هدرز چیست و بررسی کامل تقویت سیستم تخلیه خودرو با هدرز – مجله تخصصی خودرو

حالا برداشتن کاتالیز و منبع وسط و گذاشتن سایکلون و هدرز فیلتر هوای اسپرتی ممکنه یه کم شتاب رو زیاد کنه ولی به رینگ و پیستون و سایر قطعات در دراز مدت آسیب جدی وارد میکنه.سعی کن با گذاشتن شمع مناسب و فیلتر هوای مرغوب و سنسورهای درجه 1 و استفاده از لاستیک مناسب شتاب ماشین رو زیاد کنی. این دو قطعه از نظر جنس و ساختاری با یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز برای هر سیلندر یک خروجی در نظر گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا آمدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی با کمترین مقاومت از اگزوز خودرو خارج میشوند و پروسهی انجام این اتفاق با هدرز فولادی پژو 405 در مقایسه با مانیفولد، بسیار سریع و آسانتر است و این موضوع خود میتواند بر خنکسازی موتور نیز تاثیر داشته باشد. اما میدونی که با این کار فشار ضربه های ناگهانی به سر پیستون چقدر زیاد میشه و گژنپین. مدل SS396 مجهز به دریچه های هوای کرومکاری شده با طراحی جدید روی کاپوت شد.(مدل SS350 تغییری نکرد) سیستم تعلیق عقب ناراحت و ازاردهنده ی کاماروهای 1967 با استفاده از فنرهای شمش چند لایه به جای مدل تکی قبلی و کمک فنرهای با طراحی جدید بهبود یافت.

بنزین بی کیفیت کار ریمپ و داینوتیونینگ رو خیلی سخت تر و حساس تر می کنه، به همین دلیل اگه بنزین معمولی استفاده می کنید روی ماشینای های پرفورمنس، ریمپ و داینو تیونینگ قطعا براتون واجب میشه، مراقب ماشیناتون باشید چون بنزین فوق العاده بی کیفیتی داریم متاسفانه! هدرز:اولین قطعه ای که در بهبود راندمان خودرو تاثیر انکار ناپذیری دارد هدرز است که با منیفولد دود خودرو تعویض میشود .منیفولدها معمولاهمراه با اتصالات وپیچ وخم هایی هستند که درکنار جنس چددنی وناهموار انها منجر به تولیداصطحکاک وفشار برگشتی درخروج گازها میشود که کاهش راندمان خودرو را به دنبال دارد.در اینجا از هدرز استفاده میشود هدرزها دارای پیچ وخم هایی هستند که نه تنها در برابر جریان گازهای خروجی مانع نمیشوند بلکه به خروج سریعتره آن نیزکمک میکنند،درضمن بدليل اینکه جنس هدرز از استیل است واز سطح داخلی صاف وصیقلی برخوردارند به حرکت روان وسریع گازهای خروجی کمک می کنند، همچنین هدرزها دارای قطر بیشتری درلوله هستند که بازهم به این امر کمک شایانی میکنند درضمن در بیشتر منیفولدها خروجی تمام سیلندرها بهم مرتبط هستند درحالی که در هدرز ها برای هرسیلندر خروجی جداگانه ای تعبیه شده است که از تاثیر منفی گازهای خروجی سیلندرهابرروی یکدیگر جلوگیری میکند.هدرزهای اصلی ازبهای بالایی برخوردارند چون فرایند ساخت پیچیده ای دارند.

طبیعی است که با نصب سوپرشارژر بر روی هر خودرویی که موتور احتراقی با تنفس طبیعی کار میکند موجب افزایش مشخصات فنی میشود ولی برخی از مشتریان GT350/R تمایل دارند تا بیشتر طعم خودروی کارخانهای / استوک را حس کنند و نمیخواهند خودروشان با تنفس غیرطبیعی کار کند، بنابراین کیتهای محدودتری برای این افراد توسط هنسی ارائه شده است. در مرحله بعد باید به این مسئله توجه کرد که تمامی خودرو های تحت پوشش برای ریمپ بر روی داینومومتر تست و تحت آنالیز و آزمون و خطا قرار گرفته اند.روی داینو تمامی پارامترهای مربوط به موتور خودرو را می توان به صورت زنده (real time) مشاهده کرد. کاماروهای Z28 به سادگی با نشان Z28 یا 302 بر روی ان قابل تشخیص بودند. هدرز موتور XU7 ( قابل نصب بر روی پژو 405 و سمند و پارس)، … البته اگر تصمیم گرفتید پژو پارس اسپرت دسته دوم خریداری کنید، بررسی های فنی ماشین را حتما در اولویت قرار دهید و فنی ماشین را نزد یک متخصص حرفه ای موتور تست کنید. بعنوان مثال شخصی پژو پارس اسپرت مدل 83 با 320هزار کارکرد به همراه لوازم از قبیل سیستم صوتی پایونر ورینگ لاستیک وچراغهای جلووعقب اسپرتی همراه بالامپ زنون وهدلایت 29 میلیون تومان آگهی کرده است.

من از ۵۰۰ تومان دست دوم تا ۸۰۰ تومان نو رو قیمت دارم که به نظرم ارزش این همه هزینه رو نداره ! هزینه (تومان). خرید داغی. در این استیج برای کاهش هزینه ترجیح بر این است که از ای سی یو فابریک بهره ببرید، کامپیوتر استاندارد ۲۰۶ قابلیت تنظیم و تطبیقپذیری را برای بوستهای پایین دارد. ولی چون به صورت تک وارد میشه و احتمالا هزینه زیاد ارسال .. قیمت خیلی بالا و کاذبی اینجا پیدا می کنه ! قیمت این هدرز حدودا ۲۰۰ دلار و حتی در بعضی سایتها کمتر از این هم فروش میره ! ولی توربو الکتریکی اگه آشنا پیداکنی تا ۲.۵ میلیون میتونی جمعش کنی تازه اگر خودت ببندیش که هزینت کمتر میشه((راحته بستنش فقط باید کامپیوتر ماشینو بدی دوباره با دوتا چیپی که پایین میگم بازنویسی کنه)) و از طرفی وقتی خواستی ماشینو بفروشی میتونی بازش کنی و برگردونیش به حالت کارخونه. برای 1 ثانیه شتاب بیشتر باید یک میلیون پیاده بشی. هم­چنین می ­توانید از سرسیلندرهایی استفاده کنید که به ازای هر سیلندر از هشت سوپاپ یا بیشتر بهره میبرند. حس فرمان و رانندگی با این کراس اوور بیشتر به این سمت میرود که شما درگیر آن خواهید شد. شما اگه یک قطعه رو تقویت میکنید باید بقیه قطهات رو هم تقویت کنی ، اگه نکنی عمر ماشین پایین میاد.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *