خرید هدرز نیازپرداز

اولین درک نادرستی که نیاز به اصلاح دارد این است که تصور میشود یک هدرز باید به طور کامل مانع پس زدن دود خروجی از سیلندر شود اما این برداشت درست نیست. پیشرانه TU5 با نام کامل TU5/JP4L4 حجیمترین پیشرانه از سری TU در خانواده پژو سیتروئن است. تریم XLT برانکو به یک پیشرانه حجیم و قدرتمند 460 اینچ مکعبی مجهز بود که حجمی معادل 7.6 لیتر داشت. در شکل زیر ، داخل یک منبع اگزوز استفاده شده را مشاهده می کنید. در هنگام تقویت موتور اتومبیل خود یک سری موارد اصلی را باید مراعات کنید که تهیه هدرزهای اگزوز با راندمان بالا یکی از مهمترین این موارد است. بسیاری از فروشندگان این وسایل اظهار میکنند با نصب یکی از آنها شما میتوانید 25 اسببخار به قدرت موتور خود بیافزایید. معنای عبارت مکش ترتیبی دود خروجی سیلندرها این است که هنگامی که دریچه خروج دود سیلندر بعدی باز میشود این قطعه مکنده دود آن را به درون خود میمکد و آن را از سیلندر خارج میکند. نکته بعدی که باید در نظر گرفته شود قطر مناسب لوله است. کوچکترین قطر لولهای که بتواند جریان دود را از درون خود با حداکثر سرعت عبور دهد باید مورد استفاده واقع شود.

با به کارگیری هدرز اگزوز علاوه بر اینکه کارایی لوله های خروجی دود سیلندرها بالا میروند هوای سرد بیشتری به داخل کشیده شده و جریان هوای بهتری برای موتور فراهم میشود. اما وقتی دور موتور بالاتر میرود این اندازه کوچک قطر لوله نمیتواند به همان میزان دودی که از موتور خارج میشود هوا به داخل وارد کند و در نتیجه موتور در دور بالا به صورت بهینه کار نمیکند. همانند کاماروها و شولهای COPO، ینکو قدرت این مدل را به میزان واقعی 450 اسب بخار افزایش میداد. اما با توجه به وزن کمتر نوای 427 (حتی سبکتر از یک کوروت 427) مدل L72 ینکو نوا شاید سریعترین خودروی تولیدی توسط کمپانی ینکو باشد. این مقدار قدرت و گشتاور برای خودروهای وارداتی ، رقم بالایی به حساب نمیاید اما برای پرایدی که وزن آن تنها ۸۰۰ کیلوگرم است ، رقمی نجومی محسوب میشود ، یا کاهش وزن دوباره در مسیر تیونینگ ، نسبت قدرت به وزن ایدهآلی را برای آن رقم میزند.پراید BP در رده کلاس آزاد قرار میگیرد که در پیستهای داخلی کلاس آزاد سهم اعظم شرکتکنندگان پراید هاچبکهای BP هستنند . دست یابی به این اعداد و ارقام به کمک استفاده از پیشرانه سری SR20 نیسان ممکن شده است.

اگر عاشق دنیای خودرو باشید یا بخواهید در این زمینه کمی تخصصیتر مطالعه کنید ممکن است برخی اصطلاحات به گوشتان بخورد که برایتان ناآشنا هستند. الف – در این استیج تاخیر دریچه گاز به طور کامل مرتفع شده و حداکثر توان و گشتاور ممکن بطور واقعی بدست می آید. ۰۹۵۰۲۰۶۳۰۱. سوئیچ کامل ایموبلایزردار ریموت تاشو – تگ والو 405 … ب – همچنین امکان حذف سنسور اکسیژن دوم یا غیر فعال کردن و همچنین اصلاح پارامتر ها بهطور کامل انجام می گردد. مرحله ۱(ریمپ اکونومیک): در این مرحله بر روی جداول سوخت، جرقه، سنسور اکسیژن و دریچه گاز به نحوی کار می شود که بدون کاهش توان و گشتاور خودرو مصرف سوخت خودرو نزدیک به ۱۰ % کاهش مصرف سوخت حاصل شود. درصد بالا رفتن مصرف سوخت بستگی به موتور خودرو و کیفیت این وسایل دارد. این حجم کم واردات، تملک و بخصوص نگهداری از آنها را به مراتب دشوارتر میسازد. موتور این خودرو ۴ سیلندر است و حجم آن برابر ۱۴۹۳ سیسی است.

طریقه ساخت برخی از رول بارها به قدری حرفه ای و دقیق است که گویی این حجم لوله ها و اتصالات اضافه شده جزئی از خود اتومبیل هستند. این لوله باعث میشوند تا دود خروجی از سیلندرها در هنگام خروج به عقب پس نزنند. در واقع این شکل لولهها از حرکت دود به عقب جلوگیری میکنند. این موتور توانایی تولید قدرت ۹۷ اسب بخار را در ۵۵۰۰ دور در دقیقه دارد. فرمان بسیار خوش دست است و دوخت سفید رنگ دور فرمان و شیفترهای تعویض دنده نقرهای رنگ، در اولین نگاه بسیار هیجانانگیز به نظر میرسند. قطر کم لوله باعث ایجاد جریان سریع دود در داخل خود میشود که در هنگام مکش ترتیبی دود خروجی از سیلندرها و در هنگام کارکرد موتور با دور موتور پایین باعث افزایش راندمان میشود. دقت داشته باشید برای اینکه بهتر متوجه شوید باید بگوییم که در زمان نصب همزمان توربوفن مکانیکی سیموتا و فیلتر هوا متاسفانه خودرو به دلیل کاهش جریان هوا کشش کافی را نخواهد داشت پس شما بایستی فیلتر هوا را حذف کنید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *