو مجهز به توربوشارژر یا سوپرشارژر باشد. هدرز جزئی از سیستم اگزوز به حساب می آید که به خوبی می تواند تیونینگ یا همان قدرت موتور را افزایش دهد، پس در این روزها که قیمت خودروهای پرقدرت در رشد چشم گیری قرار گرفته است، بنابراین طراحی و ساخت سیستم اگزوز و هدرز بر روی هر نوع خودرویی می تواند به طرز فوق العاده ای قدرت موتور ماشین را بسیار افزایش دهد. با نصب مجموعه ی این قطعات بر روی خودرو می توانید توان جرقه و سیستمهای الکتریکی را به طور چشمگیری افزایش دهید. انجین قبلی این خودرو یک نمونه تقویت شده 460 اینچ مکعبی فورد بوده است که با نمونه 427 اینچ مکعبی دیگری ساخت کمپانی ROUSH جایگزین شده است. اولین پروژه بخش جدید کمپانی با کد 3.0 CSL در ماه می سال 1972 آماده شد. استفاده از شمعهایی با مقاومت کمتر و استفاده از وایرهای شمع با مقاومت کمتر و عایق بندی بهتر اولین قدم به شمار می رود.

در نتیجه ی انجام این کار ها، چسبندگی و انتقال قدرت بهتر ، هندلینگ و پایداری بهتر ، زیبایی و رخ بهتر خودرو را خواهید داشت. اگر تنظیمات کارخانه یک برنامهریزی محدود کننده برای موتور خودرو باشد، تعویض کامپیوتر میتواند خیلی تاثیر داشته باشد ولی ممکن است این روش کمی گران تر از سایر روش ها تمام شود. درحقیقت می توان گفت،درهدرز برای هر سیلندر یک خروجی منحصر بفرد در نظر گرفته شده تا بلافاصله پس از اشتعال و بالاآمدن پیستون در سیلندر،گازهای خروجی با کمترین مقاومت موجود در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر خارج شده و نسبت به مانیفلد چدنی معمولی،این کار سریعتر و آسانتر انجام می شود که البته در خنکسازی موتور هم بی تاثیر نیست. اما وقتی صحبت از یک بیامو MPower میشود، دیگر آن طرح ساده آنقدرها هم ساده نیست. این کیتها را با نام MSD شناخته می شوند که متشکل از قطعات مختلفی هستند.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *