این محصول هدرز چهار به یک این شرکت هستش

هدرز 206 آلمینایز چیست و چه مزایایی برای خودرو دارد؟ ارتفاع کاپوت خودرو نیز به سادگی تا نزدیکیهای سینه یک فرد بالغ میرسد و این در حالی است که فاق تایرهای 235×60×15 از نمونه استاندارد کوتاهتر است. آماده حرکت شده، در دنده 1 دور موتور را به حد مناسب میرسانیم و به یکباره پا را از روی کلاچ رها میکنیم و عمل لانچ انجام میدهیم، پس از مقداری هرزگردی لاستیکها، صدای مرگبار دهانههای کاربراتورها به گوش میرسد و خودرو به سمت جلو پرتاب میشود. نرخ سایش کم اینچ cadi سنگ زنی توپ آسیاب برای معدن tagsodel نصب توربو و سوپر شارژر و کیت ناس بروی انواع خودرو طراحی و ساخت هدرز کیت اگزوز و انواع مافلر اسپورت برای تمامی خودرو ها حتی خودروهایی که هدرز برایشان در بازار وجود ندارد. نکتهی دیگری که در رابطه با ساخت هدرز پراید یورو 4 باید به آن اشاره کرد، دستگاههایی است که در ساخت آن به کار میروند؛ دستگاههایی که در این موضوع به کار میروند را میتوان دستگاههای مخصوص به خمکاری لوله در نظر گرفت، همچنین توجه داشته باشید که جوشکاری و تمام اقداماتی که در طراحی و ساخت این قطعه انجام میشود، در کیفیت نهایی قطعه تاثیرگذار هستند.

امروزه تمام ماشینهای جید چیزی به نام کنسول گذاشتند. با پایان تولید سری ادونس دیزاین در سال 1955 و احساس نیاز به ایجاد تحول در این سری کاربردی، جنرال موتورز سری جدیدی از وانتها را روانه بازار کرد که با وجود شباهتهای ظاهری بسیار با سری ادونس دیزاین، نیروی عملیاتی (Task Force/تسک فورس) نام گرفت که به سری بلو چیپ (Blue Chip) نیز شهرت یافت. این سری نیز با گذر زمان در سال 1960 با سری مدرن تر C/K جایگزین شدند. بمنظور افزایش فشار سوخت ارسالی به ریل سوخت، از یک پمپ برقی سوخت ساخت بوش با قدرت ۶ بار استفاده شده است اما سوزن انژکتورها نیز به علت کیفیت خوب تغییری نکرده اند. آنچه از تصاویر 3100 دیده می شود، یک وانت بار کوچک و جمع و جور است. سری تسک فورس برای اولین بار سیستم الکتریکی 12 ولت، پیشرانههای بلوک کوچک V8، شیشه جلو قوسدار با دید باز، سیستم ترمز و فرمان هیدرولیک و محفظه بار فلیت ساید (Fleetside) را در سگمنت وانت بارهای آمریکایی به بازار ارائه کرد که در آن زمان در کلاس وانت های باری نوآوری چشمگیری به شمار میرفت.

اکسل های A شکل با فنرهای اسپورت در جلو و اکسل ثابت با فنر شمشی در عقب ، راحتی و خشک بودن را در هم ادغام کرده است تا یک رانندگی متعادل و البته بسیار قدرتمند و حساب شده را تجربه کنیم . اینترکولر یک مبدل حرارتی میانی است که دمای هوای متراکم شده را قبل از ورود به سیلندر کاهش می دهد. تعویض فیلتر هوای بنز نسبتا آسان و ارزان است. وقتی هوا رحت تر میتونه وارد سیلندر بشه فشار داخل منیفولد کمتر از حالت استاندارد میشه ، سنسور فشار هوای منیفولد موقعی که فشار داخل منیفولد کمتر از حد تعریف شدش بشه اینطوری برداشت میکنه که فشار اتمسفر کم شده (یا فیلتر هوا کثیفه) ، و جرم هوای ورودی به موتور کم شده بنا بر این مقدار سوخت تزریق شده کم میشه ، اینطوری توی موتور رقیق سوزی پیش میاد و مقدار اکسیژن موجود در دود اگزوز بیشتر از حد تعریف شده میشه. این دو اتفاقی که روی هدرز انجام شد من تا به حال روی هیچ هدرزی توی نت و ایران ندیدم ، این تغییرات ویژگی و علت برتری این هدرز به انواع مشابه موجود هست .

این شرکت تاکنون موفق به ساخت هدرز برای خودروهای تولید انبوه موجود در ایران نظیر پراید، پژو ۲۰۶، خانواده پژو ۴۰۵ و امثالهم شدهاست. در پی گسترش صنعت تیونینگ در ایران، استفاده از هدرز و سایر قطعات فنی مربوط به تیونینگ به تدریج در ایران فراگیر شدهاست و چندی است که زمینه لازم برای تولید چنین قطعهای در ایران نیز به وجود آمدهاست. عرض محورهای جلو و عقب نیز به ترتیب برابر با 1537 و 1549 میلی متر و فاصله محورها برابر با 2896 میلی متر است. پس از تماس با فروشنده، کد تخفیف کاوالا۳۸ را اعلام فرمایید. با ریمپ می توانید سرعت بالای 200 را با دنا تجربه کنید! حال شما با کمـیتهای کـه در دست دارید Hs ( مقدار ارتفاع یوغ) Ds ( مقدار قطر داخلی استاتور ) و Bc ( ماکزیمم شار داخل یوغ کـه حدود 5/1 است) و نیز مقدار شار واقعی یعنی Bm( از نمودار مربوطه) مـی توانید تعداد قطبهای موتوررا محاسبه نمایید. شما ببند داداش اگه افت توان گرفتی بعد بگو میگیریم دوتا فابریک قبل هدرز دقیقا مثل هم راه برن بعدش بازممثل هممیرن؟ موتورهای آسنکرون با توجه بـه قدرت و ولتاژ آن بـه طرق مختلف راه اندازی مـیشوند و با توجه بـه اینکه موتور درون لحظه شروع بـه کار جریـان زیـادی از منبع الکتريکی مـیکشد و این جریـان زیـاد علاوه بر اینکه بـه خود موتور صدمـه مـیزند بـه مصرف کنندههای دیگری کـه از این خط مشترک تغذیـه مـیشوند لطمـه زده و کار آنـها را مختل مـیسازد.

انجین آرتز هدرز انجین آرتز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *