قیمت هدرز پراید – ویکی پدیا ، دانشنامه آزاد

بنابراین نصب هدرز بدون اعمال تغییر در سایر بخش های سیستم اگزوز ، تاثیری بر وضعیت و شرایط آلایندگی صوتی خودروی شما نخواهد داشت.از سوی دیگر عکس این وضعیت نیز صادق است و چنانچه از صدای خودروهای اسپورت و مسابقه ای لذت میبرید، نصب مجموعه اگزوز حرفه ای به همراه هدرز ، قدرت بیشتر و صدای زیبا و هیجان انگیز را برای افراد علاقه مند به ارمغان می آورد.البته باید گفت در کشور ما ، نصب مجموعه اگزوز اسپرت تا حدودی با منع قانونی همراه است و به طور کلی استفاده از ادواتی که منجر به افزایش آلودگی صوتی خودروها میشوند توسط پلیس غیر مجاز اعلام شده است. قدم بعدی فلایول بود که از شرکت R.A.M آمریکا خریداری شده که بصورت دنده ای و سنگین است و 16800 گرم وزن دارد.اگر شما بخواهید از اتومبیل ژاپنی برای حرکات نمایشی استفاده کنید طبق علم تیونینگ باید میل لنگ را سبک تر تهیه نمایید که دور موتور راحت تر و سریعتر بالا و پایین برود اما برای ماشین آمریکایی که معمولا برای مسیر مستقیم درگ استفاده می شود ، هرچه وزن فلایویل بیشتر باشد دور بیشتری خورده اما دیرتر به پایین بر می گردد و باعث افزایش گشتاور می شود.

برای انجام این کار کاتالیزور به عنوان یه مانع و سد در مسیر تخلیه سریع گازهای داغ، شناخته میشود که باعث کاهش محسوس توان خودرو نیز میشود. این فیسلیفت کوییک در دو تیپ مختلف به نامهای S (پایه) و G (فول) تولید میشود. با توجه به مصوبه های کمیته خودرو و قوانین تصویب شده، مالکان کوییک S نمی توانند تا به صورت قانونی خودروی خود را قبل از یکسال به فردی واگذار کنند و سند خودروها در رهن سایپا باقی می ماند. در واقع طبق مصوبههایی که اخیرا کمیته خودرو به تصویب رسانده، مالکان کوییک S تا یکسال اجازه ندارند این خودرو را به فرد دیگری واگذار کنند و سند آن نیز به مدت یک سال در رهن سایپا باقی خواهد ماند. محدودیت بعدی موتور پراید میل سوپاپ اونه که برای قدرت دهی تو دور های پایین طراحی شده و عملا از دور ۴۰۰۰ به بعد باعث بی جونی شدید موتور میشه که این موضوع رو می تونید به راحتی با تعویض اون با نمونه هایی با لیفت و دریشن بیشتر حل کنید که تا اونجایی که من میدونم مدیر ارشد فروم یعنی آقای مصطفی خلف نژاد میل سوپاپ هایی با کیفیت خوب تولید می کنند که میتونید استفاده کنید.

همچنین با توجه به گفته مقامات قضایی، افرادی که خودروهای سند در رهن را به صورت قراردادی در دفترخانه ها به اشخاص دیگر انتقال می دهند، این امکان را دارند تا در زمان آزاد شدن سند خودرو از انتقال مالکیت خودرو خودداری کنند. برای همین به مشتریان خودروهای جدیدی مانند سورن پلاس، رانا پلاس، شاهین، کوییک S، ساینا S و… صفحه آمپر کوییک S هم طراحی کاملاً جدیدی دارد و یک نمایشگر کوچک به آن اضافه شده که اطلاعاتی مثل کامپیوتر سفری، سنسور دندهعقب، وضعیت درهای خودرو و وضعیت تعویض دنده را به نمایش درمیآورد. کوییک S از همان تجهیزات کوییک معمولی شامل پنجرهها و آینههای جانبی برقی، سنسور دندهعقب و دو ایربگ به همراه صفحه آمپر جدید، کامپیوتر سفری، غربیلک فرمان D شکل و ریموت کنترل جدید برخوردار خواهد بود اما در تیپ G آپشنهای بیشتری مثل سنسور باد تایرها، دکمههای کنترل سیستم صوتی روی غربیلک فرمان، بلوتوث، سنسور نور، محدودکننده سرعت و احتمالاً کروز کنترل ارائه خواهد شد.

این پیشرانه به صورت پایه استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارد و امکان تطبیق آن با استاندارد آلایندگی یورو ۶ هم فراهم است. برخی از تریمهای خاص بلیزر نیز در آن زمان، به پیشرانه حجیم و قدرتمند شورولت یعنی همان پیشرانه 454 اینچ مکعبی(7.4 لیتری) مجهز بودهاند که بسیار کمیاب هستند. بلیزر مورد بررسی، به یک جعبه دنده دستی با کد SM465 مجهز بود. برای همین با توجه به مشخصات موتور M15GSI و تفاوتهای آن با M15 معمولی، میتوان توقع داشت که صدای تولیدی این پیشرانه تا حد قابل توجهی کمتر از نسخههای قبلی باشد. گفتنی است خودرو سایپا کوییک اس در حالی روانه خیابانهای کشور شده که مشتریان این خودروها نمیتوانند آن را تا یک سال پس از تحویل به فروش برسانند. چنانچه به بخش فروش پژو 206 تیپ 3 در سایت دیوار بروید، میتوانید هدرزهای آگهیشده در این سایت را نیز مشاهده کنید. همچنین هردو تیپ بهصورت استاندارد به دیلایت (چراغهای روز) مجهز هستند. به تازگی تصاویری از کارخانه سایپا منتشر شده است که نشان می دهد تولید کوییک فیس لیفت در تیپ S ( پایه ) افزایش پیدا کرده و گویا قرار است تا بزودی این خودرو به دست خریدارانش برسد و وارد بازار گردد. رینگهای پیشرانه جدید سایپا هم نسبت به M15 معمولی تقویت شده و میتواند عملکرد بهتری را در طولانی مدت از خود نشان دهد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *