ساخت انواع هدرز تمام استیل

زمانی که این نسبت با نصب هدرز نامناسب بهم خوردهاست،پیامی اشتباه توسط سنسور اکسیژن به ای سی یو ارسال میشود که موجب اخلال در عملکرد موتور می گردد. در شرایط معمول نیز می توانید از یک متخصص بخواهید تا این چیپ را دوباره برای شما تنظیم کند و شرایط اسپرت تری را به آن تحمیل کند تا در مواقعی که نیاز به قدرت و سرعت بیشتری دارید، ECU بتواند این میزان قدرت را با باز کردن دریچه های هوا، افزایش میزان پاشش سوخت در انژکتور و سایر موارد، به خودرو کمک نماید. به گزارش وبسایت خبری «پیشرانه» ازاینرو برای اولین بار در تاریخ مونتاژ خودرو در کشورمان، دو خودرو زانتیا و پژو ۲۰۶ با دو پیشرانه مختلف عرضه شدند تا خریداران بتوانند بر اساس نیاز و خواسته خود، یک پیشرانه را انتخاب کنند. 5 راهکار ارزان برای افزایش قدرت موتور :: وان کار – 1Car, Dani @dani.speed.405 Instagram Profile | Picburn, بررسی مشخصات کیا ریو (مونتاژ) 1384 – 1390 | bama, پژو پارس ELX – خودرو بانک, پژو پارس TU5 بخریم یا سمند سورن ELX با موتور EF7؟ از مزایای ریفلش یا ریمپ کردن می توان به قیمت ارزان آن و تغییر سریع در قدرت موتور اشاره کرد.

در صورتی که این قطعه به درستی (توسط اگزوز ساز) روی خودرو نصب شود، حدود ۵ الی ۱۰ درصد به قدرت و گشتاور تولیدی پیشرانه در خودروهای معمولی می افزاید و موجب ارتقای تیونینگ خودرو می گردد. کاتالیست در خودرو نیز که برای تصفیه هوای موتور در اگزوز تعبیه می شود، خود یک عامل مهم در کاهش شتاب و قدرت خودرو است. که تقویت این سیستم می تواند به طرز چشمگیری قدرت خودروی شما را بالا ببرد. تقویت جرقه حتما باعث افزایش راندمان موتور خواهد شد. علاوه بر این، ساختار خروجی دود پشیرانه M15GSI از نوع هدرز بوده که تمامی این تغییرات باعث خواهد شد تا قدرت این پیشرانه به ۹۰ تا ۹۴ اسب بخار و گشتاور آن نیز به ۱۳۴ تا ۱۳۸ نیوتنمتر برسد. اما بدون اعمال تغییرات روی این خودروها و نصب سپرهای آفرودی، این خودروها برای یک بیراهه نوردی تمام عیار آماده نخواهند شد. استفاده از دو کوئیل برای دستیابی به قدرت بیشتر : اما پیدا کردن قطعه ای که توان تحمل ولتاژ بالا را داشته باشد و عایق بندی مناسبی هم داشته باشد سخت است که به نظر من برای اینکار به قطعه ای که در خودروهایی که از دو سیستم جرقه برای مسابقات طولانی مدت استفاده می کنند می توان تکیه کرد.

این قطعه ی ساده Automatic coil selector نام دارد که می تواند برق خروجی دو کوئیل را وارد دلکو کند. انواع دیگری از این سیستمها وجود دارند که برای هر شمع یک کوئیل دارند (multiple spark coil ). اما مانند هر لکسوس دیگری، هزینههای سرویس بالا و لوازم گران، از ویژگیهای بارز آن به شمار میرود. اما مدل های کتابی یا تخت که نیمه مستقیم هستن قطر ورودیش بیشتر و بعد آخرای مسیر یه لوله میره توی لوله بزرگ تر که قطر رو کاهش بده برسونه به 40 سنتر پایپ. ، |فیلتر هوای هیوندای سوناتا |2015 |2016خودرو › فیلتر › فیلتر هوافیلتر هوای هیوندای سوناتا 2015 و 2016 Part No.28113-C1100،خرید فیلتر هوا هیوندای سوناتا YF مدل 2015 و هیوندای سوناتاLF 2016،فیلتر هوای سوناتا با بهترین فیلتر روغن هیوندای سوناتا – فیلتر سرکان-فیلتر-روغن-هیوندای-سونفیلتر روغن هیوندای سوناتا. هرچند تعویض کامپیوتر ماشین، ممکن است برنامهریزی و زمانبندی و میزان ترکیب بنزین و هوای آن را به هم بریزد، ولی قدرت ماشین را بالا می برد. ورودی هوای سرد اسپرت کاری میکند که اکسیژن از مجاورت بخشهای داغ مثل گلوی اگزوز عبور نکند و به شکل خنک وارد سیلندر شود. بدین صورت که هر کوئیل بر روی شمع قرار میگیرد و مستقیما شمع را تغذیه میکند.

ولی تعویض چیپ ست خودرو های معمولی فقط نیم اسب بخار به قدرت موتور اضافه میکند. جان هنسی مدیرعامل کمپانی هنسی در خصوص این پروژه بیان کرد: رم TRX در حالت استاندارد خودرویی جذاب است؛ ولی تیم هنسی همواره به دنبال جذابیت های بیشتری است. چرا که افزایش جرقه یعنی سوختن بهتر و سریعتر مخلوط بنزین و هوا و افزایش قدرت و راندمان موتور است. به هر حال، بهتر است مبدل قدیمی خودروی خود را با یک مبدل جدید عوض و تفاوت در گازخور ماشین را احساس کنید. تحت هیچ شرایطی مبدل قدیمی را سوراخ نکنید. روش اول: بالانس کردن تایر ها و با از بین بردن زاویه Toe-in که کارخانه برای خودرو مدنظر گرفته است و چرخهای جلو اندکی با زاویه نسبت به هم قرار میگیرند، و موازی کردن دقیق جهت چرخش آنها در مسیرهای مستقیم، اندکی بهبود را شاهد خواهید بود. این خودرو درب محفظه صندوقی سبکتر با اسپویلر متفاوت داشت و از دیگر تفاوتهای آن باید به لبه پیش آمده سپر جلو و عمق محفظه پرژکتورهایش اشاره کرد. 2. استفاده از شمع های چند الکترود کمک بیشتری به ایجاد جرقه می کند و جرقه ی بیشتر در محفظه پخش می شود. قسمت انتهایی این موتور سیکلت یا به اصطلاح دم این موتور ریس سبک و بلند طراحی شده و در کنار آن هم دو آبشش برای ورود و خروج هوا تعبیه شده است، این دم زیبا قدرت مانور موتور سیکلت را بالا می برد و در زیر آن هم اگزوز 600RR قابل مشاهده می باشد که در مرکز موتور قرار دارد و این همان روح RC 211V می باشد که با ملایمت در این موتور سیکلت دمیده شده است و بدان اشاره کردیم.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *