واژه هدرز در تبلیغات زیاد به چشممان خورده است

زیرا طراحی و ساخت هدرز آسان نیست؛ بلکه نیاز به محاسبات دقیق، مدل سازی و برش و جوش است که خود این مسئله علم مهندسی را می طلبد. اما نکته اینجاست که بخش امپاور تنها بیاموهای ای30 کوپه و کانورتیبل را بهصورت M عرضه کرد اما حالا یک بیامو ای30 سدان در مقابل ماست! این میزان از قدرت برای یک کوپه خیابانی در آن سالها عدد مناسبی بود زیرا هنوز بسیاری از خودروهای سوپر اسپرتهای آن دوران قدرتی کمتر از 400 اسب بخار داشتند. برای رسیدن به این هدف، روشهای مختلفی وجود دارد که علاقهمندان به تیونینگ خودرو، استفاده از کیت اگزوز را برمیگزینند که اتفاقا این راه، چندان به نفع محیط زیست نیز نخواهد بود. این سوالاتی است که هر راننده تا حدی با آن آشنا است. این پیشرانه4 سیلندر تنها به مدت یک سال و تا سال 90 روی E30 M نصب شد. این پیشرانه از سال 1988 تا 1990 فقط به مدت دو سال درون سینه ام3 قرار گرفت. از این رو پیشرانه 6 سیلندرS50B30 با حجم 3 لیتر که روی اتاق E36M نصب شده بود، درون سینه برادر کوچکتر نیز جای گرفت.

تاریخچه M3 بیامو در سال 1982 اتاق E30 را جایگزین اتاق E21 کرد که دیگر گرد پیری بر رخسارش نشسته بود. این در شرایطی بود که هنوز مرسدس بنز حریف دیرینه بیامو بخش AMG را فعال نکرده بود. این خودرو مجهز به پیشرانه 3/2 لیتری بود که چهار سیلندر داشت و روی هر سیلندرش نیز 4 سوپاپ قرار گرفته بود. در ابتدا هدف از تولید M3 شرکت در مسابقاتی مثل DTM و رویارویی با حریفانی همچون آئودی و مرسدس بنز بود. فیلتر روغن مرسدس بنز – مدرن یدکنام كالا : فیلتر روغن. همچنین کم کردن لولههای ورودی و بزرگتر کردن فیلتر هوا هم تأثیرگذار است. همچنین مانیفولد ورودی نیز دچار تغییر شد تا در نهایت قدرت پیشرانه به 235 اسب بخار در دور 7 هزار برسد. این بار پیشرانه با تغییراتی که در میل سوپاپ، محفظه احتراق، مانیفولد ورودی و سیستم اگزوز (هدرز و کاتالیزور) ایجاد شد، قدرت موتور به 220 اسب بخار رسید. زمان مناسب برای تعویض «فیلتر روغن بنز» ماشین همزمان با تعویض روغن موتور می باشد و ضروری است که پس از تعویض روغن موتور، «فیلتر روغن بنز» هم تعویض شود. ولی به دلیل جلوگیری از افزایش استهلاک موتور کات آف به دور ۶ هزارو ۲۰۰ دور کاهش پیدا کرده است.

زانتیـا ماشین خوبی نیس ولی تو رنج قیمت ۶۰مـیلیون شک نکنین و قطعا بهترین و عالیترین انتخابه… مقاومت این گونه از رول بارها کمتر از سایر مدل هاست و در هنگام واژگونی اتومبیل در فشار اولیه، شکل اصلی اتاق از بین می رود ؛ ولی ایمنی سرنشینان تا حد زیادی حفظ می شود . با همان اندازه براکت اصلی که دیفرانسیل را به شاسی متصل میساخت، براکت را روی اتاق نصب کردیم و نوبت به اسمبل بقیه دیفرانسیل رسید. Cached Similar لیست مقایسه 0. صفحه اصلی تماس با ما درباره ما اطلاعیه ها. نوع دیگر این هدرز ها از روش ۴ به ٢ و بعد ١ استفاده کردند که این امر باعث کاهش فشار اضافی روی سیلندر های غیر فعال در فرایند تخلیه دود هست و طبیعتا کارایی بیشتری دارند و عمر موتور نسبت به هدرز های دیگه بالا تر میره.این مدل هدرز ها تا ١۵ اسب روی داینو اضافه کردن به موتور.

۳۱۰ اسب بخاری که از طریق یک پیشرانه اکوبوست ۲٫۳ لیتری به گیربکس ۱۰ سرعته میرسند، مانند سیمرغ عطار با هم یک میشوند و یکباره روی رینگهای ۱۸ اینچی عقب مینشینند و این هیولای ۱٫۶۵ تنی را با قدرت به پیش میرانند. در قسمت عقب هم سادگی طرح کاملا مشهود است اما تصور نکنید این سادگی شما را خسته میکند زیرا بعد از گذشت 26 سال از زمان تولید خودروی مورد نظر ما، هنوز هم نگاه کردن به خودرو بسیار لذت بخش است. ضمنا قدرت در این خودرو برای انتقال قدرت پیشرانه به چرخها از گیربکس دستی 5 سرعته و دیفرانسیل قدرتمند امپاور در عقب استفاده شده است. این خودرو پیشرانهای با کد M90 داشت که میتوانست 210 تا 215 اسب بخار قدرت تولید کند و گشتاورش هم به 310 نیوتن متر میرسید. اما گشتاور 5 نیوتن متر کاهش یافت و به 240 نیوتن متر رسید. ضمنا گشتاور آن هم 350 نیوتن متر بود. این بار پیشرانه حجمش به 5/2 لیتر افزایش یافته بود تا قدرت بیشتری تولید کند. و همچنین ناهمواریها صدمات بیشتری را به سیستم تعلیق اتومبیل وارد خواهند كرد. در قسمت ابتدایی صندوق بار یک گارد مشکی رنگ از جنس پلاستیک فشرده به همراه چراغ خطر سوم در وسط این گارد که از لامپهاي LED بهرهمند است این بخش را بسیار با ابهت و با شکوه نشان میدهد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *