هدرز چیست و کجای خودرو واقع شده است ؟

هدرز در واقع یک منیفولد (چند راهه) خروجی بازنگری شده است که بر اساس اصول علم مکانیک سیالات شکل گرفته و به نحو دقیقی ساخته شده است. این حالت شبیه به زمانی است که دهانه شمع تنظیم نباشد و جرقهای که زده میشود، کوتاهتر از حد لازم بوده و در نتیجه سوخت به طور کامل مشتعل نشود. اکنون به طور مختصر به نحوه عملکرد کیت های بک فایر خواهیم پرداخت. این حالت میتواند در نتیجه خرابی وایرها و یا ایراد در محل اتصال وایر به کویل در موتورهایی که کویل به طور مستقیم روی شمعها قرار ندارد نیز دیده شود. ریمپ خودرو نوعی برنامه نویسی در ایسیو خودرو می باشد که به صورت کاملا تخصصی انجام میگیرد . تراکم دود در منیفولد اجازه خروج دود از سیلندر را نمیدهد و یا دست کم سرعت خروج دود را کاهش میدهد.در بعضی موارد نیز باعث ایجاد فشار بازگشتی مضاعف میشود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. به این صورت که اگر قرار است در سیلندر شماره یک انفجار داشته باشیم، قوس الکتریکی از طریق رطوبت به پایه وایر سیلندر دیگر جهش پیدا میکند. اگر بخواهیم خیلی ساده بیان کنیم؛ موتور باید هوای جلوی راهش را کنار بزند تا جا برای هوای خروجی جدید باشد!

اول، آن را در برابر قانون فدرال برای حذف یک مبدل کاتالیزوری و شما می تواند در معرض جریمه اگر حذف در طول بازرسی در جاده ها نشان داد. USP شرکت می باشد در .فرآیند پورت سیلوهدرز پراید انژکتوری ساخته شده توسط گروه صنعتی EngineArts با افزایش 5.2 اسب بخار و کاهش نیم لیتر مصرف سوخت بهترین راه برای تقویت موتور پراید انژکتوری است. حجم زنی بلوک سیلندر نیازمند نصب بوش خواهد بود که نصب آن باید با دقتی بالا صورت پذیرد تا مشکلاتی نظیر رد کردن کمپرس و روغن سوزی در مدتی کوتاه در آن ایجاد نشود. تعدادی از این محصولات با فشردن دکمه ای، حدود چند ثانیه، دور موتور را پایین می آوردند و سوخت خام به سمت منبع اگزوز میرود. دنده یک و دو گیربکس به دلیل گشتاور بالای موتور و البته استفاده از لاستیک های معمولی، بیشتر صرف هرزگردی می شوند تا حرکت کردن. شما باید طلق چراغ سقف روباز کنید ۲،عدد لامپ اریایی معمولی میخوره ویک عدد لامپ فیوزی دو سره بعد لامپها رو میبرید اسپرتی و میگید عین و اندازه اونها ولی smd بهتون بده. علاوه بر مواردی کـه ذکر شد، باید این نکته را نیز درنظر داشته باشید کـه طبق معمول خودرو هایی کـه ارتفاع یا ارت زده باشند مشتری چندانی نداشته و تنها افرادی کـه بـه این خودرو ها علاقه مند هستند نسبت بـه خرید انها اقدام میکنند.

اگزوز خودرو از سه بخش منیوفیلد خروجی ، کاتالیست و انبار یا منبع اگزوز تشکیل شده است وظیفه منیوفیلد یا هدرز تسهیل و تریع خروج دود حاصل از احتراق در موتور خودرو می باشد که هرچه این دود سریعتر از سیلندرها خارج شود سیلندرها زودتر از اکسیژن پر شده و شرایط نیز برای احتراق بعدی بهتر خواهد بود و این امر سبب افزایش راندمان موتور موتور خواهد شد پس سیستم اگزوز خودرو نقش بسیار مهمی در افزایش قدرت موتور خودرو ایفا می کند. علاوه بر تیونینگ ظاهری، این مراکز می توانند با تقویت موتور و تعویض بعضی قطعات داخلی خودرو، از لحاظ فنی نیز خودروی شما را ارتقا بخشیده و در مقایسه با سایر خودروهای هم رده، قدرت و سرعت آن را به طرز محسوسی بالا ببرند و آن را حتی مناسب حضور در مسابقات مختلف نمایند. برخی خودروهای قدیمی دارای دلکو هستند که شکستهبودن درب آنها باعث ورود رطوبت به داخل درب دلکو و در نتیجه پرش قوس الکتریکی درون آن میشود. شركتهاي خودرو سازي يكي 2 تا ماشين درست نميكنند اونها روزانه هزاران محصول خود رو به بازار ميفرستند و سرعت عمل و ارزاني قطعات براي اونها خيلي اهميت داره منظور من از اين نيست كه جنس قطعات استفاده شده خوب نيستند بلكه ممكنه تو بعضي از ماشينها از قطعات خيلي خوب هم استفاده بشه ولي در كل براي ساختن هدرز نيروي بيشتري به كار برده ميشه پس گرونتر در مياد مورد دوم هم همونطور كه قبلآ اشاره كرده بودم آساني نصب مانيفولدهاي استوك بود چون نصب هدرز سخت تر و وقت بيشتري ميبره فرض كنيد رو درور موتور رو 8000 هزار و از هر سيلندر در هر ثانيه 280 نبض گرفته ميشه خب حالا با فرضيه بالا ميتوانيد بفهميد كه هر چه دور موتور در ماشينهاي مختلف بالا تر باشه سيستم هدرز بايد دقيقتر بشه چند تا نکته براي انتخاب هدرز خوب حالا كه فهميدين هدرزها با هم فرق دارند انتخاب اونها سخت ميشه بهتره چند نكته ديگه هم در مورد هدرز بدونيد هدرزهايي كه از لوله هاي كلفت استفاده كرده اند تو قدرت ماشين تاثير خوبي دارند ولي مصرف بنزين رو زياد ميكنند و همچنين رو دور موتور پايين ماشين خوب كار نميكنه و دير روشن ميشه اين هدرزها بيشتر تو دراگ استفاده ميشوند هدرز با لوله هاي كلفت ولي كوتاه رو دور موتور وسط خوب كار ميكنه و تقريبآ براي مسابقه هاي پيست استفاده ميشه اين هدرزها رو آرپي ام پاييد بدك نيستند هدرز با لوله هاي نازك ولي طولاني و پيچ و خم هاي حساب شده بيشتر تو تقويت شهري استفاده ميشه اين هدرزها كاركرد موتور رو خراب نميكنند و رو دور موتور بالا و پايين مناسب و به صورت متوسط كار ميكنند به نظر من اگه ميخوهيد هدرز نصب كنيد از اين نوعش نصب كنيد چون اين هدرز مصرف بنزين رو هم مياره پايين پس هدرز انتخابي شما لوله نازك – طولاني – پيچ و خم حساب شده تخليه: وقتي صحبت از تخليه ميشه يعني تخليه هوا و گازهايي كه طي مرحله انفجار به وجود اومدند پس در اينجا دو چيز به وجود مياد گرما صدا سيستم تخليه: با استفاده از سيستم تخليه از به وجودآامدن صداي زياد و گرما جلوگيري ميشه سيستم تخليه 3 قسمت داره ·

برهم خوردن تایم موتور و زمان جرقهزنی باعث میشود که در زمانی که سوخت و هوا متراکم شده و زمان جرقه شمع است، این اتفاق رخ ندهد و جرقه کمی دیرتر و در زمانی که سوپاپ دود باز است، زده شود. به این شکل مقداری از سوخت که در حال خروج از سوپاپ دود است، به همراه سوخت درون سیلندر مشتعل میشود و در نتیجه بکفایر به همراه صدای انفجار آن، رخ میدهد. خب سوال من اینه که چه پیستونی داخلی این سیلندر در حال حرکته؟ و در نتیجه هم سیلندر اصلی دچار احتراق ناقص خواهد شد و هم شمع سیلندری که در زمان مناسب انفجار قرار ندارد، جرقه خواهد زد. آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویت های فروشگاه اینترنتی سیف کالا است و سیف کالا در این راستا می کوشد تا هر سفارش … قدرت آن ۳۲۵ اسب بخار است و با وزنی در حدود ۱۹۹۸ کیلوگرم برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت به زمان ۵٫۷ ثانیه نیاز دارد.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *