همه چیز در مورد اگزوز هدرز و

آیا این پکیج همراه با نوعی واشر هست که هدرز رو به موتور کیپ متصل کنه؟ یکی دیگر از روشهای کاهش جریـان راهاندازی موتور، کاهش ولتاژ سیمپیچها درون لحظه راهاندازی هست که این کار بـه وسیله سری سیمپیچهای بیشتر یـا استفاده از اتوترانسفورماتور،تریستور و یـا دیگر تجهیزات کاهش ولتاژ صورت مـیگیرد. موتور سنکرون یـا همزمان کـه در آن روتور دقیقاً با سرعت مـیدان دوار مـیچرخد. درون حالت بیباری سرعت روتور بـه سرعت سنکرون خیلی نزدیک خواهد بود و در بار نامـیموتور لغزشی بین ۲ که تا ۳ درصد خواهد داشت کـه در برخی موتورها این لغزش که تا ۷٪ نیز مـیرسد. استاتور: دور زدن تقاطع هسته خارجی و معمولاً ثابت کـه با استفاده از جریـان جریـان متناوب مـیدان دوار ایجاد مـیکند. و البته باز هم با یه ایده که از رنو مگان به عاریت گرفته شده بود زیوار های روی در و بخش ضربه گیر سپرهای جلو و عقب به رنگ نقره ای تغییر کرد که به نظر خیلی ها جالب بود. در نهایت توجه شما را سوالی جلب میکنیم که شاید ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. البته طول بلند مسیرهای مانیفورلد ورودی بیحکمت هم نیست، زیرا مخلوط سوخت و هوا در آن مسیر طولانیتر و زمان بیشتری برای اختلاط با یکدیگر دارند که به بالاتر رفتن راندمان قدرت موتور کمک میکند.

مـیتوانید یک موتور خطی را درون یک قطار سریع السیر ماگلیو مشاهده کنید کـه در آن قطار روی زمـین پرواز مـیکند. درون موتورهایی کـه راندمان بالاتری دارند از مس به منظور تولید روتور استفاده مـیشوند چراکه مقاومت الکتریکی این فلز کمتر است. در مقایسه با موتورها روتور قفسی، موتورهای روتور سیمپیچی گرانتر هستند و به علت استهلاک حلقههای لغزان دارای هزینـه تعمـیر و نگهداری بالاتری نیز هستند، قبل از تولید تجهیزات کنترل سرعت الکترونیکی این موتورها بهترین راه به منظور کنترل سرعت بودند همچنین این موتورها مـیتوانند درون لحظه شروع بـه کار گشتاور بالاتری داشته باشند. خودروی مورد بررسی ما در این مطلب ب ام و E30 قدرتمندی است که برای مسابقات اتومبیلرانی آماده شده و جزو تیم اتومبیلرانی Nemesis 27 می باشد که از مقام داران در کلاس آزاد است. کمتر کسی، حتی خود مدیران فورد، در سال ۱۹۶۲ و با معرفی خودرو مفهومی ماستنگ I تصور این را داشت که اندکی بعد خودرویی رکورد شکن و تاریخی با همین نام و شمایلی متفاوت بازار آمریکای شمالی را تسخیر خواهد کرد.

از طرفی شتاب بیشتری در مقایسه با موتور TU5 که بر روی این اتاق نصب شده (SLX) دارد و از طرف دیگر قیمت قطعات کمتر و سهولت تعمیر و نگهداری و همچنین آشنایی بیشتر تعمیرکاران با آن ازمزایای دیگر این موتور است. هدرز نیز یکی از قطعاتی است که برای تیونینگ و تقویت پیشرانه از آن استفاده میشود. علاقمندان به تیونینگ و خودرو سازان همگی با واژه ی هدرز آشنا هستند . این مجموعه به صورت برنامه ریزی شده بر اساس نقشهها و الگوریتم های تعریف شده و با دریافت اطلاعات از سنسورهای مختلف, پارامترهای مهمی مانند میزان و زمان و نحوه تزریق سوخت , زمان جرقه زنی شمع ها , میزان و نحوه اعمال فشار افزوده مکش و اگزوز در موتورهای مجهز به توربو و سوپر شارژ و مواردی مانند حداکثر دور موتور و سرعت مجاز خودرو را کنترل می کند. با توجه به نمودار فوق با نصب هدرز می توان به مقدار قابل توجهی از توان دست یافت که در این موتور حدود 38 اسب بخار است. زمانی کـه مقاومت سر راه روتور قابل تغییر باشد، روتور را سیمپیچی شده مـینامند.

انباره که یکی از قسمت های مختلف اگزوز می باشد، وظیفه ی کاستن سرعت گازهای خروجی و بی صدا کردن آنها را بر عهده دارد؛ که هر انباره با توجه به ابعاد و جنسی که دارد، تن صدای مخصوص به خود را خواهد داشت. در مرحله بعد باید به این مسئله توجه کرد که تمامی خودرو های تحت پوشش برای ریمپ بر روی داینومومتر تست و تحت آنالیز و آزمون و خطا قرار گرفته اند.روی داینو تمامی پارامترهای مربوط به موتور خودرو را می توان به صورت زنده (real time) مشاهده کرد در نتیجه در هر لحظه میتوان تشخیص داد آیا تغییراتی که در حال اعمال بر روی نرم افزار خودرو هستند بهینه اند یا خیر. چراغ: تعویض کاسه چراغ هزینه ای معادل 30 هزار تا 400 هزار تومان برای شما در برخواهد داشت. برای کیفیت بهتر باید تا حدود 4 میلیون تومان خرج کنید. این هماهنگی با ازمایشان مکرر و استفاده از دستگاه دیناموتور برای بدست اوردن ایده ال ترین وضعیت هست.در شرایط عادی کارکرد موتور و درست زمانی که سوپاپ دود باز میشود گازهای خروجی با فشاری معادل 15PSI خارج میشوند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *