پروژه ساخت هدرز دست ساز

فروش هدرز تیپ5 با قیمتی بسیار مناسب ! در این چگونه با چند اشتباه آسیب زننده به خودرو آشنا می شویم. عده ای از رانندگان بر این باورند که پس از یک استفاده پر فشار و طولانی مدت از خودرو باید چند دقیقه ای خودرو را به صورت درجا روشن گذاشت تا دمای موتور خودرو به حالت نرمال برسد.این کار دقیقا مثل گرم کردن خودرو به صورت درجا، کاری اشتباه است و افزایش مصرف سوخت، آلودگی محیط زیست و بالا رفتن استهلاک قطعات خودرو را در پی خواهد داشت.ضمنا اکثر خودروهای جدید که مجهز به فن هستند عمل خنک کاری را به بهترین صورت انجام داده و در صورت لزوم پس از خاموشی موتور خودرو با روشن ماندن، حرارت آن را پایین می آورد. بهترین کار برای گرم کردن صحیح خودرو حرکت با سرعت بسیار پایین است.زیرا در این صورت کل مسیر انتقال قدرت شامل: موتور، گیربکس و دیفرانسیل به صورت یکنواخت گرم خواهند شد و در صورت گرم کردن درجا تنها عنصری که گرم می شور موتور خودرو است. انجام حرکات نمایشی با خودروهای اسپرت و با کیفیت، باعث بروز مشکلی نمی شود اما در خودروهای ساخت داخل که به مراتب ضعیف تر هستند انجام این گونه حرکات باعث بوجود آمدن تنش فراوان در خط انتقال قدرت و به طبع آن خرابی در موتور، گیربکس و دیفرنسیال خواهد شد.

اما چنانچه شما می خواهید اگزوز تیبا خود را تغییر دهید و یا قصد تقویت سیستم تخلیه اگزوز تیبا خود را دارید می توانید از این قطعه در خودرو خود استفاده نمایید. اگر خروجی های این قطعه و لوله های آن در مقابل دود مقاومت نشان دهند دود داخل سیلندر مانده و کامل تخلیه نمی شود. اگر خودروهای دهه 80 تا 90 میلادی را در اختیار دارید خیلی شانس آوردهاید که میتوانید از سربالاییها جان سالم به در ببرید! اگر در مناطق سردسیر ساکن هستید باید به فکر تأمین کردن عوامل بعدی تأثیر گذار بر روی توان خودروی خود باشید. عدم وجود اگزوز (برداشتن منبع، تغییر غیر اصولی آن و از این قبیل) میتواند بسیار بر روی عملکرد خودرو تأثیر بگذارد. البته با تعویض رینگ خود با یک نمونه کموزن آن میتوانید بر عملکرد خودروی خود تأثیر بسزایی بگذارید. با تعویض کاتالیست های کهنه و قدیمی با مدلهای جدید High-Flow میتوانید تغییر را حتی زیر پدال گازتان متوجه شوید. با از بین بردن زاویه Toe-in که کارخانه برای خودرو مدنظر گرفته است و چرخهای جلو اندکی با زاویه نسبت به هم قرار میگیرند، و موازی کردن دقیق جهت چرخش آنها در مسیرهای مستقیم، اندکی بهبود را شاهد خواهید بود. بهترین راه برای جلوگیری از این آسیب ها این است که همیشه در زمانی که مقدار بنزین موجود در باک خودروی شما رو به اتمام است اقدام به پر کردن باک خودرو کنید.

عیب های یاد شده در بالا زمانی اتفاق می افتد که سوخت در باک به اتمام رسیده باشد و پمپ بنزین برای ارسال سوخت باید از آخرین قطرات موجود در باک برای تغذیه موتور استفاده کند. از مزایای ReFlash کردن به جزء افزایش توان خودرو میتوان به امکان غیرفعال کردن آن برای از بین نرفتن گارانتی ذکر کرد. در خودروهای جدید زمانی که امکان ریمپ ECU خودرو نباشد، پیگیبکها ضمن حفظ عملکردهای خودرو(نظیر گیربکس اتوماتیک و سیستمهای کنترلی دیگر)بهترین انتخاب هستند. وقتی که کارخانه برای اولین بار مبدل کاتالیست را بر روی خودروها سوار میکند، قصد ندارد تا عملکرد خودرو را با این کار افزایش دهد بلکه میخواهد هوای تنفسی ما تمیز باقی بماند. گفت فقط برای ماشین های انژکتوری میشه استفاده کرد . تعویض —– هوا -تعوصض منیفولد خروجی با نوع بهینه -دستکاری اگزوز.شاید هم سایکلون .احتمال کارای دیگه هم هست.اگه ماشین انژکتوری باشه میشه با تعویض یا برنامه ریزی دوباره چیپ Ecu ماشین این کار رو کرد که در مورد پراید شک دارم بشه همچین کاری کرد.

نسل بعدی ماستنگ با ظاهری نرمتر در ۱۹۹۴ معرفی شد و در سال ۱۹۹۸ مورد بازبینی کامل قرار گرفت و این بار نامهایی همانند مکوان، کبرا و بولیت که همگی یادآور گذشته رویایی ماستنگ بودند با فورد آشتی کردند. قیمت مدل فولادی با آبکاری نیکل کروم 1.100.000 تومان و 2 سال گارانتی ، قیمت مدل … مدیران مگاموتور و سایپا میگویند که در اواسط سال ۱۴۰۰، پیشرانه M15GSI در ساینا S نصب خواهد شد. The post فورد موستانگ شلبی GT500 به حراج گذاشته شد appeared first on Reglazh – رگلاژ. با این کار رسوبات و ذرات ریزی که در انتهای باک ته نشین شده اند به سیستم سوخت رسانی شما راه پیدا نخواهند کرد. شاید بعد از گرفتن گواهینامه و نشستن پشت فرمان و عوض کردن کلاچ و دنده گمان کنید رانندگی کار مشکلی نیست یا ماشین، مشتی آهن سخت است و نیازی به مراقبت یا مدارا ندارد. به فرض با سرعت 120 کیلومتر در ساعت در حال رانندگی هستید که ناگهان دنده را از وضعیت 4 به 3 تعویض می کنید.این کار باعث به وجود آمدن تنش بسیار شدید در خط انتقال قدرت خواهد شد و احتمال خرد شدن دنده ها در این وضعیت فراوان است.این کار شاید با خودروهای اسپرت و مرغوب هیچ گونه ضرری برای خودرو نداشته باشد اما مطمئنا برای خودروهای ضعیف تولید داخل خسارات شدیدی در پی خواهد داشت.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *