پروژه ساخت هدرز دست ساز

من هدرز انجین آرتز جدید گرفتم و نصب کردم. باطری ساز تمام چراغها و لوازم برقی رو تست و نصب می کنه و در نهایت تا این مرحله ماشین تبدیل به یک خودروی صفر کیلومتر شده که هیچ شباهتی به ماشین اولیه نداره و نهایتا جلوبندی و سیستم تعلیق توسط کارشناس خودش تست و رفع عیب می شه و موتور روی ماشین سوار میشه و در پایان توسط مسئول فنی مجموعه و شخص بنده تست میشه و آماده تحویل میشه. تخصص منصوری در زمینههای تقویت موتور، بهبود آیرودینامیک، به کارگیری رینگهای آلیاژی سبک وزن و ایجاد تغییر در داخل اتاق با استفاده از لوازم دستساز است. گرفته تا تقویت موتور و نصب سپرهای اسپرت و رینگهای مختلف. یکی از روشهای متداول تقویت موتور در ایران، نصب «نیترواکساید» است؛ اما این سوخت چیست؟ استپر یکی از اجزایی است که باید هر چند وقت یک بار آن را تمیز و بشویید و دوباره بر سر جای خودش قرار دهید . حرارت ناشی از احتراق، اکسیژن این ترکیب را آزاد و آن را به مخلوط سوخت و هوا اضافه میکند. البته طول بلند مسیرهای مانیفورلد ورودی بیحکمت هم نیست، زیرا مخلوط سوخت و هوا در آن مسیر طولانیتر و زمان بیشتری برای اختلاط با یکدیگر دارند که به بالاتر رفتن راندمان قدرت موتور کمک میکند.

این شرکت تا به حال انواع زیادی را از اتومبیلها تیون کرده است، از جمله بنز، پورشه، بیامو، بنتلی، استون مارتین، اما شاهکار کمپانی منصوری تیونینگ موتور و بدنه خودرویی است که هیچ کمپانی دیگری جرات نزدیک شدن را به آن نداشته است؛ یعنی «بوگاتی ویرون» افسانهای. بهعلاوه مرکز تیونینگ منصوری برای دستیابی به بهترین هندلینگ، ایجاد تغییر را در مجموعه تعلیق هم در دستور کار خود قرار داده است. این کمپانی فعالیت خود را از سال 2002 در سایه حمایتهای «بنز» آغاز کرد و با تولید Brabus mercedes benz k8 به جمع شرکتهای تیونینگ پیوست. در دومین سال تولید کامارو تغییرات کوچکی در ان ایجاد شد. چندین سال تنها به تیونینگ محصولات بنز میپرداخت اما جدیدا مدلهایی را از «فراری» و «تسلا» هم تیونینگ کرده است. در انگلستان و آلمان تحصیل کرده و اکنون در آلمان و چک به تیونینگ میپردازد. کوییک S در بیرون فیسلیفتی جزئی را تجربه کرده و تغییرات آن صرفاً به طراحی مجدد جلوپنجره و سپر جلو محدود میشود. آمپر بنزین و دمای آب نیز به این نمایشگر منتقل شدهاند؛ اما علاوه بر غربیلک و صفحه آمپر جدید، پانل دکمههای سمت چپ فرمان نیز تغییر کرده و حالا دکمههای جدیدی برای برفپاککن عقب و قفل پنجرههای عقب در آن دیده میشود.

زمانی که سوخت نیترو را در کپسول ویژه آن ذخیره میکنیم، به شکل مایع است. پس از حضور در جادههای پر پیچ و خم و رانندگی تکنیکی، باید به مورانو لقب یکی از عجیب ترین خودروهای روزگار مدرن ما را داد. پدیده احتراق مخرب یکی از این مشکلات است که در دورهای پایین اتفاق میافتد. به همین دلیل سازندگان سیستمهای نیترواکساید همواره تاکید میکنند که مدار سیستم را در دورهای متوسط و بالا روشن کنید. در دورهای پایین موتور، سوپاپ بنزین مدت زمان بیشتری باز میماند، به این دلیل، در دورهای پایین میزان ورودی نیترواکساید به درون موتور بیشتر از دورهای بالاست. مـیتوانید یک موتور خطی را درون یک قطار سریع السیر ماگلیو مشاهده کنید کـه در آن قطار روی زمـین پرواز مـیکند. یکی از شایعترین مشکلاتی که در خودروهایمان با آن روبهرو شدهایم، داغ شدن موتور است. با توجه به تغییراتی که روی این خودرو صورت گرفته، شاید نتوان قیمت دقیقی را برای تبدیل شدن گلف نسل اول به این هیولای کوچک تخمین زد اما در حدود 40 میلیون تومان لازم است تا چنین پیشرانه و بازسازی روی این خودرو انجام شود. به باراباس لقب مادر غولهای صنعت اتومبیل را هم دادهاند؛ شاید به این دلیل که در هر مدل نوآوری و فناوری پیشرفته و جدیدی را ارائه داده است.

کاهش ورود هوای تمیز به موتور، به معنای احتیاج بیشتر به سوخت می موتور و بخش های مهم آن مانند سیلندرها و پیستونها گردد تا شمع قادر به جرقه زدن باشد که خود نیز موجب ایجاد مشکلاتی برای موتور می گردد درصدی فیلتر هوای ام وی ام در کرج مسافت پیموده شده را به دنبال دارد که موجب صرفه جویی 15 سنتی در ازای هر گالن سوخت می گردد. زمانی که موتور در حال کار است، حرارت کافی برای تجزیه این ترکیب در آن تولید میشود. در حال حاضر محصولات جدید این پلتفرم سایپا، ساینا فیس لیفت و کوییک فیس لیفت نام دارند که فعلا در تیپ پایه ( نسخه S ) وارد خط تولید سایپا و پارس خودرو شده اند. یکی از پرفروش ترین محصولات زیر 30 میلیون تومان در بازار، پراید بوده که باتوجه … هزینه تعویض موتور و سیستم سوخترسانی برای پراید حدود 3 میلیون تومان میشود.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *