همه چیز در مورد اگزوز هدرز و

شرط اول برای ایجاد بک فایر این است که خودرو کاتالیست نداشته باشد و منبع آن نیز اسپرت باشد و یا هدرز داشته باشد. بنابراین نصب هدرز بدون اعمال تغییر در سایر بخش های سیستم اگزوز ، تاثیری بر وضعیت و شرایط آلایندگی صوتی خودروی شما نخواهد داشت.از سوی دیگر عکس این وضعیت نیز صادق است و چنانچه از صدای خودروهای اسپورت و مسابقه ای لذت میبرید، نصب مجموعه اگزوز حرفه ای به همراه هدرز ، قدرت بیشتر و صدای زیبا و هیجان انگیز را برای افراد علاقه مند به ارمغان می آورد.البته باید گفت در کشور ما ، نصب مجموعه اگزوز اسپرت تا حدودی با منع قانونی همراه است و به طور کلی استفاده از ادواتی که منجر به افزایش آلودگی صوتی خودروها میشوند توسط پلیس غیر مجاز اعلام شده است. تیونینگ خودرو در واقع تغییر و یا تعویض بخشی از قسمت های خودرو به منظور زیباتر کردن و بهتر کردن خودرو می باشد و بعضی از افراد از اصطلاح اسپرت کردن خودرو نیز استفاده می کنند.

در واقع هنگامیکه از تیونینگ یک خودرو صحبت می کنیم منظور اصلی تغییر ظاهر، تقویت موتور و مشخصات فنی یا ایجاد تغییرات مهم در سایر بخشهای آن خودرو اسـت. تیونینگ در واقع روشی برای اسپرت تر کردن خودرو است که این تغییرات هم در ظاهر و هم در باطن خودرو ایجاد می شوند. خیلیها هم خودشان را راحت کرده و اقدام به حذف کاتالیزور از خودرو میکنند که این کار اصلاً قانونی نبوده و جریمه در بردارد. در این سبک هم چرخها که از گلگیر بیرون زدهاند بسیار جلب توجه میکنند. در این سبک کار زیادی با نما و ظاهر اتومبیل ندارند اما در عوض آن موتور را به خوبی تقویت میکنند تا رانندگی با آن حس خوبی را داشته باشد. رنگی کردن شیشهها: 8 تا 15 هزار تومان خرج دارد. استاندارد آلایندگی این پیشرانه که بر روی سایپا اطلس S نصب میشود، از نوع یورو ۵ بوده و تطبیق لازم را با استانداردهای جاری کشور دارد. این سیستم بیشتر مناسب افرادی است که نمیخواهند موتور خودروی خود را تقویت کنند؛ اما اگر این سیستم را روی پراید نصب کنید، بدون شک و در هر شرایطی میتوانید بهراحتی نیسان ماکسیما را جا بگذارد.

کارشناسهای ماشینهای تقویتی به هیچ وجه خرید و نصب کیت دست ساز را توصیه نمیکنند. حتی روغن موتور حقوقی با سن و استفاده می شود، از دست دادن توانایی خود را برای روان شدن و محافظت از موتور خود را از سایش، خوردگی و لجن. یعنی در یک حالت که بیشتر مرسوم است، لولا در سر جای خودش قرار می گیرد با این تفاوت که باز شدن درب به جای اینکه به سمت طرفین ماشین باشد، به سمت بالا باز می شود. به دلیل فاصله زیاد رکاب، سوار شدن به هر دو خودرو بدون داشتن پله، کمی دشوار است. بادی رول کمی در مورانو احساس میشود، اما به قدری نیست که راننده و سرنشینان را دچار تکانهای اساسی کند. بسته به نوع خودرو این سیستم می تواند تقریباً شتاب را دو برابر کند. این بسته به نیاز و بودجه شما دارد. نمای داخلی نیز بسیار ساده و مختصر طراحی شده و هرآنچه مالک به آن نیاز دارد در پس فرمان سه شاخه بزرگ کامیونی، در مجموعه نشانگرها یک جا جمع شدهاند که از دیدگاه طراحی چندان دور از نمای کلی نشانگرهای شوولت کوروتهای نسل دوم (C2) نیست. تیونینگ خودرو رابه طور خلاصه میتوان بعنوان ارتقا دادن مشخصات فنی و ظاهری یک خودرو تعریف کرد.

در ادامه به بررسی بخشهای مختلف تیونینگ خودرو خواهیم پرداخت. تنوع بالای تیونینگ در بخشهای مختلف میتواند سلیقه شما را به خوبی پوشش دهد. تیونینگ کردن یعنی ارتقا دادن بخشهای مختلف خودرو مثل: قدرت موتور، ظاهر خودرو و ایجاد تغییرات در سایر بخشهای خودرو اسـت. این عمل یعنی هدایت و خارج کردن گاز های ناشی از احتراق، در اکثر خورو های امروزی توسط مانیفولد ها انجام می گردد. با توجه به بالا رفتن هزینه های سوخت در کشور و لزوم صرفه جویی در مصرف سوخت این نوع ریمپ صرفا جهت کاهش مصرف سوخت و تنظبم دمای موتور در مرکز تاپ تیونینگ قابل انجام می باشد . اگر به دنبال سبکی هستید که در آن قائدهای نباشد و اختیار عمل بالایی را در دسترس شما قرار دهد حتما در مورد سبک ژاپنی بررسیهای بیشتری را انجام دهید. سبک ژاپنی یکی از انواع تیونینگ خودرو است که از قدمت بالایی برخوردار است. منظور از تیونینگ ماشین چیست؟ در بعضی از خودروهای جدید از منیفولدهای که دارای ورودی های صیقلی هستند استفاده می شود تا مقاومت هوا را بر طرف کنند و از طرف دیگر با کاهش لوله های ورودی و فیلتر هوای بزرگتر می توان در افزایش جریان هوا تاثیر مثبت گذاشت.

هدرز چیست؟انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.