قیمت هدرز 206

سیستم اگزوز هدرز با سرلوله ی دو تایی در عقب که بر آنها نام بزرگ منصوری حک شده است , گویایی شخصیتی والا برای این اتومبیل است . می خواهم گویا باشم که ترمز این اتومبیل از نوع سیستم سفارشی ساخت برمبو با دیسک های 406 میلیمتری و گیره های شش و هشت پیستونه وظیفه نگاه داشتن رینگ های 20 اینچی فورج منصوری دیزاین را دارند . البته اگر می خواهید آستون مارتینی به تمام معنا داشته داشید , نظر من اینه که یه آستون مارتین صفر رو به منصوری دیزاین تحویل بدین و برگه ی مخصوص سفارش تمام قطعات را نیز امضا کنید . اگر کمی با دقت باشید حتما تا به حال دریافته اید قطعات کروم و فیبر کربن هم از تخصص های به کارگیری شده ی منصوری دیزاین است . یک خبر بد را نیز هم برای شما به همراه دارم که منصوری به هیچ وجه اتومبیل کامل آستون مارتین با چنین مشخصه هایی را به فروش نمی رساند و به درخواست مشتری هر کدام از مشخصه های بالا را بر روی اتومبیل های معمولی نصب می کند . کف تراشی فلنچ هدرز برای آب بندی کامل که باعث شده فلنچ خیلی خوب و دقیق روی سر سیلندر بنشینه و فشاری به پیچ های سر سیلندر در زمان بستن هدرز وارد نشه .

3) سرعت تعویض دنده در شتابگیری و رانندگی نقش مهمی دارد، قسمتی از این سرعت به راننده بستگی دارد اما نقش مهمتری را اتومبیل ایفا میکند پس هرچه شیفتر های گیربکس در مدت زمان کمتری مسیر دنده ها طی کنند اثر بیشتری در بهبود شتابگیری دارد . سایش جاروبکها و کموتاتور ، ایجاد اصطکاک مـیکند و هر چه کـه سرعت موتور بالاتر باشد، جاروبکها مـیبایست محکمتر فشار داده شوند که تا اتصال خوبی را برقرار کنند. اگرچه در خودرو های امروزی یک چند راهه وظیفه هدایت و خروج دود و گازهای ناشی از احتراق را برعهده دارد، اما بسیاری از افراد برای افزایش عملکرد این سیستم، از هدرز ها به جای قطعه چند راهه استفاده می کنند. بنابراین، آن چه بسیاری در آرزویش بودند حاصل می شود، «موتور خنک تر، سوخت ورودی متراکم تر و اکسیژن بیشتر». پس از پوشیدن لباس کامل موتور سواری و به سر گذشتن کلاه کاسکت ریس که همین لباس های مخصوص برای خودش داستان داره، قطع کن را فعال می کنیم تا سوخت وارد انژکتور شود و سپس استارت این موتور سیکلت را فشار می دیم. 2) برای اینکه از توانایی تعویض دنده ی اتومبیل خود بهتر استفاده کنید تعویض گیربکس با اجناس مرغوبتر و تعداد دنده های بیشتر در به کارگیری قدرت و گشتاور موتور در شرایط مختلف کمک بیشتری میکند.

موضوع جالب اینکه هنسی قدرت TRX را فقط در چرخ های عقب اندازهگیری کرده است. هنسی به دنبال تعیین قدرت تولیدی پیشرانه در چرخ ها بوده و اقدام به تست داینوی این پیکاپ کرده است. بیشتر از اینکه سیستم اگزوزش محدود باشه اون قسمت ها محدود شده هستن. و اینکه این تغییرات ارزش داره یا باید به فکر ستاپMI16 باشیم؟ باید MI رو انتخاب کنی. باید ببنی میخوای روی موتور خودت کار کنی یا تعویض موتور بکنی. سعی کنید در طول رانندگی به آمپر آب توجه کنید بالا رفتن آمپر آب علتی دارد که باید بر طرف شود. قطعاً با توجه به محدودیتهای شدید بازار خودرو ایران مخصوصاً در رنجهای ارزانتر که همگی به دست دو خودروساز داخلی است، متاسفانه عطش خودرو دوستان برای داشتن خودروهای اسپرت و تیون شده رفع نمیشود و شاید این تیونینگ در راستای احترام گذاشتن به این افراد و حمایت از خودروهای اسپرت در سطح شهر باشد.

به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، صنعت خودروسازی آمریکا در بین دهههای 60 تا 80 میلادی حتی برای افرادی که علاقه زیادی به خودرو ندارند، بسیار جذاب و تکرار نشدنی است. موتورTU5 به عقیده بسیاری ماندگارترین و بهترین موتور 16 سوپاپ مدرن در بین محصولات ایران خودرو در طول سالیان اخیر است. برای مثال در تقویت و تیونینگ موتور به وسیله ی توربوشارژر قطعات زیر مورد نیاز است: توربوشارژر ( Turbocharger ) ویست گیت ( WastGate ) سوپاپ تخلیه کمپرس – بلوآفت ( BlowOff – BOV ) سیستم اگزوز وهدرز رینگ و پیستون فورج و افترمارکت و بسیاری قطعات دیگر مانند ای سی یو های قابل برنامه ریزی از جمله ای سی یو فورس ( ECU Force ) که مفصل در این دوره بررسی میشوند. رنگ بسیار زیبای زرد بدنه , رینگ های طوسی متالیک , گیربکس بسیار قدرتمند و دسته دنده زیبا , کف فرش ها , صندلی های چرم و بسیاری موارد دیگر چنان جذبه ای در دل بیننده ایجاد می کند که حتی لحظه ای چشم از این اتومبیل بر نمی دارد . این عمل در اکثر خودرو های امروزی توسط مانیفولد ها انجام می شود. در کنار این، نصب قطعهای به­نام هدرز می تواند به تخلیه سریع­تر و کامل­تر سیلندر از گازهای منفجر شده و مکش قدرتمندتر و تنفس بهتر موتور کمک شایانی کند.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *