قیمت هدرز 206

از جمله تغییرات در هدرز و کیت مکش و انواع تقویت کننده های موتور دارا می باشد، خوب جواب میدهد . سپرهای ویژه ی Endura نیز همانند دو سیستم رم ایر در تمام ورژن های SS نصب می شدند. یک خودرو جهت مصرف عمومی باید چند مشخصه داشته باشه 1- کم مصرف باشه 2- سایز متوسط داشته باشه 3- قیمت مناسب داشته باشه 4- مناسب با شخصیت فرد باشه دلیل انتخاب من برای ثبت نام این موارد بود C30 میخواستم بخرم قیافه این ماشین بیشتر پسندیدم مصرف و استهلاک C30 بسیار پایین هست با بیش از ده نفر صحبت کردم البته توضیح اینکه موتور وبسیاری از قطعات این دو ماشین یگی هست و مورد دیگر که بر عکس انچه میگن موتور این ماشین میتسوبیشی نیست این موتور کپی موتور تویوتا یاریس هست هم عکس ها تو اینترنت هست ببینید هم از دازندگان C30 بپرسید با قطعات یاریس کاملا مطابقت داره یکی که 3000 تا کارکرده بود سوار شدم و دوری زدیم از نظر زیر بندی و جلو بندی و بیصدایی عالی بود ولی فرمان پذیری عالی نبود ولی بد هم. از سمت دیگر عکس این موقعیت هم درست است و در حالتی که از صدای خودروهای اسپورت و مسابقه ای لذت میبرید نصب گروه اگزوز ماهر به همراه هدرز توان بیشتر و صدای خوشگل و هیجان آور را برای اشخاص عشق و علاقه مند به ارمغان میاورد.

۶ اگزوز کی خراب میشود؟ و این قطعات رو کجا میشه خرید و کی میتونه سوار کنه رو موتور ؟ با تغییرات فشارهوای موتور واختلاف آن با فشار محیط پیرامون ولتاژی متناسب با فشار هوای منیفولد به ECU ارسال می شود خرابی این سنسور موجب افزایش مصرف و گاهاً روشن نشدن موتور می شود. داداش مصرف بنزین elx چطوره؟ زمانی که در سیلندر عمل احتراق رخ میدهد هوا و بنزین در اثر جرقه شمع منفجر شده و نیرو تولید می کند اما برای ایجاد انفجار قویتر باید هوا و سوخت بیشتری وارد سیلندر گردد تا احتراق کامل تر صورت گیرد.برای ورودهوای بیشتر راه های زیادی وجود دارد . هر وسیله نقلیه نیاز به هوا دارد زیرا بدون اکسیژن سوخت دیزل و بنزین قادر به سوختن نیست و بهترین فیلتر هوای ام جی نیروی انفجاری را که قدرت وسیله نقلیه را افزایش می دهدفیلتر هوای ام جی با کیفیت بالا تولید می کند.

در آن زمان سانتافه را خودرویی یافتیم که کنترل کردن بدنه آن بسیار سخت و درهم برهم بود، همینطور سیستم فرمان بی تفاوت و بدون هیچ گونه پاسخگویی درست به راننده. تعریف ساده ی کامارو ینکو 427 این است: این مدل بدون هیچ گونه تزئین و نشانه ای از کارخانه خارج می شد، به همراه موتور 427 در یک جعبه. ینکو انجین 427 را نصب می کرد البته به همراه تغییراتی که توان ان را به 450 اسب بخار می رساند، سپس رینگهای 15 اینچی رالی را روی ان نصب می کرد. نخشستین مدلها توسط فروشنده های ویژه ی کامارو تولید می شد مثل کاماروی ینکو 427. موسسه خودروهای اسپرت ینکو که در پنسیلوانیا فعالیت می کرد، به همراه سایر فروشنده ها همچون نیکی در شیکاگو، دنا در کالیفرنیا و بالدوین موشن در نیویورک می توانستند انجین L72 به حجم 427 اینچ مکعب را به قدرت اعلام شده ی 425 اسب بخار زیر نظارت دفتر مرکزی سفارش تولید (COPO) با کد 9562 تولید کرده و به مشتریان عرضه کنند. به خاطر کلکسیونی بودن این مدلها نسخه های جعلی زیادی نیز از این مدل وجود دارد!

اما مدلی که تمام تولیدات این مراکز را تحت الشعاع قرار می داد. البته در مورد بعضی از قسمتها مثل موتور اطلاعات بسیار کمی وجود داشت چون شرکت سازنده این اطلاعات را منتشر نمیکرد. اما به این نتیجه رسیدیم که با توجه به دامنه گسترده تغییرات بهتر است موتور کاربراتوری باشد تا اصالت کلاسیک خودرو حفظ شود. فیلتر روغن از 1600 تا 2400 سی سی هیوندای و کیا. رینگ های پیشرانه جدید سایپا هم نسبت به M15 معمولی تقویت شده و می تواند عملکرد بهتری را در طولانی مدت از خود نشان دهد. يك موتور 2.0 ليتري و 16 سوپاپ هست با میل سوپاپ های GTI که معمولا روشون هست ( حدود 1 تا 1.5 قيمتش هست كه نسبت به موتور هاي موجود براي 405 و اينا كمتره ) و روي شاسي خودش جواب ميده . در قسمت موتورهای با توانایی پایین، یک انجین جدید 307 ( که در ان از میل لنگ مدل 327 در بلوک 283 استفاده شده بود.) به قدرت 200 اسب بخار در خط تولید قرار گرفت و نیز یک موتور جدید 350 اینچی به قدرت 255 اسب بخار جایگزین مدل قویتر 327 شد. انجین 350 استاندارد SS افزایش قدرت ناچیزی دریافت کرد تا قدرت ان به 300 اسب بخار برسد.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *