قیمت هدرز 206

زمان قیچی رو هممون میدونیم چیه، در این موقع سوپاپ دود و هوا هر دو باز میشن پس چون راه ارتباطی منیفولد هوا به محفظه احتراق و همینطور راه سیستم اگزوز به محفظه ی احتراق همزمان باز میشن فشار اوونها میتونه بر هم تاثیر بگذاره یعنی افت فشار در سیستم اگزوز نسبت به حالت استاندارد میتونه باعث افت فشار در منیفولد هوا نسبت به قبل بشه ، البته بعد از زمان قیچی هم که زمان مکش فرا میرسه و سوپاپ هوا به تنهایی بازه ، چون در زمان تخلیه (به خاطر نصب هدرز) حجم دود بیشتری تخلیه شده ،بنابر این فشار در محفظه ی احتراق در زمان مکش کمتره ، درنتیجه سیلندر بهتر میتونه پر بشه چون فشار کمتری (نسبت به حالت استاندارد) در مقابل ورود هوا به سیلندر مقاومت میکنه. پس از شروع همایش کم کم تعداد دیگری از انواع مکوانهای سالهای دهه هفتاد، یک دستگاه نمونه کانورتیبل مدرن از نسل قبل با پلاک گذر موقت، یک نمونه و خودرو ریس معروف و مقام آور آقای صفا احمدی از نسل سوم به وسیله خودرو بر به محل پیست آزادی رسیدند. و باعث جا به جایی و همچنین افزایش نیرو خواهد شد .

گشتاور : این گشتاور دو نوع می باشد گشتاور نیرو و گشتاور چرخشی می باشد که باعث حرکت یا چرخش جسمی خواهد شد . که البته به شرطی این موارد محقق خواهد شد که پس از انتخاب چندین مواد با خصوصیات حرارتی مختلف و طراحی اولیه، تحلیل و بررسی دقیقی ازعملکرد هدرز به عمل آید. چقدر خرج داره و از چه راههایی میشه به 165hp رسید؟ نمیدونم اینها رو تست کردی یا نه ولی برای این که واقعا بفهمی مشکل کجاست باید تست کنی و اگر میشد روی کاغذ برای موتور نسخه پیچید و نیاز به کار عملی نبود روی کاغذ هم میشد موتور رو تعمیر کرد و دیگه نیاز به باز کردن موتور نبود.شما باید بیای بررسی کنی ببینی واقعا با برداشتن فیلتر هوا(نه عوض کردنش با فیلتر هوای استاندارد) و تست گرفتن توان تولیدی بیشتر میشه یا نه. سرعت پایین هم می توان استفاده بهنیه از آن ها کرد که تاثیر در مصرف سوخت دارد . البته به گفته مهندسان مگا موتور و سایپا، فعلا این ویژگیها مربوط به نسخههای اولیه پیشرانه M15GSI است و میتوان در نسخه تجاری با توجه به نوع خودرو، قدرتی در بازه ۸۹ تا ۹۴ اسب بخار را با گشتاور ۱۳۵ تا ۱۳۸ نیوتن متر از این پیشرانه دریافت کرد.

این کار هم برای هر موتوری به این صورت بدست می اید که دو لوله فرضا با قطر 3 اینچ بدون هیچ خمیدگی به عنوان اگزوز استفاده شود. این کار باعث میشود تا این چرخه دریافت گازهای خروجی و تبدیل آن به هوای ورودی، هیچ اتلاف نیرویی نداشته باشد و افزایش شتاب با راندمان بالایی انجام گیرد. وقتی هوا رحت تر میتونه وارد سیلندر بشه فشار داخل منیفولد کمتر از حالت استاندارد میشه ، سنسور فشار هوای منیفولد موقعی که فشار داخل منیفولد کمتر از حد تعریف شدش بشه اینطوری برداشت میکنه که فشار اتمسفر کم شده (یا فیلتر هوا کثیفه) ، و جرم هوای ورودی به موتور کم شده بنا بر این مقدار سوخت تزریق شده کم میشه ، اینطوری توی موتور رقیق سوزی پیش میاد و مقدار اکسیژن موجود در دود اگزوز بیشتر از حد تعریف شده میشه. ببینید وقتی که شما هدرز روی موتور ماشینتون نصب میکنید ، در واقع خروج دود از محفظه ی احتراق رو راحت تر می کنید. گشتاور در واقع مقدار نیروی وارد بر یک جسک ضربدری طول آن نسبت به محور افزایش می یابد .

پس می شود گفت که به سرعت انجام کاری گشتاور گفته می شود . قدرت ( توان ) : سرعت انجام کاری را قدرت می گویند . و به زبان ساده تر می توان گفت که توان برابر است با انجام کاری . به دلیل عبور گازهای خروجی از سوراخ ها و مجراهای موجود در منبع اگزوزهایی که در بخش قبلی به آنها پرداختیم، فشار برگشتی زیادی تولید میشود؛ همین امر میتواند کمی از توان موتور را کاهش دهد. هدرزها از نظر آرایش قرارگیری لوله ها به چند دسته تقسیم می شوند که فقط با نگاه کردن به آن ها قابل تشخیص اند. اگر درس استاتیک یا مقاومت مصالح خوانده باشید ، باید با مفهوم گشتاور و نخوه بدتس آوردن آن در یک جسم کاملا آشنا باشد . اگر موتور تولید گشتاور بیشتری داشته باشد ، توانایی نیز افزایش خواهد یافت . فرود جان با این مطالبی که من خدمتت عرض کردم اگر شما فیلتر هوا رو برداری باید توان تولید ی موتور بیشتر بشه یا اگه خروج دود از اگزوز رو کم کنی و یه تست بگیری باید توان تولیدی بیشتر بشه.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *