لوله رابط هدرز و منبع اگزوز می باشد

در واقع تمام کار هدرز برای این است که Back pressure یا اصطلاحا فشار بازگشتی که در لوله ها اتفاق نیافتد یا به حداقل حالت خود برسد. را تنظیم کنید و شاهد تاثیر بسزایی در راندمان کاری موتور ماشین خود باشید. با توجه بـه طراحی ماشین ، هر کدام از بخشـهای روتور یـا استاتور مـیتوانند بـه عنوان آرمـیچر باشند. سنگ زنی ماشین آلات هند در . پیشرانه TU5 در کشورمان با پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و ۶ معرفی شد و چند سالی است که بر روی محصولات دیگری مثل پژو ۴۰۵ slx، پارس TU5 و همچنین دانگ فنگ H30 کراس نیز نصب میشود. پیشرانه خودرو با استارتی خشن و طنین سنگین غرش پیشرانه حجیم سوپاپ بزرگ مجهز به کیت میل سوپاپ از اگزوزهای دوبل جانبی روشن میشود. بنابراین نصب هدرز بدون اعمال تغییر در سایر بخش های سیستم اگزوز ، تاثیری بر وضعیت و شرایط آلایندگی صوتی خودروی شما نخواهد داشت.از سوی دیگر عکس این وضعیت نیز صادق است و چنانچه از صدای خودروهای اسپورت و مسابقه ای لذت میبرید، نصب مجموعه اگزوز حرفه ای به همراه هدرز ، قدرت بیشتر و صدای زیبا و هیجان انگیز را برای افراد علاقه مند به ارمغان می آورد. این مجموعه قرار بود جای سری ادونس دیزاین (Advance Design) را بگیرد و این کار را به درستی انجام داد.

در پایان جا دارد تا از سامان حاجیصالح، مالک محترم شورولت تسک فورس 3100 به منظور در اختیار قرار دادن خودرو و وقت ارزشمند برای تهیه این گزارش نهایت قدردانی را به عمل آوریم. اگر فشار باد لاستیک پایین تر از میزان اعلامشده باشد باعث لغزش یا جابجایی بیش از حد تایر در ناحیه تماس با جاده شده و درنتیجه سبب افزایش حرارت بیشازحد آن می شود. صندلیها با نوع اسپرت و بغل دار تعویض شدهاند اما ظاهر کلاسیکشان حفظ شده است. تا کنون تنها یک مدل 3100 بازسازی شده دیگر در وضعیت ظاهری و فنی قابل قبول با پیشرانه فابریک در ایران موجود است که از نوع سابربن (ون اتاق دار) به رنگ مسی است که در شیراز نهگداری میشود. سیستم تعلیق شورولت 3100 در عقب از نوع یکپارچه فعال با فنرهای شمش و کمک هیدرولیکی و در جلو از نوع محور یکپارچه صلب غیرفعال با فنرهای شمش و کمک هیدرولیکی است که ذات باربری خودرو را به تصویر میکشد.

تمامي كالاها و خدمات اين سایت، حسب مورد، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه ميباشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است. در نمای روبهرو جلو پنچرهای بزرگ، به همراه ابروییهای بالا چراغها چهرهای تهاجمی و خشن به این بخش بخشیده است. ناگفته نماند که سیستم ترمز خودرو مورد بررسی نیز در جلو نمونه کاسهای بوده است که برای افزایش مانورپذیری با نمونه دیسکی جایگزین شده است. در سال 1997 يك موتور 1/8 ليتري با 130 اسببخار بر روي كوپه نصب شد كه بر روي هيونداي الانترا استفاده شده بود. کیتهای اگزوز ریموتدار بر اساس نوع توربینی که دارند، دکمههای متفاوتی هم دارند. اگر به حوزه تیونینگ خودرو علاقهمند باشید، حتما عبارت ” کیت اگزوز ” به گوش شما خورده است یا جایی در مورد آن مطالعه کردهاید. اگر در طراحی و ساخت خودروی شما از قطعهی هدرز استفاده شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، با سرعت و عملکرد بهتری از خودرو خارج میشود؛ از طرفی خودرویی که از این قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. تقویت موتور پژو و سمند و پژو پارس با هد.

همچنین قیمت رسمـی پژو 405 بنزینی GLX بـه مـیزان 23 مـیلیون تومان،… موتور کامل پژو 405 قیمت- نیـازمندیـهای ویـان ,-G SCAN GSCAN-جدید ترین دیـاگ 7 اینچ لمسی- با اقساط بلند مدت -برنامـه دانلود و تبدیل ECU پردازش موتور-مرکز… باید توجه داشت که با کمتر شدن فاق تایرها، ارتفاع خودرو نیز کمی کاهش یافته است و از طرف دیگر سیستم تعلیق خودرو خشک و خشن است. پیکاپهای تسک فورس از سال 1955 تا 1959 که سری آپاچی جای آن را گرفت، ادامه یافت. در این نوشتار به سراغ تنها وانت آپاچی مدل 1956 با حوض بار کوچک (دم کوتاه) میرویم تا ببینیم این خودرو با طول عمری بیش از 6 دهه چه تواناییهایی دارد. گلگیرهایی بزرگ و عضلانی که با ترکیب پلهای در حد فاصل کابین و قسمت بار قرار گرفته صحنهای چشمنواز را ساخته است. با رسیدن به بخش بار و بخش انتهایی خودرو، حس طراحی یک وانت دهه شصتی ملموستر میشود.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *