چگونه اکسپایرز هدرز را به وردپرس اضافه کنیم؟

به صورت کلی می توان گفت که اگر به دنبال افزایش توان پیشرانه با اندکی تغییر صدا هستند ، هدرز به عنوان یکی از بهترین پیشنهاد می باشد که می توانید تهیه کنید . خرید و فروش ماشین پراید : 19645 آگهی جدید خودرو پراید دست دوم و نو به قیمت روز در ایران را باما در شیپور ببینید. استفاده از مدارهای تقویت سیستم جرقه هم کمک زیادی به سوختن بهتر کند که انواع آن در بازار یافت می شود و یا نقشه آنها را می توان بدست آورد به صورت دست ساز درست کرد. یافتن راهکاری هایی برای هوا رسانی بهتر به پیشرانه یکی از اصول پایه علم تیونینگ به شمار می آید اما از سوی دیگر تخلیه سریع تر و کامل تر سیلندر از گاز های منفجر شده یا همان دود اگزوز نیز تاثیر به سزایی در مکش قدرتمند تر و تنفس بهتر پیشرانه ایفا می کند . اما استفاده از هدرز برای خودرو های اسپرت و مسابقه ای ، کاربرد فراوانی دارد و بسیاری خودرو های گران قیمت به شکل استاندارد هدرز های فابریک مجهز می باشد .

در پی گسترش صنعت تیونینگ در ایران ، استفاده از هدرز و سایر قطعات فنی مربوط به تیونینگ به تدریح در ایران فراگیر شده است و چند سالی است که زمینه لازم برای تولید چنین قطعه ای در ایزان نیر به وجود آمده است . هدرز پراید یورو 4 فولادی یک قطعه از اگزوز بهحساب میآید که میتوان آن را جایگزین منیفولد چدنی فابریک موتور کرد که به دلیل طراحی بهتری که برای آن در نظر گرفتهشده، کاهش مصرف سوخت و بهبود قدرت خروجی موتور را در پی خواهد داشت. این شرکت تاکنون موفق به ساخت هدرز برای خودرو های تولید انبوه موجود در ایران شده و برای ماشین هایی همچون پراید ، پژو 206 و پژو 405 تولید می شود . اقایه پژو 206 من با اون elx سفسد خیلی انداختم چون رفیقیم . همانطور که پیش از این اشاره کردیم قدرت موتور B3 با وزن پراید تناسب خوبی دارد و با کوچکترین بهبود در قدرت آن حس رانندگی متفاوتی را به راننده القا میکند .نمیتوان از وزن کم پراید در تغییر محسوس افزایش نسبت قدرت به وزن آن چشم پوشی کرد . اگر به زبان مهندسی بیان کنیم، در خودرو وظیفه هدرز در سیستم اگزوز،کاهش مقاومت هوا یا همان فشار بازگشتی و افزایش بازده حجمی در موتور است.

منیفولد چدنی ، استاندارد پیشرانه معمولا به روش ریخته گری تولید می شود و به همین دلیل از سطح درونی ناصاف و زبری برخوردار می باشد که در روند خروج گاز های آلاینده از فضای احتراق اخلال ایجاد می کنند ، اما هدرز به روش خم کاری دقیق لوله ها شکل می گیرد و با ساختار یک نواخت و صیقلی خود ، موجب خروج آسان تر گاز های آلاینده ، تنفس بهتر پیشرانه ، افزایش قدرت و کاهش مصرف سوخت می شود ، البته میزان کاهش مصرف سوخت در ازای افزایش قدرت موتور چندان چشم گیر نمی باشد و از همین رو از هدرز غالبا به عنوان یک قطعه عملکرد و تیونینگ یاد خواهد شد . در برخی موارد شاهد این هستیم که یک سری از هدرز ها به صورت اصولی ساخته نمی شوند و می تواند منجر به ازفزایش مصرف سوخت شود . خودرو هایی همچون بنز ، ب ام و ، آئودی و خودرو های اسپرت و سوپر اسپرت خود به صورت فابریم هدرز قرار می دهند . همانطور که گفته شد، نصب این قطعه یک امر آسان تلقی میشود، اما باید گفت طراحی که برای ساخت قطعه هدرز پراید یورو 4 فولادی حرفهای مورد استفاده قرار میگیرد، ساده نیست؛ در طراحی این قطعه میتوان به صیقلی بودن آن اشاره کرد، همچنین باید گفت در ساخت و طراحی هدرز پراید یورو 4 فولادی از فلزهایی چون فولاد، آلیاژهای گوناگون و استیل استفاده میشود، بهرهگیری از این قطعه سبب میشود که گازهای سوخته شده از احتراق، با فشار و در مدتزمان کمی از موتور خارج شود.

کامران.م نوشته شده:mecanik نوشته شده:Hossein505 نوشته شده:سعید جان هدرز ها چه قدر زیاد در اومد قرار بود حدود 600 بشه ! اون ماشین اون روز خراب بود و منبعش رو دو لول کرده بود واسه همین نفس میداد مگرننه اون ای ال ایکس سفیده با من انداختیم قبلا تا 190 یه نصفه ماشیم جلو بود از من . تقریبا میشه گقت یه نصفه ماشنی همیشه جلویه منه بلکم بیشتر . این وضعیت در هنگامی که این خودرو 4 سرنشین داشته و راننده در تابستان کولر خودرو را هم روشن میکند، تقریبا غیر قابل تحمل میشود ! هر چند از سال 2004 در صنعت خودروهای آفرود و سنگین هم فعالیت دارد. شرکت ENGINEARTS در این عرضه فعالیت دارد و هدرز را تولید و عرضه می کند . در صورت تمایل میتوانید منبع آخر را با منبع اسپورت عوض کنید. یعنی با این حساب ماشین شما باید بتونه ELX تیونیگ تو تست آقا پیام رو با دو برابر این اختلاف جا بزاره! خیلی جالبه آقا امیر توی این تستی که ماشین شما فابریک هست شما تیپ 5 آقا پیام رو راحت گرفتی.اما توی یک تست دیگه که تو کانال آقا پیام هست ایشون با همین مقدار اختلاف ELX تیونیگ رو گرفتن! سوای از مسئله تقویت تعلیق و ترمز پراید، روشهای متداول تقویت این خودرو از نظر قوای محرکه را میتوان به چهار بخش کلی تقسیم کرد: تقویت با حجم استاندارد، حجم زدن، ترکیب پیشرانه با قطعات بلوکهای بزرگتر و نهایتا نصب پیشرانههای قدرتمندتر خانواده مزدا، فورد و نیسان.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *