چگونه هدرز نصب کنیم؟

منیفولد چدنی، استاندارد پیشرانه معمولا به روش ریخته گری تولید میشود و به همین دلیل از سطح درونی ناصاف و زبری برخوردار است که در روند خروج گازهای آلاینده از فضای احتراق اخلال ایجاد میکنند، اما هدرز به روش خم کاری دقیق لولهها شکل میگیرد و با ساختار یکنواخت و صیقلی خود، موجب خروج آسان تر گازهای آلاینده، تنفس بهتر پیشرانه، افزایش قدرت و کاهش مصرف سوخت میشود، البته میزان کاهش مصرف سوخت در ازای افزایش قدرت موتور چندان چشمگیر نیست و از همین رو از هدرز غالبا به عنوان یک قطعه عملکردی و تیونینگ یاد میشود. باعث افزایش شدید صدای خروج دود می شود ، برای کاهش صدای خروج دود از اگزوز ، منبع اگزوز معمولا فشار منفی ایجاد می کند یعنی با اتاقک ها و توری هایی که در درون خود دارد باعث می شود خروج دود کمی با سختی و فشار بیشتری انجام بگیرد اگرچه این امر برای عملکرد بهینه موتور مطلوب نیست ولی اثر بسیار مهمی در کاهش آلودگی صوتی دارد. در بعضی از محصولات غیر استاندارد، عدم وجود سوکت بخار روغن میتواند باعث از بین رفتن سوپاپ و سرسیلندر به دلیل تجمع رسوبات روغن شود. همچنین ساختار خروجی دود M۱۵GSI از نوع هدرز و مجموع این تغییرات باعث میشود تا پیشرانه جدید کوییک S در اواسط سال جاری، ۹۰ تا ۹۴ اسب بخار را با گشتاور ۱۳۴ تا ۱۳۸ نیوتن متر تولید کند.

در مجموع ایسیو جالبی نیست و هنوز دستگاه های تعمیراتی با آن وفق پیدا نکرده اند. حال راننده از آن شیر بیرقیب هم بهتر است! Alireza Ds اگه ef7 دارید در حال حاضر هیچ لوازم تیونینگی براش وجود نداره.فقط میشه ضرایب گیربکس رو سنگین کرد و کاتالیزور رو خالی کرد.به زودی هدرز ef7 از طرف انجین آرت عرضه میشه. گیربکس کامل پراید -سایپا یدک, 13,500,000 ریال. از سه برابر یک 405 GL قیمت داشت از سطح تجهیزات بسیـار کامل از جمله صندلی های… آپاچی هم دنبالهروی مسیر رو به پیشرفت مجموعههای پیشین بود و تولید آنها به عنوان محبوبترین پیکاپهای شورولت تا سال 1999 که خط تریم سیلورادو به صورت رسمی معرفی شد، ادامه داشت. مردادماه امسال بود که سایپا از نسخه فیسلیفت کوییک با نام کوییک S رونمایی کرد و چندی بعد بدون آنکه تولید آنرا آغاز کرده باشد، اقدام به فروش این خودروی بهاصطلاح جدید کرد که این کار حواشی زیادی در پی داشت. اما اگر موتور جدید و شتاب و قدرت واقعی میخواهید موتورهای ژاپنی رو من پیشنهاد میکنم مثل موتورهای سری sr نیسان یا سری jz تویوتا.

حالتهای رانندگی این خودرو، به وسیله دکمه دایرهای شکل روی کنسول وسط، در سه حالت نرمال، اسپرت و اکونومی تنظیم میشود، که در هر یک از این حالتها، رنگ صفحه کیلومتر و عقربهها، همچون محصولات جدید بامو تغییر میکند. در حال حاضر ترمزهای مسابقه ای ویلوود و کمک های قابل تنظیم ، سیم کشی و کیت کلاچ ریس برای این اتومبیل در نظر گرفته شده است ضمناً کار بسیار خوبی که بر روی این M5 انجام شده طراحی و ساخت هدرز و سیستم اگزوز می باشد که علاوه بر صدای بسیار زیاد از راندمان خوبی نیز برخوردار است. جواب ساده است. چون مانند اسبهای قد کوتاه پونی کوتاه هستند و وقتی پشت فرمان آنها مینشینید فاصله بسیار اندکی با زمین دارید. مرکز ریمپ کاراک با 20 سال تجربه در برق انژکتور و تعمیرات ایسیو و برنامه نویسی اطمینان لازم را به مشتریان میدهد که کار شما توسط افراد با تجربه انجام میپذیرد.

ریمپ ecu علم برنامه نویسی کامپیوتر خودروست و با بهینه سازی سیستم برقی و موتوری سبب تقویت خودرو میشود. برای من سوال پیش اومده که آیا میشه موتور rc رو بدون توربوشارژ کردن بازم تقویت کرد؟ مدل 82 موتور 2.0 ماشین بدون رنگ و ضربه فنى فول بشرط کارشناس … که با استفاده از اینها صدای ماشین زیاد می شود ولی رسیدن به هدف سرعت بالای 200 را ممکن می کنند. دوستان ماشین منبع داره کجا ببرم معاینه راحت بدن؟ معاینه فنی مشکل پیش نمیاد یعنی؟ شاید برای شما هم این پرسش پیش آمده باشد که ریمپ ECU چیست و چطور این همه مزایا را یکجا دارد. به گزارش ندای اصفهان، اگر شما هم به دنبال تقویت موتور دنا یا دنا پلاس خود هستید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا روشی مطمئن، کارآمد و تخصصی که به دنبال آن به اهداف زیر خواهید رسید را به شما معرفی نماییم. ایسیو های زیمنس به سفارش ایران خودرو توسط کروز ساخته می شوند و ایسیو های خوبی هستند، دستگاه ها به راحتی با آن وفق پیدا میکنند و برای دریچه گاز سیمی طراحی شده است. رفقا رینگ p1 racing کسی تو ایران دیده برای فروش؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *