2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

دمای گازهای خروجی از موتور بنزینی حدود ۴۰۰-۳۰۰ درجه سانتی گراد است. خودروهای دارای دو سنسور اکسیژن، یک سنسور

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

دمای گازهای خروجی از موتور بنزینی حدود ۴۰۰-۳۰۰ درجه سانتی گراد است. خودروهای دارای دو سنسور اکسیژن، یک سنسور در بخش ورودی مخزن کاتالیست داشته و سنسور دیگر در قسمت خروجی آن نصب میشود.

جایگاه خودروسازی ایران در بین هممسلکانش در جهان چندان جذاب نیست و تاکنون نتوانسته مقامی بهتر از هجدهمین خودروساز جهان را از آن خود کند. راه حل: در روند معاینه فنی اتومبیل از مکانیک بخواهید AC را چک کند. بهترین کار تعویض قطعه آسیب دیده و یا رفتن نزد مکانیک می باشد.

این کار می تواند باعث فلوت کردن موتور هم شود. اگر با ماشینی که در حال روغن ریزی می باشد، به حرکت خود ادامه دهید، آسیب بیشتری به خودرو وارد می شود و پول بیشتری هم باید برای تعمیر آن هزینه کنید.

بعلاوه خفه کن صدا باید به نحوی طراحی گردد که فشار منفی در آن به حداقل برسد. سنسور اکسیژن نسبت اکسیژن به سوخت را اندازه گیری کرده و آن را به ECU یا مغز اتومبیل انتقال میدهد. ممکن است لازم به تعمیر یا تعویض داشته باشد.

در آینده ، ممکن است برای مقاومت بهتر در برابر زنگ زدگی به تیتانیوم تبدیل شود. در این بخش مقاله دلیل انتخاب فر سینجر به عنوان بهترین فر ایرانی را برای شما توضیح می دهیم.

3. شمعهای غیرسوزنی(معمولی) تک پلاتینه را هر ۱۰ هزار کیلومتر سرویس و فیلر کنید و هر ۳۰هزار کیلومتر تعویض کنید. وقتی محل نشتی را پیدا کردید، هر روغنی که ریخته را پاک کنید و سریعا به متخصص مراجعه کنید.

راه حل: تمام اتصالات سیم ها را بررسی کنید تا متوجه شوید کجا ذوب شدگی، شل شدن شیلنگ رخ داده و فیوزها را بررسی کنید تا ببینید کدامیک سوخته است. کاتالیست های خودرو با تصفیه ی گازهای سمی خروجی خودرو تا ۹۰% از پخش این دودهای سمی در هوا جلوگیری می کنند.

کاتالیست ها، مبدل های بکار رفته در اگزوز خودرو هستند که قادر خواهند بود گازهای خروجی موتور اتومبیل را تصفیه نمایند.

خواص دمایی آن را می توان با شیشه دمای بالا مقایسه کرد ولی با پادیداری بیشتر در دماهای بالای 600 درجه سانتی گراد ، این ماده نیاز به حمل و نقل با دقت بالا دارد.

گیره های فولادی و مهندسی شده برای جابجایی و حرکت دادن تجهیزات و حمل و نقل آن. با حرکت سریع موتور همه چیز بنظر مناسب می آید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن