چگونه هدرز نصب کنیم؟

این قطعه که یکی از راحتترین و مرسوم ترین قطعاتی که در داخل موتور نصب میشه هدرز نام داره! این سری در سه رده مختلف با توان باربری نیم تن، ربع تن و یک تن دستهبندی شد. شما ببند داداش اگه افت توان گرفتی بعد بگو میگیریم دوتا فابریک قبل هدرز دقیقا مثل هم راه برن بعدش بازممثل هممیرن؟ سيستم تخليه چند تا كار اصولي رو انجام ميده كه اونا عبارتند از: 1. تمام گازهاي مضر و گرم رو در مرحله تخليه از موتور خارج ميكنه 2. با استفاده از منبع كاتاليزور صداهاي نابهنجار موتور رو به صداي نرمال و قابل تحمل در مياره 3. در ماشينهاي جديد و مدرن با استفاده از كاتاليزورهاي مناسب مواد مضر رو ميگيره و از آلوده شدن هوا جلوگيري ميكنه سخت افزار براي درك بهتر مطلب كه واقعآ كار اگزور چيه بهتره كه اول يه مروري داشته باشيم روي گازهاي خروجي از موتور بعد از سوختن سوخت هوا و بنزين يه مقداري از هيدرو كرين نسوخته ( بنزين )، منو اكسيد كربن، دي اكسيد كربن و فسفر ( و در هنگام استفاده از نايتروس اكسيد نيتروژن و دي اكسيد سولفور ) با فشار بسيار زياد پيستون از محفظه احتراق خارج شده و وارد مانيفولد يا هدر ميشوند گرماي اين گازها بسيار زياده به طوري كه از حرارت جهنم چند درجه گرمتره ( البته اگه سرسيلندر رو زياد تراش بدين ) مانيفولد يا هدرز در يك نقطه وارد يك لوله مشترك ميشوند كه بازم به اشتباه همه خيال ميكنند اين لوله بايد بزرگ و قطور باشه، پس شما ديگه احتياج ندارين براي ماشین چهار سيلند 4 تا لوله بكشين، تا آخر اين كار توسط يك لوله انجام ميگيره كه قطعآ بايد طبق محاسبه و درست انتخاب بشه.

این هماهنگی با ازمایشان مکرر واستفاده از دستگاه دیناموتور برای بدست اوردن ایده ال ترین وضعیت هست.در شرایط عادیکارکرد موتور و درست زمانی که سوپاپ دود باز میشود گازهای خروجی با فشاری معادل 15PSI خارج میشوند. به همین خاطر دود مانده در مسیر خروجی با داشتن یک فشار مزاحم، در تنفس راحت خودرو مشکل ساز میشود و از قدرت تولیدی آن میکاهد. الان دوتا میل ۱۰۶ چقدر در میاد با دوتا پولی ادجاست مارک ؟ شما چون شمع قبلیت خیلی داغون بوده الان تاثیر شمع نو را حس کردی . ـ گاهی نیز توریهای کاتالیست اگزوز شما دچار مشکل شده و باید تعویض شود. ۱۱. برای چرخشِ روانتر محورها، رولبرینگهای سرچرخ بررسی شود و در صورتِ وجود ایراد تعویض شوند. ما فیلتر روغن بنز کارتریج عنصر قابل تعویض و همچنین فیلترهای متداول چرخشی را پیشنهاد می کنیم. لوله به کار برده شده در هدرز نباید زیاد بزرگ یا زیاد کوچک باشه باید بسته به اندازه فشار خروجی دود از سیلندر باشه و مهم ترین قسمت هدرز هم قسمتیه که لوله های هدرز یکی می شود. نمای داخلی نیز بسیار ساده و مختصر طراحی شده و هرآنچه مالک به آن نیاز دارد در پس فرمان سه شاخه بزرگ کامیونی، در مجموعه نشانگرها یک جا جمع شدهاند که از دیدگاه طراحی چندان دور از نمای کلی نشانگرهای شوولت کوروتهای نسل دوم (C2) نیست.

البته همین پیشرانه با سیستم سوخترسانی انژکتوری در مدل 1961 توان تولید قدرتی معادل 315 اسب بخار را داشت که بر کوروتهای نسل دوم نصب میشد. قدرتمندترین نمونه V8 به حجم 4.6 لیتر از نوع پوش راد (16 سوپاپ) وابسته به ستاپ پیشرانه، سال تولید و خودرو مورد نظر توان تولید 185 تا 283 اسب بخار و 330 تا 400 نیوتنمتر گشتاور را داشت. شورولت مورد بررسی از سری 3100 با ظرفیت باربری نیم تن مدل 1956 است که در سال 1958 آپاچی نام گرفت. برای نمونه، مالک شورولت آپاچی مورد بررسی ما، آقای سامان حاج صالح، این اتومبیل را 100 میلیون تومان خریداری کرده و مبلغی بالغ بر 200 میلیون تومان را برای بازسازی و مرمت آن هزینه کرده است. اما در شورولت 3100 مورد بررسی خبری از هیچ یک از موارد بیان شده نیست. اما گرونه اینجا 160قیمت دادن! اما با آگاهی از اینکه این 3100 وزنی در حدود 1.5 تن و طولی برابر با 4717 میلی متر دارد پر واضح است با خودرو کوچکی پیش رو نیستیم. این پیشرانه قدرتمند سومین پیشرانه تولید انبوه آمریکایی بود که در عوض هر اینچ مکعب قادر به تولید یک اسب بخار قدرت بود و از این نظر در دوران تولید یکی از قدرتمندترین پیشرانههای جهان به شمار میآمد.

بدنه 3100 با برجستگیهای اغراق شده و بدنهای پف کرده ضمن داشتن ظاهری عضلانی اما در عین حال بسیار ساده و مینیمال است و هر المان طراحی از خودروهای آمریکایی دهه 1950 میلادی را فریاد میزند. این گروه و یا هر گروه دیگر به سبد خرید شما اضافه میشود که در ادامه ما اعضای آن گروه را به گروه شما اضافه میکنیم. دیگر خودتان تصور کنید چه وضعیتی برای اتومبیلها و عابران پشت سر اتومبیل و محیطزیست ایجاد میشود. درود انشالله در آینده تولید میشود در حال حاظر هدرز پارس ای ال ایکس و هدرز های دیگر که در سایتمان زده ایم موجود میباشد. وظیفه ی این قسمت که یکی از قسمت های اگزوز خودرو است، گرفتن دودهای خروجی از مجاری موجود در سیلندر و انتقال آن به لوله ی اگزوز است. پیشانی بلند، چراغ عقبهای کوچک، جلوپنجره بزرگ کرومی و گلگیرهای برجسته عقب از نوع استپ ساید (Stepside) و البته محفظه بار پوشیده شده از چوب، از مهمترین فاکتورهای ظاهری این وانت بار دوست داشتنی است. نصب این قطعه روی موتور به عنوان یکی از اولین مراحل تیونینگ خودرو انجام می شود.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *