واژه هدرز در تبلیغات زیاد به چشممان خورده است

این اطلاعات میتواند شامل توان و قدرت خودرو ، سایز و ابعاد بلوک های سیلندر موتور،کشش موتور، فضای خالی در دسترس برای نصب هدرز و هدف از نصب آن باشد. موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر خطی توربوشارژ شده به قدرت ۲۶۵ اسب بخار، شاید احساس چندان خوشایندی را به راننده منتقل نکند.در واقع به نظر میرسد که این موتور برای حرکتهای انفجاری و ضربهای طراحی شده است. موتور و شاسی این اتومبیل تقریبا همان پراید بوده (همانطوری که اتومبیل سمند بر پایه پژو 405 ساخته شده) و توسط گروه سایپا مورد تغییر و تبدیل قرار گرفته است. هر چند که این قطعه به میزان بسیار ناچیزی در صدای پیشرانه تغییر ایجاد میکند اما این تغییر بسیار خوشایند و جذاب است. در سیستم تعلیق عقب علاوه بر استرس باری که در مجموعه دیفرانسیل قرار دارد باز هم طبقهای A شکل مستقل را داریم که از میانشان فنر لول و کمک فنر قابل تنظیم عبور کرده است.ضریب خروجی دیفرانسیل نیز 5/4 دور است که این خودرو را به یک موشک سبز رنگ بدل میکند! نه این که بهصورت عمیق وارد مقوله رانندگی با آن بشوید. در سراسر جهان معمولا با خودروهایی که به صورت قاچاق وارد آن کشور شده باشند به صورت جدی و قهریه برخورد می شود.

البته این برخورد شدت و ضعف هایی دارد و در موارد بسیاری متفاوت است. در این صورت پوسیدگی و سوراخ شدن منبع سوخت اتفاق میافتد. این مولکول های فشرده، مولکول های همجوار موجود در لوله را نیز، فشرده میکنند و منطقه کم فشار پشت سر ترک میکند. مورانو بهترین فضای داخلی ممکن را حداقل بین این ۳ رقیب عرضه میکند. در زمان تخته کردن دریچه گاز صدای کمتری نسبت به هر دو رقیب وارد اتاق میشود. این روزها فالکن سپید رنگ قصه ما زیاد در خیابانها دیده نمی شود، اما هر بارکه ساکاموتو آن را روشن میکند، کل محله بیدار میشوند. اگر ژاپنی باشید احتمالا فضاپیمای JAXA را به یاد خواهید آورد که به هایوبوسا شهرت دارد، یا شاید هم قطار سریعی السیری که هر روزه مسافت بین توکیو و آئوموری را طی میکند. به طوریكه مسیر در بهترین زمان و کمترین خطای ممكن طی شود. طرفداران دو آتیشه نسکار شاید بگویند که در آن زمان چنین خودرویی در نسکار وجود نداشته است، اما در جواب باید گفت که هدف ساکاموتو ساخت یک نمونه بدل از خودروهای نسکار نبوده، بلکه او میخواست صرفا مفهومی جاده از خودروهای دست دوم مخصوص مسابقات سرعت (مفهوم کلاسیک نسکار) را ارائه دهد. در نهایت تصمیم بر آن شد که فالکن خود را بر اساس حال و هوای خودروهای نسکار دهه ۶۰ احیا کند.

خودرو مورد بحث در نمایشگاه خودروی شیکاگو حضور یافته و به نظر میرسد تغییرات چندانی در مقایسه با مدل سال قبل خود ندارد. بله این عشق بزرگ همین فالکون کوپه هارد تاپ سپید رنگ است که سال ساختش به ۱۹۶۵ باز میگردد. مدیران مگا موتور و سایپا می گویند که در اواسط سال ۱۴۰۰ پیشرانه M15GSI در کوییک S نصب خواهد شد. 2: تعویض فیلتر. 3: تعویض واشر سینیِ گیربکس.- روش تعویض روغن موتور و فیلتر روغن -.فیلم آموزشی روش تعویض روغن موتور و فیلتر روغن. آموزش هدرز و سیستم اگزوز ( Exhaust ) در این دوره ی آموزشی به اصول اولیه تیونینگ اشاره میکنیم و در مورد تیونینگ تنفس طبیعی ( بدون توربو ) و تیونینگ با توربوشارژر و سوپرشارژر صحبت میکنیم. اگر در مورد مشخصات چرخهای جذاب این فالکون آتشین بال کنجکاوید، باید بگوییم که رینگهای فولادی کلاسیک پانزده اینچی، ۹ اینچ در جلو و ۱۰ اینچ در عقب پهنا دارند.

با توجه به این که در تست مسیر ۸ای شکل زمان قابل قبولی را ثبت نکرد. در سرعتهای پایین همچون زمان پارک کردن، فرمان هیدولیک برقی آن به دلیل تاخیر در عملکرد، کمی سنگین به نظر میرسند. حال بد نیست کمی به مشخصات فنی فورد ماستنگ شلبی GT500 مدل ۲۰۲۰ بپردازیم. اما با عرضه کروز کنترل قابل تطبیقش، هشدار برخورد و ترمز خودکار و سقف پانوراما کمی این مشکلات مرتفع میشود. وجود رولرها یا غلطکها در این قطعات باعث میشود سوپاپ در زمان مناسب بسته شود و از برخورد آنها با تاج پیستون جلوگیری میکنند. این بلند قامت خشن با مشخصات فوق فقط 3.5 ثانیه زمان نیاز دارد سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر در ساعت برساند. • این افزایش عملکرد چشمگیر به لطف یک سیستم سوپر شارژر ۲.۶۵ لیتری ، پولی سوپر شارژر و به روزرسانی دریچه گاز ، هدرز با لوله های بلند استیل و مبدل های کاتالیزوری با جریان بالا حاصل شد. این مورد به همراه مدل پلاتینیوم بیشتر به چشم میآید. نظر شما در این مورد چیست؟

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *