قیمت هدرز 206

تمامی این موتورها به وسیله ی دست تولید می شدند و دارای بلوک سیلندر تقویت شده، میل سوپاپ سفارشی، پیستونهای الومینیمی،سوپاپهای ورودی بزرگتر و هدرز بودند. موتور B5 با حجم موتور۱۴۹۸ سی سی در مدلهای ۸ و ۱۶ سوپاپ تولید شدهاست. موتور B5 16 سوپاپه از سیستم سوخترسانی انژکتوری بهره میبرد و در چهار سری عرضه شده است.این مدل قادر به تولید توانی مابین ۱۰۵ تا ۱۲۰ اسب بخار و گشتاور تولیدی آن نیز بازه ای بین ۱۲۷ تا ۱۴۷ نیوتن متر است . این مقدار را با Hs نشان مـی دهیم.نمایی از یوغ درون بریده ای ازاستاتورکه با پیکان دو سر مشخص شده را مـی بینید. خواهد داشت کـه این مقدار آمپر درون لحظه راه اندازی به منظور موتور درون نقاط حساس مثل اتصالها – کنتاکتها – ترمـینالها خطرناک بوده باعث خرابی و سوختن قطعات مـی گردد بنابراین درون راه اندازی موتورهایی کـه مـی توانند بـه شکل مثلث کار کنند راه اندازی بـه شکل دو ضرب انجام مـی شود. ولی اگر برروی پلاک موتوری درون بخش ولت عدد V380 /660 قید شده باشد این موتور به منظور اینکه توان واقعی خود را داشته باشد حتما بااتصال مثلث کار کند اما گفتم کـه ابتدا با ستاره راه اندازی شده بعد بـه حالت مثلث درمـی آید.

کیت مکش هوا، راه حلی برای مکش هوای بیشتر از بیرون، برای عبور از فیلتر و ورود به سیستم سوخت در خودرو است. موتور BP از سیستم روغنکاری و خنک کاری قدرتمندی استفاده میکند به طوری که برای تعویض موتور B3 به BP باید بر روی سیستم روغن کاری و خنک کننده تغییرات کلی را اعمال کرد . 7- HZ یـا SYCLES : درون این بخش مقدار برق شـهری کـه موتور بر اساس آن طراحی شده هست را نشان مـی دهد. درون این نمودار مقدار ماکزیمم شار به منظور قطبهای مختلف 2 – 4 و 6 قطب را نشان مـی دهد. تعداد جفت قطبهای موتور است.مثلا موتوری کـه 4 قطب هست مقدار p برابر با 2 خواهد شد. در واقع هر يک از شيار ها بـه يک قطب آهنربايی تبديل مـی شود. تعداد قطبهای آهنربايی کـه در داخل استاتور ايجاد مـی شود با نوع سيم پيچی ونوع کلاف زنی قابل تغيير وکنترل خواهد بود. Bm مقدار شاری هست که توسط استاتور بـه هنگام کار درون فضای داخلی آن ایجاد مـی شود البته مقدار ماکزیمم آن بر اساس مقدار D درون نموداری رسم شده هست . بعد وجود RPM بر روی پلاک خیلی از مسایل بربوط بـه سیم پیجی را به منظور ما حل خواهد کرد.

لوازم افتر مارکت به این معنی هستند که یک قطعه در خودرو وجود دارد که ما آن قطعه را تعویض می کنیم و ارتقاء می دهیم. ٬٬٬ همانطور کـه قبلا مشاهده کرديد بين فازهای ورودی درون موتورهای ۳فاز ۱۲۰ درجه الکتريکی فاصله وجود دارد .برای درک موضوع توضيح زير لازم است.در موتورهای القايی سه فاز بين روتور واستاتور هيچگونـه ارتباط الکتريکی وجود ندارد و آنچه کـه باعث گردش روتور مـی شود اگر بخواهيم بطور کاملا خلاصه بگوييم بايد عرض کنيم اثر شار مغناطيسی کـه توسط سيم پيچها بـه کمک جريان ورودی درون استاتور ايجاد مـی شود عامل گردش خواهد بود. در ادامـه حتما اندازه قطر داخلی استاتور را نیز برداریم. در حقیقت مقداری اکسیژن به خوراک موتور اضافه می شود. 2- اگر موتوری سیم پیچی آن به منظور کارکرد درون حالت مثلث هست ابتدا با ستاره بعد بـه حالت مثلث درون آورید. برای سیم پیچی موتورهای سه فاز یـا تک فاز همان طور کـه قبلا گفته شد حتما یک سری اطلاعات فنی را درباره موتوری کـه در دسترس داریم بدست آوریم.این اطلاعات معمولا از روی پلاک موتور بدست مـی آید .

5- Ph : چند فاز بودن موتور را عنوان مـی کند به منظور موتور های سه فاز عدد 3 و برای موتور های تک فاز عدد 1 قید مـی گردد. البته ناگفته نماند کـه مـی توان با راهکارهایی بسیـار ساده از موتور سه فاز بـه جای موتور تک فاز هم استفاده نمود . می توانید از مارک KN تولید آلمان که دارای کیفیت بالایی است، استفاده کنید. 3- FRAM : درون این قسمت اعدادی قید مـی شود کـه آنـها توسط انجمـهای ملی تولید کننده قابل شناسایی هست که بیشتر شامل قالبهای اندازه 42 -46 و56 مـی باشد. 6- RPM : مخفف ROUNT PER MINUTE ( یعنی دور درون دقیقه) مـی باشد. یعنی هرچه ارتفاع بزرگتر باشدP کوچکتر و موتور دارای سرعت بیشتری است. 2 خواهد بود. خوب اگر موتور بـه شما دادند کـه برروی پلاکش عدد 2850 دور بوده این سرعت روتور هست که بـه دلیل لغزش از مقدار دور سنکرون کاهش یـافته است. از روی عدد 110 برروی محور افقی خط عمودی رسم مـی کنیم .قطعا درون جایی منحنی افقی را قطع خواهد کرد.از نقطه بدست آمده عمودی بـه سمت محور عمودی منحنی رسم مـینماییم.عددی کـه بدست مـی اید حدود88/.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *