واژه هدرز در تبلیغات زیاد به چشممان خورده است

همترین هدف از ساخت هدرز و تجهیز خودرو به آن، افزایش سرعت تخلیه گازهای حاصل از احتراق است. ذرات خاک و دیگر می توانند از خارج از محفظه احتراق و از موتور معمولی وارد شوند، اما تنها یک راه این آلاینده ها می تواند حذف شود و این کار با فیلتر روغن بنز موتور شما وجود دارد. اگر فیلتر هوای اسپرت باکیفیت داشته باشید، نیازی به تعویضش نیست و به راحتی تا چند سال ازش استفاده خواهید کرد؛ چراکه این قطعات قابل شستشو هستند. اگر جنسش را درست انتخاب نکرده باشید، هوا گرم شده و نتیجه کارتان را هدر خواهد داد. مراقب محصولاتی که این سوکت را ندارند باشید، چراکه در این مدلها، رسوبات روغن روی سوپاپها و سرسیلندرها شکل گرفته و موجب خرابیشان میشود. یک سوکت بخار روغن موتور هم روی لوله هوای آلومینیومی نورا تعبیه شده تا به شما در کنترل وضعیت سوخت و ساز ماشین کمک کند. فیلتر-روغن-دیزل-ژنراتور-ولووفیلتر های دیزل ژنراتور شرکت ولوو پنتا موارد استفاده: دیزل های زمینی و دریایی سری ۵ و۷ولوو فیلتر روغن فیلتر دیزل ژنراتور ولوو. فیلتر روغن جولیتا-میتو. دسته: قطعات موتور آلفارومئو.

آموزش تعویض واسکازین یا روغن گیربکس اتوماتیک – گاراژ. تعویض به طور منظم و به موقع «فیلتر هوا»ی خودرو، موجب افزایش عمر موتور می گردد زیرا این قطعه مانع از ورود آلودگی به می گردد. با توجه به جنس آلیاژ و نوع خودرو، هدرز نیز قیمت متفاوتی میتواند داشته باشد. اما به این نتیجه رسیدیم که با توجه به دامنه گسترده تغییرات بهتر است موتور کاربراتوری باشد تا اصالت کلاسیک خودرو حفظ شود. هدرز ها را میتوان بر اساس ظاهری که دارند، در دستههای گوناگون دستهبندی کرد، بنابراین شرکت سازنده باید با توجه به نکتههایی چون مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک نوع از این قطعه را طراحی کنند. این قطعه بر روی خودروهای شهری معمولا نصب نمیشود مگر این که صاحب خودرو تمایل داشته باشد و آن را به صورت جداگانه نصب کند. در برخی خودروها، به ویژه خودروهای لوکس که عملکرد آرام و ساکت در آنها اهمیت زیادی دارد، بخش دیگری به سیستم اگزوز اضافه شده است که شبیه منبع اگزوز میباشد، اما تشدیدکننده نام دارد. طراحی خاص و سطح صیقلی هدرزها که معمولا از جنس فلزاتی چون فولاد، استیل و آلیاژهای بسیار گران قیمت ساخته میشوند به خروج سریع و پر فشار گازهای سوخته شده حاصل از احتراق یاری می رساند و به تنهایی در حدود ۵ تا ۱۰ درصد به قدرت و گشتاور تولیدی پیشرانه خودروهای معمولی می افزاید.از سوی دیگر اصطکاک کمتر و افزایش قدرت پیشرانه در دورهای پایین، می تواند در کاهش مصرف سوخت نیز موثر باشد.بنابراین هدرز در واقع یک قطعه بازنگری شده است که به جای منیفولدخروجی چدنی خودروها نصب میشود.یکی از مزایای هدرز ها ، نصب ساده آن هاست که به راحتی در هر مغازه مکانیکی یا اگزوز سازی قابل انجام است اما طراحی و ساخت یک هدرز حرفه ای و کارا بر خلاف نصب آن به هیچ وجه ساده نیست.در دنیای امروزی طراحی بهینه اجزای تیونینگ موتور، تنها به کمک شبیه سازی بسیار دقیق پیشرانه در محیط نرم افزارهای حرفه ای چون GT POWER امکان پذیر است.از سوی دیگر ساخت هدرز ها نیز باید به صورت کاملا دقیق توسط دستگاه های مخصوص خم کاری لوله انجام شود و کیفیت عملیات جوش کاری و ماشین کاری نیز تاثیر انکار ناپذیری بر روی قابلیت های نهایی محصول خواهد داشت.

رانندگانی که از این محصول استفاده کردهاند معتقدند بعد از نصبش صدای موتور شبیه به ماشینهای تقویتی شده. این موضوع میتواند بسیاری از صدای تولیدی ژنراتور را خنثی کند. نداشت و این طور بود که در کمتر از 40 دقیقه موتور و گیرباکس را روی خودرو نصب کردیم. دوباره براکت را باز کردیم و اینبار کل مجموعه دیفرانسیل را یکجا و با چند ضربه محتاطانه سر جایش قرار دادیم و بعد از اتمام کار همه اندازهها و مقیاسهای مورد نظر درست و صحیح بودند. ولی همه کیت مکشهای حرفهای که در تیونیکس به فروش میرسند، برای تیونینگ ماشین طراحی شدهاند و ظاهر شیک و مدرنی دارند. در واقع کسانی دنبال پاژن می روند که عشق طبیعت گردی و آفرود سواری دارند. اکثر فیلترها یک سوپاپ عقب کشیدن است که مانع از برگشت روغن به مخزن روغن در هنگام خاموش شدن موتور می شود و اطمینان حاصل می کند که روغن در هنگام راه اندازی موتور در جریان است. در حالت کلی فیلتر هوای بنز کثیف مانع از روشن شدن خودرو نمیشود، با این حال شما باید پس از طی مسافتی نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

در سیستم تخلیه گازهای سوخته شده، فشار خروجی که در واقع همان گازهای پشت سوپاپ دود می باشند؛ مهم ترین مانع برای خروج گازها است. البته این تغییر مستلزم تغییر سیستم خروجی اگزوزها نیز میباشد که باید کل کیت اگزوز تغییر کرده و متناسب با این خروجیها تغییر کنند. معمولا قطر درونی لوله هدرز نسبت به منیفولد فابریک خودرو بیشتر بوده و میتواند هوای خروجی را بهتر تخلیه نموده و مخصوصا در دور های بالا موجب میگردد تا موتور خودرو تنفس بهتری نموده و راندمان آن پایین نیاید. اما برگ برنده این خودرو حتی نسبت به بسیاری از خودروهای امروزی دیفرانسیل 3 تکه عقب است. قطر سوپاپهای بزرگتر (مخصوصا سوپاپ هوا) ، حجم جابه جایی بیشتر سیلندر، به همراه منیفلد هوا و دود بهینه تر و دیگر بهینه سازی ها نسبت به موتور B3 پراید، باعث افزایش توان این موتور تا 80 اسب بخار شده است. تقریبا میشه گقت یه نصفه ماشنی همیشه جلویه منه بلکم بیشتر . باور نمیکنید ولی برای ساخت این دو لوله خط تولید اگزوز خودروی خاور تقریبا چند ساعتی تعطیل شد. ما برای تقریبا هر نوع وسیله نقلیه از محصولات استفاده می کنیم: معمولا فیلترهای کاغذ استفاده می شود، و همچنین در فومفیلتر هوای ام جی با تخفیف بالا تجمع یافته و فیلترهای هوای ام جی با عملکرد بالا.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *