هدرز چیست و بررسی کامل تقویت سیستم تخلیه خودرو با هدرز – مجله تخصصی خودرو

همچنین باید گفت که بسیاری از افراد هستند که به دنبال شیوهای برای تولید صدا از اگزوز خودروی خود هستند؛ بهترین راهحل برای این افراد را میتوان استفاده از هدرز در نظر گرفت، البته باید گفت هدرز پراید یورو 4 نمیتواند صدای چندان بلندی ایجاد کند، اما همان صدای تولیدی و ناچیز را میتوان یکصدای خوشایند در نظر گرفت که نزد رانندگان بهویژه جوانان از اهمیت ویژهای برخوردار است. به اصطلاح تخصصی تر باید گفت برای اینکه Back pressure ، یا فشار بازگشتی ایجاد نگردد و یا به کمترین مقدار برسد، می بایست طراحی و ترکیب لوله ها از قواعد خاصی تبعیت کنند. آیا این هدرز به همین صورت به اصطلاح پارچه پیچ شده ارسال میشه؟ این دو قطعه از نظر جنس و ساختاری با یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز برای هر سیلندر یک خروجی در نظر گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا آمدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی با کمترین مقاومت از اگزوز خودرو خارج میشوند و پروسهی انجام این اتفاق با هدرز 206 تیپ 5 و در مقایسه با مانیفولد، بسیار سریع و آسانتر است و این موضوع خود میتواند بر خنکسازی موتور نیز تاثیر داشته باشد.

انواع هدرز را میتوان در سه نوع کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک هدرز 206 تیپ 5 باید با توجه به موضوعاتی چون افزایش توان هدرز، توجه به میزان آلایندگی موجود و میزان تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. هدرز موتور xu قابل نصب بر روی پژو و سمند و پارس ساخته شده از فولاد مخصوص و آبکاری شده. پژو آی Peugeot i. تقویت موتور پژو و سمند و پژو پارس با هد. تصادف خرید و فروش ماشین های تصادفی پژو. قبل از خرید این محصول بهتر است با نحوه ی کارکرد آن آشنا شوید. مسولیت محتوای ویدئو ها با منتشر کننده آن است و آپارات مسولیتی نسبت به آن ندارد. تمام حقوق این سایت متعلق به آپارات می باشد. با زدن این دکمه، شما به سایت ایدهکاو هدایت میشوید. اگر در طراحی و ساخت خودروی شما از قطعهی هدرز 206 تیپ 5 استفاده شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، با سرعت و عملکرد بهتری از خودرو خارج میشود؛ از طرفی خودرویی که از این قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد.

نکتهای که در رابطه با طراحی و ساخت این قطعه اهمیت دارد، زمان و هزینهای است که شما باید برای آن در نظر بگیرید، ساخت هدرز 206 تیپ 5 را میتوان یک فرایند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به همین دلیل بسیاری از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در نظر میگیرند که باید بهصورت جداگانه بر روی خودرو نصب شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک استفاده نمیکنند. هر کدام از این فایلها دارای یک تاریخ انقضاست و تنها در زمان مشخصی در حافظه پنهان باقی میماند. هر کدام از این درخواستها به زمان نیاز دارد. هر چه دمای هوای ورودی به پیشرانه پایینتر باشد، چگالی بیشتری خواهد داشت. در ابتدا و با کمترین هزینه میتوان تغییراتی در سیستم جرقه و سیستم ورودی هوا ایجاد کرد.در مرحله بعد میتوان لذت استفاده از فلایویل سبک را تجربه کرد . همان تغییرات در سیستم هوای ورودی و دود خروجی،تعویض میل سوپاپ و سوپاپها،بهره گرفتن از فلایویل سبکتر،تغییر در ابعاد سیلندر و پیستونها، اجرای پورت و پولیش سرسیندر و سوپاپها و استفاده از سیستم روغنکاری و خنککاری با بازده بهتر و قویتر از اقداماتی است که در جهت تیونینگ موتور انجام میگیرد.

هدرز 206 تیپ 5 را میتوان یک جایگزین برای مانیفولد خروجی پیشرانه بهحساب آورد که به دلیل هزینهی بالایی که دارد، کمتر توسط خودروسازان مورد استفاده قرار میگیرد، اما از آن در طراحی ماشینهای اسپرت و مخصوص مسابقه استفاده میشود و حتی ممکن است شما در ماشینهایی که مدل بالایی دارند، این قطعه را بهصورت فابریک مشاهده کنید. یکی از نقاط مثبت رنو مگان که آن را به یک خودرو محبوب در بازار ایران تبدیل کرد، طراحی ظاهری جذاب آن بود که در زمان خود طراحی مطلوبی به شمار میرفت. رنو مگان یک خودرو سدان فرانسوی است که نخستین بار در سال ۱۹۹۵ و به عنوان جایگزین خودرو رنو ۱۹ معرفی شد. مگان از همان ابتدا در دو نسخه سدان و هاچبک عرضه میشد و این روند تاکنون هم ادامه پیدا کرده است. بد نیست به این نکته اشاره کنیم که مگان در نسخههای هاچبک، CC، سدان و گرندتور تولید میشد که تعداد اندکی از مدل هاچبک هم وارد بازار ایران شد. هدرز دست ساز رو هم اصلا توصیه نمیکنم! آیا این هدرز همراه با لوله اتصال هم هست که اون رو به ادامه سیستم اگزوز وصل کنه؟

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *