تقویت سیستم تخلیه با هدرز

هدرز انجین آرتز (نسل دوم) مناسب برای پراید ، یورو ۲ (B3) به فروش میرسد . فرارسیدن فصل گرما افزایش محسوسی را در فروش کولر و کولرهای گازی شاهد… تصادف خرید و فروش ماشین های تصادفی. فرمان هیدرولیک برای سال 1992 حذف شد و GL دارای رینگ های آلیاژی و پکیج اسپرت شد. بنابراین مرکز سیم پیچ دارای بیشترین دمای مجاز 155 درجه خواهد بود . با توجه بـه داده هابه جدول داده شده نگاه مـی کنیم منحنی کـه بیشترین شار را به منظور این قطر نشان مـی دهد را انتخاب مـی کنیم.منحنی آبی رنک بیشترین مقدار را نشان مـیدهد. بیایید نگاه نزدیکتری به این موضوع بیندازیم. نکته بسیـار مـهم درون این رابطه این هست که تعداد قطبهای موتور با ارتفاع یوغ رابطه عدارد. از روی عدد 110 برروی محور افقی خط عمودی رسم مـی کنیم .قطعا درون جایی منحنی افقی را قطع خواهد کرد.از نقطه بدست آمده عمودی بـه سمت محور عمودی منحنی رسم مـینماییم.عددی کـه بدست مـی اید حدود88/. کجا میتونیم ماشین را ریمپ کنیم؟ مثال:استاتور موتوری داریم کـه دارای یوغ 30 مـیلی متری واندازه قطر 110 مـیلی متر مـی باشد.اگر مقدار اندکسیون داخل یوغ را 1.5 فرض کنیم تعداد قطبهای این موتور را طبق جدول و رابطه یوغ حساب کنید؟

درون این نمودار مقدار ماکزیمم شار به منظور قطبهای مختلف 2 – 4 و 6 قطب را نشان مـی دهد. آنچه ازاین شکل برداشت مـی شود این هست که این مجموعه از روابط برداری تبعیت کرده و ما بـه حقایق جالبی خواهیم رسید قبل از این کـه محاسبات برداری را انجام دهم لازم هست به آگاهی شما برسانم کـه در موتورهای سه فاز ما یک جریـان و ولتاز خطی داریم کـه مربوط بـه شدت جریـان و ولتاز ورودی(بین دو فاز) درون مسیر کابل بـه داخل موتور هست ویک ولتاژ و شدت جریـان فازی هم داریم کـه مربوط بـه شدت جریـان داخل سیم پیچ و ولتاژی هست که درون دوسر سیم پیچها وجود دارد. بخشی وارد محفظه شده و بخشی هم بازتاب مییابد. اگر قطعه شما قادر به انتقال صحیح اکسیژن به محفظه احتراق نباشد، نه تنها بنزین به طور کامل محترق نخواهد شد بلکه احتمال روشن شدن و حرکت کردن ماشینتان هم کم خواهد بود. یعنی u ورودی یـا سر سیم پیچی درون فاز R را با z انتهای سیم پیچ درون فاز T بـه هم وصل کرده درون ادامـه v بـه عنوان ورودی فاز S را با x انتهای سیم پیچ درون فاز اول بـه هم اتصال داده و نـهایتا w بـه عنوان ورودی به منظور فاز T را با y همان انتهای سیم پیچی درون فاز S را بـه هم مـی بندیم .

توصیـه مـی کنم تمام موتورهایی کـه در کارگاه به منظور کار تمرینی انجام مـی دهید حتما با این اتصال بـه شبکه وصل کنید . البته تمام موتورهایی کـه قرار هست به روش مثلث بـه سه فاز وصل شود از روش 2 ضربی ( ستاره – مثلث ) استفاده مـی کنند. نکته مهم و پیچیده ای که مهندسان در طراحی با آن مواجه هستند، این است که گاز خروجی موتور که حاصل از احتراق در درون سیلندر است در تمام مدت یکسان نبوده به این معنی که سرعت ، فشار و دمای آن تابع شرایط متغیر است. این مقدار را با Hs نشان مـی دهیم.نمایی از یوغ درون بریده ای ازاستاتورکه با پیکان دو سر مشخص شده را مـی بینید. 1- MARK : درون این بخش نشانـه یـا آرم کارخانـه تولید کننده البته درون بالای پلاک وبا اندازه ای بزرگتر از سایر گزینـه ها درج مـی شود. همانگونه که در شکل بالا مشاهده کردید ، قطعه ای قبل از کاتالیسور در داخل لوله اگزوز ، قرار دارد که به انتهای آن ، سیم و سوکت وصل می باشد ، نام این قطعه ، سنسور اکسیژن می باشد ، در خودروها ، این قطعه قبل از کاتالیسور در داخل لوله اگزوز قرار می گیرد و با اندازه گیری مقدار اکسیژن موجود در دودهای خروجی از سیلندر ، اطلاعات به دست آمده را به کامپیوتر خودرو ارسال می کند و کامپیوتر خودرو با محاسبه و تنظیم سایر عملگرهای خودرو ، بهترین عملکرد را برای کار موتور خودرو ایجاد می کند.در شکل زیر ، یک نمونه سنسور اکسیژن را می بینید.

همانطور که مشاهده می کنید ، هدرز باعث می شود ، دودهای سیلندرها دیرتر ترکیب شده و در نتیجه عدم ازدهام دودها در خروجی هدرز ، دودها راحت تر خارج شده و عملکرد موتور بهتر می شود. ابتدا سعی مـی کنيم آنچه کـه در مورد هر یک از اتصالها اتفاق مـی افتد را بـه صورت تشریحی و کالبد شکافانـه برایتان نشان دهيم. ناگفته نماند نامگذاری فازها امری قراردادی هست و فرقی نمـی کند کـه شما سر هایuvw را بـه هر یک از فازهای RST بـه شکل متفاوت وصل نمایید. علت جابجا قرارنام سر وته سیم پیچهای هر فاز درون تخته به منظور راحتی درون ایجاد نوع اتصال ستاره یـا مثلث به منظور وصل بـه شبکه است. فرق بین اتصال ستاره و مثلث چیست ؟ اما درون مورد اتصال مثلث شکل بـه صورتی درون مـی آید کـه مـی بینید. اما ما مبنا را بر این قرار داده ایم کـه موتور حال حاضر ما دارای پلاک بوده وقرار هست مشخصات آنرا بدست آوریم.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *