بانصب هدرز شتاب و قدرت تا چه حد افزايش پيدا ميكنه ؟

همچنین ساختار خروجی دود M15GSI از نوع هدرز و مجموع این تغییرات باعث می شود تا پیشرانه جدید کوییک S در اواسط سال جاری ، ۹۰ تا ۹۴ اسب بخار را با گشتاور ۱۳۴ تا ۱۳۸ نیوتن متر تولید کند. ضمنا در بخش سیستم تعلیق نیز تغییرات باعث شده خودرو با افزایش هندلینگ روبهرو شود. در حالت ناک نرخ انتقال حرارت نزدیک به ۱٫۷ برابر میگردد و گاها باعث ذوب شدن پیستون می شود و همین افزایش دما تخریب کتالیزور را نیز در بر می گیرد. حتی روغن موتور حقوقی با سن و استفاده می شود، از دست دادن توانایی خود را برای روان شدن و محافظت از موتور خود را از سایش، خوردگی و لجن. منبع خود تیبا هم جواب میده ولی خوب منبع اسپرت میخوام بندازم. در نهایت، مبدل کاتالیزوری شما به کاهش آلودگی کمک می کند و کیفیت هوا را تضمین می کند و همه ما به هوای تمیز نیاز داریم تا برای سلامتی خوب نفس بکشم. اما آندره آوانسيان كه كار تعمير و تيونينگ اين جور خودروها را انجام ميدهد، از خشكبودن بيش از حد كابين و صداي زياد اتاق ميگويد: در قست عقب كوبش دارد اما هندلينگ كوپه بسيار خوب است. در پایان یادآور میشویم که اتاق E30 یکی از ماندگارترین خودروها در تاریخ کمپانی بیامو است و بسیاری از کارشناسان عقیده دارند بیامو با ساخت این خودرو فصل جدیدی در تولیدات خود آغاز کرد.

تغییر گیربکس اورجینال به 1975 میتواند تاثیر بسزایی روی اتومبیل شما داشته باشد به نوعی که مطابق با آخرین تست ها توسط خود ما ، سمند با تغییر گیربکس و نصب هدرز به راحتی پژو 207 را از میدان به در کرده و شتاب بیشتری را نشان داده است. شما می توانید محدودیت را از بین ببرید و جریان خروجی مناسب را حفظ کنید، در حالی که حفظ مقررات انتشار گازها با یک مبدل کاتالیست عملکردی است. که با تغییرات اصلی در برنامه پاشش سوخت قدرت و شتاب بسیار بالایی را تجربه می کنند. در انتها لازم است از همکاری صمیمانه آقایان سینا، سپهر و سروش صدوقی با ضمیمه هفتگی «دنیای ماشین» تشکر کنیم. به نکته بسیار خوبی اشاره کردید و کاملا در این مورد برتری با کیا موهاوی است . اول، آن را در برابر قانون فدرال برای حذف یک مبدل کاتالیزوری و شما می تواند در معرض جریمه اگر حذف در طول بازرسی در جاده ها نشان داد. فورد در برابر فراری فورد در برابر فراری در دنیای اتومبیلها و تاریخ این صنعت برای خودش داستان جذابی دارد. همچنین به گفته مهندسان این خودروسازی موتور M15GSI نسبت به M15 معمولی، حدود ۷ درصد مصرف سوخت کمتری را در محصولات خانواده X200 دارد.

شاید به همین خاطر بود که تویوتا پرادو 120 با موتور 4 لیتری و گشتاور 440 نیوتون ، در حالت سنگین و استفاده از دنده L2 ، خیلی راحت تر نسبت به رقبا صعود می کرد . نوع خاصی از ریمپ ای سی یو که فقط در کاراک انجام می شود و برای خودرو هایی است که هدرز بسته باشند با هدف بهره برداری بیشتر از افترمارکت هدرز به این صورت انجام میگردد که ورودی هوا را با خروجی آن که همان هدرز است تنظیم میکنیم و به این هدرز ریمپ میگوییم. دوم، اگر آزمایشهای انتشار گازهای گلخانه ای در ناحیه شما ضروری باشد، شما یک آزمون انتشار می کنید. در سر سیلندر هم راکرهایی با لیفت 6/1 وظیفه دارند سیلندرها را به میزان کافی و در زمان درست تغذیه کنند. تا از اون شیب لندکروز بیاد پایین 20 بار سکته زدیم(نه کمک،نه ترمز ،هیچی مانع سر خوردنش و افزایش سرعتش نمیشدن که نهایتا راننده دنده 1 ول کرد تا ماشین خوش بیاد پایین که یکم سرعتش زیاد شد و با ظربه واردد خیابون شد. سر دنده هم مثل فرمان با مدل momo تعویض شده است. صندلیهای جلو و عقب نیز با مدل ام تعویض شدهاند و به نشان سه رنگ امپاور منقش هستند.

بیامو ای30 سدان مورد نظر ما نیز به کمک همین کیت بدنه بدل به مدل ام شده است. به دلیل اینکه امپاور مدل سدان را به سری M تبدیل نکرد، زحمت این کار را خود مالکان کشیدند! اما سیستم CRAWL ، فقط روی مدل های تویوتا پرادو آفرود و تویوتا لندکروز VXR نصب است و از نظر تکنیکی ، یک آپشن منحصر به فرد است . تفاوت بعدی ، هدف اصلی آنهاست ؛ به صورتی که DBC برای فرود از شیب های سخت با شرایط نامساعد ابداع شده است ، اما Crawl برای صعود و سنگ نوردی . با اطمینان کامل باید گفت ، وجود این آپشن ، صدای موتور این اتومبیل را بسیار زیبا تر می کند . البته موتورهای دیگری مانند bpt وجود دارند که ۳۴۰اسب بخار را در اختیار شما قرار می دهد، اتفاقاً روی پراید هم نصب می شود؛ اما قیمتش هم بالاتر خواهد رفت. مشکلی که در این قطعه وجود دارد، ازدهام دود خروجی منیفولد است که فضای کافی به دودها برای خروج داده نمی شود. ما دارای مبدلهای مناسب مستقیم هستیم که بخشی از مونتاژ لوله یا خروجی منیفولد است و همچنین مبدلهای با هدرز. عليرغم پرفروش بودن و ارزاني رانندگي با آن چندان ايمن نيست.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *