قیمت هدرز 206

هدرز دارای طراحی خاصی است و باید سطح آن در داخل کاملا صاف و صیقلی باشد چرا که وجود زبری در سطح باعث ممانعت در خروج گازها میشود. لازم به ذکر هست که وجود هدرز در سر منیفولد خودرو و بعد اتصال اون به سیستم قبلی اگزوز هیچ کارایی نداره و عملا هزینه بی فایده هستش چرا که سیستم لوله کشی فابریک اصلا مناسب هدرز نیست.هدرز هایی که تا انتهای ماشین لوله کشی جدید میشن و تمام استیل هستن کارایی دوست هدرز رو نشون میدن. همون طور که همه شما عزیزان میدونید هدرز تشکیل شده از لوله هایی از جنس استیل ضد زنگ یا الومینیم هست که به جای منیفولد فابریک خودرو بسته میشه و تمام خودرو های تقویت شده یا مسابقه ای از این رسیله استفاده میکنند.هدرز های زیادی در بازار قابل خرید هست که هر کدوم بسته به فرم و شکل و زوایای خروجی خودشون توان و تاثیر های مختلفی روی موتور ماشین نشون میدن.به طور کلی ٢ نوع هدرز در بازار هست که برای خروجی هر سیلندر و رسیدن اون ها به یک لوله از روش ۴ به ١ و ۴به ٢ و بعد ١ استفاده میکنند.از هر دو این هدرز ها با قیمت های مختلف تو بازار موجود هست،هدرز های ۴ به ١ تمام خروجی هر ۴ سیلندر رو درجا به یک خروجی منتقل میکنند و در هر سیکل فرایند احتراق که ٢ به ٢ سیلندر ها کار میکنند و دود رو خارج میکنند اون ٢ سیلندری که توشون خروج دود جزو دستور کار نیست دچار فشار میشه چرا که مکش روی سوپاپ های خروج دود هست.این امر باعث میشه در دراز مدت شاهد فشار به موتور و در نهایت احتیاج به تعمیر موتور به وجود بیاد.نکته بعدی این که این هدرز ها نهایتا تا ٨ اسب بخار روی داینو اضافه میکنند به ماشین.

حالا کیفیت بسیار بالا را به معجون خود افزوده ایم و نسل سوم را به بازار فرستادیم. بنابراین می بایست هدرزها سطح صیقلی داشته باشند و اصولاً از فلزاتی مانند فولاد، استیل و دیگر فلزات گران قیمت نظیر برخی آلیاژها صاف و صیقلی شده ساخته شوند تا با فشار بالا توانایی خارج کردن سریع گازهای سوخته شده را داشته باشد و البته نزدیک به ۵ تا ۱۰ درصد به تیونینگ موتور افزوده نماید. کافی است این بار که چند ثانیه ای پشت چراغ قرمز سر چهارراه معطل شدید نگاهی به اتومبیل های دور و برتان بیندازید تا به راحتی ببینید که تب تیونینگ و اسپرت کردن ماشین این روزها چه قدر در جامعه فراگیر شده است. قیمت کیت تیونینگ فتهاوس فورد موستانگ شلبی GT350 1000R از ۳۹،۹۹۹ دلار شروع میشود. فورد موستانگ 1970 گزارش ما با استفاده از روش دوم متولد شده است. براساس اعلان رسمی مقامات فورد مبنی بر تولید قدرتمندترین خودروی جادهای تاریخ این شرکت، موستانگ شلبی GT500 جدید، احتمالا از پیشرانه V8 سوپرشارژ ۵.۲ لیتری با قدرت اعجاب آور بالای ۷۰۰ اسببخار قدرت خواهد گرفت. اولین کار روغن موتور این است که قطعات فلزی داخل پیشرانه را روان کاری روغن موتور با بهترین قیمت کرده و اصطکاک را کاهش می دهد تا به نرمی حرکت کنند.

به لطف تغییرات هنسی پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر سوپرشارژ هلکت دوج در این پیکاپ قادر به تولید بیشینه قدرت 1012 اسب بخار و بیشینه گشتاور 1314 نیوتن متر شده است. بنابراین، اگر وسیله نقلیه خود را به مدت طولانی شروع به کار کند، یا مشکل کم قدرت فیلتر هوای ام جی و یا شمع های جرقه ای که اغلب سوخته است، پس فیلتر باید جایگزین شود. به زودی عکس های نمونه جدید رو اینجا قرار میدم . در این روش پس از اتمام پروژه یک خودروی کلاسیک زیبا پدید میآید که از نظر فنی در سطح بالاتری نسبت به نمونه استاندارد همان خودرو قرار میگیرد. در این قسمت کار خاصی نکردیم و فقط یک تغییرکوچک در بالای پالانیهای جلوصورت گرفت تا بتوانیم پایههای کویل اورها را نصب کنیم. مالک خوش ذوق این خودرو در قسمت عقب نیز تغییرات فراوانی را صورت داده است که از جمله آنها میتوان به استفاده از لامپهای LED که با یک لایه تیره شده بودند به همراه یک سپر عظیم و یک یدکش با قدرت کشش بار بیش از 2.5 تن و دو عدد سراگزوز استیل اشاره کرد.

۳ چطور طراحی نامناسب اگزوز قدرت را کم میکند؟ برای همین هوا را بهتر و با دردسر کمتری هدایت میکند. Silencer و خمش هایی در لوله اگزوز استفاده کنیم.تا یک خودرو با قابلیت تردد شهریداشته باشیم. استفاده از لوله فلکسی بل فلزی در قسمت انتهایی هدرز برای کاهش لرزش و جلوگیری از انتقال اونها از موتور به لوله اگزوز و بر عکس . مکانیک موتور رو از ماشین جدا می کنه واز همان لحظه که آچار دست می گیره تا شروع به بازکردن کنه، شروع به لیست کردن معایب می کنه. گیربکس 3 سرعته اتوماتیک تعبیه شده در این خودرو که ساخت شرکتChevy است و با قرارگیری دنده در سمت راست راننده و پشت فرمان ،شما را به راحتی راهنمایی میکند تا به سرعتهای بیش از 150 کیلومتر در ساعت دست یابید. تصادف وحشتناک موتور سوار زمانی که خودروی خلاف کار چراغ قرمز را رد میکند ولی خوش شانسی موتور. تنوع ظاهری هدرز ها در مقایسه با موتور های احتراقی تا به الان در یک رنج هستند. این عمل در اکثر خودرو های امروزی توسط مانیفولد ها انجام می شود. کف تراشی فلنچ هدرز برای آب بندی کامل که باعث شده فلنچ خیلی خوب و دقیق روی سر سیلندر بنشینه و فشاری به پیچ های سر سیلندر در زمان بستن هدرز وارد نشه .

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *