واژه هدرز در تبلیغات زیاد به چشممان خورده است

همانطور که در مقاله قبلی بیان شد هدف اصلی نصب هدرز در موتور تهویه کامل و خوب گازهای داخل موتور می باشد. بیشتر ریمپ کاران فقط با جدول های اصلی آشنا هستند؛ اما مختصصان مرکز کاراک جهت دستیابی به بهترین نتیجه، علاوه بر جداول اصلی، جداول فرعی را نیز بهینه سازی می کنند. اما سیستم CRAWL ، فقط روی مدل های تویوتا پرادو آفرود و تویوتا لندکروز VXR نصب است و از نظر تکنیکی ، یک آپشن منحصر به فرد است . این بهترین مدل ادج است که تا به حال ساخته شده است،اما اگر خودرو با بستهبندیهای بدون حاشیه و امکانات عجیب و غریب بدرد نخور و قیمت کمتر عرضه شود، آن را بیشتر هم دوست خواهیم داشت. این کار در خودروهای کاربراتوری در پاره ای از اوقات باید صورت گیرد تا سوخت وارد پیاله کاربراتور گردد و به این ترتیب در زمان روشن کردن خودرو راحت تر روشن می شود.اما این کار در خودروهای انژکتوری اشتباه است و باعث افزایش مصرف سوخت و آسیب رساندن به انژکتورها در دراز مدت می شود.

پیشرانه استاندارد این خودرو در زمان عرضه یک نمونه V8 بلوک بزرگ RB440 کرایسلر به حجم 7.2 لیتر بود که به دلیل موجود نبودن یا عدم فراوانی قطعات پیشرانههای کرایسلر در ایران، این پیشرانه و گیربکس جای خود را به یکی از محبوبترین پیشرانه و گیربکسهای تاریخ خودروسازی جهان دادند. ارائه شد. سری Super Bee به دلیل ارائه در تیراژ محدود و بالاترین رده قدرتی در طی زمان به عنوان یک سری بخصوص از خودروها با نام سری سوپر بیشناخته شدند که ارزش مادی و معنوی بسیار زیادی دارند. مطالعات دیگر ادعا دارند که این اقدام، بالا رفتن 10فیلتر هوای ام وی ام که این امر موجب خفگی موتور می گردد. در ریمپ ای سی یو این نسبت اصلاح شده و عمر مفید موتور افزایش می یابد. در واقع ریمپ ای سی یو کمک می کند تا از ظرفیت موتور حداکثر استفاده را کرده و مصرف سوخت خود را نیز کاهش دهید.

کامپیوتر این اطلاعات را تحلیل و بررسی کرده و سپس پیام را برای عملگراها ارسال می کند. شاید طراحی نمای عقب هم همانند نمای جلو ساده به نظر برسد اما گرافیک چراغها و زاویه خمش پنل عقب ظاهری منحصر به فرد را به نمایش میگذارند که تحلیل آن تا چند دقیقه نگاه را به خود خیره نگه میدارد. نمای جلو نیز یکی از بزرگترین تغییرات را به خود دیده است. طراحی که خود یانکیها آن را Boxed (جعبهای) خطاب میکنند. با توجه تست خروجی پیشرانه بر روی دستگاه داینو (داینامومتر یا داینو دستگاهی است که از آن برای سنجش میزان گشتاور خروجی پیشرانه و محاسبه قدرت از طریق فرمول استفاده میشود) برابر با 237 اسب بخار سر چرخ است که با احتساب میزان توان اتلاف شده در بخش انتقال نیرو این رقم چیزی در حدود 260 اسب بخار (100 اسب بخار فراتر از 165 اسب بخار خروجی استاندارد GM 350 V8) است. او قصد دارد تا با هزینه تقریبی 100 میلیون تومانی خروجی پیشرانه را به چیزی بیش از 350 اسب بخار برساند تا بتواند با آن در مسابقات درگ نیز شرکت کند. استفاده از میل سوپاپ ریس، تخت کردن ساق سوپاپها، استفاده از هدرز و بهبود سیستم جرقه زنی پیشرانه چیزی در حدود 100 اسب بخار قدرت بیشتر تولید میکند.

موتورش 3000 ره و 200 اسب هم قدرت داره و از همـه جالب تر اینکه ماکسیما رو سوسک … حالا که سری موتورهای بالا را شناختیم خالی از لطف نیست که نگاهی هم به تیونینگ داشته باشیم . پس برای جوابدهی مناسب ریمپ MVM530 با استیج 2 برای موتورهای تقویت شده مناسب است. دستور العمل هایی که به منظور تعیین نسبت مناسب مخلوط سوخت و هوا و پارامترهای دیگر بر روی کامپیوتر خودرو تنظیم می شود را نقشه یا مپ ای سی یو می گویند. در حالی که این تصور کاملا اشتباه بوده و بهینه سازی اییسی یو عمر موتور خودرو را افزایش می دهد. بسیار از مردم گمان می کنند که ریمپ کردن کامپیوتر خودرو سبب آسیب رسیدن به موتور می شود. همان طور که می دانید، سوخت و هوا در موتور خودرو مخلوط شده و انرژی حاصل از سوختن توسط قطعات مکانیکی مانند پیستون ها، میله های اتصال، کلاچ، گیربکس و درایو شفت ها منتقل می شود. دوست دارید عکس های بیشتری ببینید؟ اگر می خواهید خودروی شما شتاب خوبی داشته باشد، علاوه بر قدرت زیاد، به وزن کم هم احتیاج دارید. حتي دو دربش هم هست كه بسيار زيباست ولي انگشت شماره . خطوط تیز و شکسته در جای جای خودرو موج میزند اما آنچه اول از همه جلب توجه میکند، رنگآمیزی زرد/مشکی خودرو و لوگو نسبتاً بزرگ Super Bee بر دو طرف گلگیرهای عقب است.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *