قیمت هدرز 206

هدرز در واقع قطعه ای است که به جای منیفولد خودرو نصب میگردد تا بتواند به بهترین صورت ممکن گازهای خروجی را از خودرو بیرون نماید. در حالت ناک نرخ انتقال حرارت نزدیک به ۱٫۷ برابر میگردد و گاها باعث ذوب شدن پیستون می شود و همین افزایش دما تخریب کتالیزور را نیز در بر می گیرد. اگر بدون در نظر گرفتن کیفیت سوخت اقدام به افزایش زیاد اوانس جرقه برای حصول حداکثر قدرت گردد منجربه ناک (احتراق پیش رس) و افزایش دمای احتراق میگردد. C – افزایش کاتاف نیز تا محدوده ۷۰۰۰ دور نیز که محدوده ایمنی است انجام میگردد. یکی از عوامل کلیدی در افزایش راندمان موتور بهبود تخلیه گازهای خروجی(دود اگزوز)از موتور است . و خواهیم گفت بعد از ریمپ چه تغییراتی خواهد کرد. اگزوز هم مثل هر قطعه دیگر ماشین، چون جنبه مصرفی دارد، بعد از مدتی خراب شده و باید فکری به حالش کرد. پراید 132 تیپهای مختلفی دارد از جمله ساده، EX، SL، SX، LE، SE و پراید 132 دوگانه سوز که وزنی حدود 950 کیلوگرم دارد. منبع یا انباره اگزوز چه وظیفهای دارد؟ لولههای رابط اگزوز چه میکنند؟

کاتالیستها در حقیقت قطعههایی هستند که این گازهای آلوده را کاهش میدهند و گازهای خروجی از اتومبیل را تبدیل به گازهای غیرسمی و بیخطر میکنند. به این منظور در طراحی اگزوز، سعی میکنند از هدرزها یا لولههایی با انتهای گشاد و آزاد استفاده کنند. ـ اگزوز high performance: سرعت خروج گاز و دود در این مدل خیل یبالاست چرا که در طراحی آنها از آلیاژهای خاصی استفاده شده است. خرید اینترنتی بسته تعویض روغن اطلس میکال مدل 2490 مناسب برای کیا سورنتو و قیمت انواع روغن موتور متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجیکالا. این شرکت تا به حال انواع زیادی را از اتومبیل ها تیون کرده است، از جمله بنز، پورشه، بی ام و، بنتلی، استون مارتین، اما شاهکار کمپانی منصوری تیونینگ موتور و بدنه خودرویی است که هیچ کمپانی دیگری جرات نزدیک شدن را به آن نداشته است؛ یعنی «بوگاتی ویرون» افسانه ای. دیسک و صفحه با انواع گرافیتی تعویض میشود. به هر صورت باید گفت هدرزهای دست سازی که اغلب به وسیله مکانیک های سنتی یا برخی از صاحبین مغازه های اگزوز سازی ساخته می شوند به هیچ عنوان کارایی هدرزهای حرفه ای را که بر اساس اصول علمی شکل می گیرند را ندارند و استفاده از آن ها در بسیاری موارد،به افزایش مصرف سوخت منجر میشوند.یکی دیگر از مزایایی استفاده از هدرز ،تاثیر ناچیز آن بر صدای تولیدی پیشرانه و سیستم اگزوز است.به عبارت دیگر چنانچه خواستار تقویت پیشرانه خودروی خود و کاستن از میزان مصرف سوخت بدون ایجاد سر و صدای بیشتر هستید ، نصب هدرز یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.در واقع بخش بسیار زیادی از صدای تولیدی پیشرانه توسط مجموعه اگزوز (لوله ها و منبع های اگزوز) منتشر میشود.

دود کردن خودرو و افزایش مصرف سوخت از نشانه های خرابی سوزن انژکتور است. سیستم ترمز از برند خوشنام Wilwood انتخاب شده که دیسکهای آن در جلو 13 و در عقب 11 اینچ قطر دارند. از یک سو، عوارض و مالیاتهای متعدد بر خودروهای وارداتی، قیمت مدلهای کرهای و ژاپنی را به چندصد میلیون تومان میرساند و از سویی دیگر، تنوع بالا همراه حق انتخاب برای خریدار ایرانی، فراهم نیست. پراید 132مصرف سوخت بهینهای نسبت به عملکرد خود دارد و به خصوص برای استفاده در داخل شهر انتخاب خوبی است. این خودرو طراحی جدیدتر، جذابتر و اسپرت تر از مدلهای قبلی دارد که مورد قبول مشتری واقع شده و باعث شده فروش بسیار خوبی داشته باشد. از سوی دیگر اصطکاک کمتر و افزایش قدرت پیشرانه در دورهای پایین، می تواند در کاهش مصرف سوخت نیز موثر باشد.بنابراین هدرز در واقع یک قطعه بازنگری شده است که به جای منیفولدخروجی چدنی خودروها نصب میشود.یکی از مزایای هدرز ها ، نصب ساده آن هاست که به راحتی در هر مغازه مکانیکی یا اگزوز سازی قابل انجام است اما طراحی و ساخت یک هدرز حرفه ای و کارا بر خلاف نصب آن به هیچ وجه ساده نیست.در دنیای امروزی طراحی بهینه اجزای تیونینگ موتور، تنها به کمک شبیه سازی بسیار دقیق پیشرانه در محیط نرم افزارهای حرفه ای چون GT POWER امکان پذیر است.از سوی دیگر ساخت هدرز ها نیز باید به صورت کاملا دقیق توسط دستگاه های مخصوص خم کاری لوله انجام شود و کیفیت عملیات جوش کاری و ماشین کاری نیز تاثیر انکار ناپذیری بر روی قابلیت های نهایی محصول خواهد داشت.

معمولا بین ۱۰ تا ۱۵ % افزایش توان بسته به نوع موتور قابل دستیابی است. حجم بیشتر عملا نیاز به تغییر زوایای میل سوپاپ و تغییر پورتهای سرسیلندر دارد و عملا پورت و پولیش کردن آن و حتی نصب سوپاپهای بزرگتر گریزناپذیر است. در داخل منبع یا انباره اگزوز، مجموعهای از لولههای سوراخدار تعبیه شده است که این وظیفه را به عهده دارد. در واقع این بخش، وظیفه دارد تا دود و گاز تولید شده در سرسیلندرها را، به سمت لوله اگزوز راهنمایی کند. وظیفه آن فرستادن اطلاعات مربوط به میزان باز شدن دریچه گاز به ECU است. در این برنامه نویسی پارامتر های جرقه به گونه ای تغییر داده میشود تا قدرت و شتاب قابل توجه ای در خودرو ایجاد شود . در این صورت برای بیصدا کردن دود ناشی از احتراق، از ۲ صدا خفه کن استفاده میشود. همه اینکارها در انباره اگزوز یا انبار صدا خفهکن اتفاق میافتد. همچنین افرادی که علاقهمند به تغییر صدا در اگزوز خودرو هستند، باید بدانند که تغییر صدای ایجادشده از هدرز بسیار ناچیز است و اگر دنبال صدای بیشتری هستند، باید علاوه بر هدرز، کیت اگزوز را نیز نصب کنند. از معایب هدرز با لوله های بلند می توان به قیمت بالا و حجیم بودن آن ها اشاره کرد، از سویی دیگر لوله های کوتاه به دلیل حجم کم خود نصب آسان تری دارند و هزینه ساخت آن ها نیز کم تر است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *