واژه هدرز در تبلیغات زیاد به چشممان خورده است

مثلا:هدرز پراید و TU5 رو بعد از کلی زمان ساخته؛و 1سال یا بیشتره که روی هدرز 405 یا همون XU7 کار میکنه! تو ۲۰۶ فولی سر میل لنگ رو با نمونه مشابه ولی کوچیک تر عوض کردم. با تشکر از آقایان :دکتر سالمی، دکتر کاظمی، احمد کلهر، علیرضا کاظمی، آرش شکریان ، آرش خاندوزی ، میثاق میرهاشمی ، کیوان کشاورزی ، کوروش اسلامی ، محمد جواد فخار ، محسن حسینی ، محسن معیینی ، شهاب گنجی ، کیکاووس گرامی نژاد ، میلاد میرهاشمی ، مسعود کلهر ، علیرضا مشیر ، کیومرث کافی ، کیان کشاورزی . مشکل اصلی منیفولدهای خروجی دود ، ایجاد ازدهام دود ، در خروجی منیفولد می باشد یعنی فضای کافی به دودها جهت خروج نمی دهد ، توضیح اینکه دود هر سیلندر با فشار ، سرعت و دمای بسیار زیاد از سیلندر خارج می شود ، هرچقدر فضای بازتری برای خروجش مهیا باشد ، بهتر و کامل تر ، از سیلندر خارج شده و خروج کامل تر دود ، فضای احتراق داخل سیلندر را برای مکش بهتر هوا مهیا می کند و هرچقدر مکش بهتر باشد ، هوای بیشتری به سیلندر وارد شده و احتراق بهتری صورت می گیرد ، احتراق بهتر به معنای قدرت و کشش بهتر موتور می شود.

چرا که واکنشهای شیمیایی ایجاد شده در سیلندرها باید به گونهای، به خارج از اتومبیل هدایت شود. مرتضی در ساعت سه و هفت دقیقه سه شنبه دو دی نود و نه ایجاد شده – ویدیو هدرز ایرانی. البته در واقع در حالت عادی توربوشارژر از دور موتور ۳ هزار دور بر دقیقه به ماکزیمم دور می رسد و تزریق هوا با فشار ۹ psi را آغاز می کند. دکمه استارت و اتصال برق ساخت AUTOPAX و یک نمایشگر بوست در حال تزریق توربو شارژر از دیگر تغییراتی هستند که در کنسول میانی کاملا به چشم می آید. با تزریق آن توسط انژکتور، به سرعت از حالت مایع به گاز در می آید. در حالت عادی و استفاده شهری، فشار بوست توربو بر روی عدد ۹psi تنظیم شده است به این دلیل که در شهر نیاز به بوست های بالا نیست و با همین میزان بوست میتوان خیلی از خودرو هایی که در سطح شهر تردد میکنند را پشت سر گذاشت. به سایت ما خوش آمدید شرکت ما یکی از شرکت های با تکنولوژی بالا است که شامل تحقیق و توسعه، تولید، فروش و خدمات نیز می شود. افزون بر موارد گفته شده جنس هدرزها نیز در بازدهی آنها تاثیرگذار است که در بین آن ها از فولاد ضدزنگ نسبت به جنس های دیگر از جمله فولاد سنتی (Traditional Steel)، تیتانیوم و چدن (Cast-Iron)، بیش تر استفاده شده است.

پروتکشن یا ضربه گرهایی که در قسمت کناره این موتور سیکلت می بینید فابریک نیستند و مالک برای نصب آنها مجبور شده تا فلاپ ها را سوراخ کند و پروتکشن را به شاسی پیچ کند تا در زمانی که این موتور سیکلت به زمین خورد این پروتکشن ها که نمونه کوچک تر آن هم در عقب موتور برای محافظت از شاسی موتور سیکلت قرار دارند، نگذارند تا فلاپ های این موتور سیکلت بشکنند. در استانداردهای امروزی حداقل اکتان سوخت 95 برآورد میشود و با افزودنی ها و مکمل های خاص توسط شرکت های پالایش و تولید بنزین استاندارد آلایندگی یورو 4 تا یورو 6 به عنوان حداقل ها تعیین می شود. دنده یک و دو گیربکس به دلیل گشتاور بالای موتور و البته استفاده از لاستیک های معمولی، بیشتر صرف هرزگردی می شوند تا حرکت کردن. کافیست به موتور بی ام و های سری 3 و 5 با موتورهای بزرگتر نگاهی داشته باشید و وجود سیستم اگزوز مجزا (ماکارونی یا همون هدرز) را ببینید.

یک ویژگی دیگر نیز، در منبع اگزوز برای کمک به کاهش صدا به روش های متعدد وجود دارد؛ بدنه این منبع از سه لایه ساخته شده است : دو لایه نازک فلزی با یک لایه ضخیم تر و تا حدودی لایه جداکننده که بین آنها قرار دارد. بر اساس بخشنامه شورای رقابت سایپا کوییک S قیمت مصوب ۱۴۳ میلیون و ۱۰۶ هزار تومان را برای مصرف کنندگان دارد. هر چه موتور سریع تر کار کند، صدای زیرتری را میشنویم و تغییرات کندتر صدای بم تری را تولید میکند. در نتیجه باعث مصرف سوخت بیشتر و تولید CO بیشتر و همچنین بالا رفتن دمای گازهای خروجی می شود. قطعهای که معمولاً خروجی آن را در پشت اتومبیل میبینید، اما شاید ندانید که چقدر اهمیت دارد و اساسا اگر نباشد، دیگر اتومبیل شما نمیتواند راه برود. سلام یه پراید 83 انژکتور دارم روش هدرز بستم با ریمپو فیلتر هوای اسپرتی و منبع خروجی تیبا کلا از هدرز به بعدو تیبایی انداختم و تاثیر خوبیم داشت ولی الان یه مدته موتور حتی تو دور بالا هم صدای دنده مرده میده و انگار توانش کمتر شده ممنون میشم کمک کنید باید موتور بیارم پایین؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *