2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

توجه داشته باشید یک هیتر استاندارد باید تمام موارد ایمنی را دارا باشد و این مورد نیز یکی از عوامل تعیین قیمت

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

توجه داشته باشید یک هیتر استاندارد باید تمام موارد ایمنی را دارا باشد و این مورد نیز یکی از عوامل تعیین قیمت دستگاه هیتر گلخانه ای میباشد.

تا در انتخاب و قیمت دستگاه هیتر گلخانه ای مشکلی پیش نیاید وآسوده خاطر باشید. یکی از مهمترین عوامل موثر در قیمت دستگاه هیتر گلخانه ای کیفیت بالای محفظه کوره میباشد. زیرا یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت دستگاه هیتر گلخانه ای این است که طراحی پاس های مختلف هیتر و اگزوز هیتر به گونه ای باشد که هیچ گونه گاز سمی به محیط درز نکند .

ترکیب چرم بسیار لوکس و چوب با طراحی کلاسیک و رنگهای گرم ما را به گذشته می برد. پ ـ انجام هرگونه حركات پرشي، نمايشي، تكچرخ، دور زدن درجا، رانندگي همراه با صداي ناهنجار و ممتد بوق يا صداي اگزوز و اصطكاك چرخها و مانند آنها.

محدودیتها در این طرح بیشتر مربوط به فضای مورد نیاز در موتور میباشد که در بسیاری موارد انجام این تغییرات را محدود به ابعاد خاصی میکند. تا مشاوران بتوانند بهترین راهنمایی را برای شما انجام بدهند. یکی از نکات بسیار مهم در نصب هیتر این است که شما باید میزان گرمایی که برای شما نیاز است را بدانید و همچنین شناختی کامل از نوع سازه گلخانه ای و مکان های هدررفت گرما را نیز بشناسید تا بتوانید مناسب ترین انتخاب را و همچینین بهترین مکان برای نصب هیتر را در نظر داشته باشید.

معمولا بهترین نوع دیواره مشعل از جنس استیل میباشد. به علت عدم توانایی اینگونه از کاتالیزور ها در کاهش آلاینده های اکسید نیتروژن، امروزه در موتورهای بنزینی از این نوع کاتالیزور ها استفاده نشده و به جای آنها از کاتالیزور های سه گانه بهره برده می شود.

به این منظور میتوانید با مشاوران تاوریس صنعت در ارتباط بوده و مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچینین هیتر های تولیدی تاوریس صنعت دارای سوپاپ اطمینان میباشد که در صورت بروز هرگونه مشکل جریان گاز به درون هیتر را قطع میکند تا به مشکل به وجود امده توسط اپراتور رسیدگی شود و مجددا راه اندازی شود.

مجددا به نیاز و محل سازه گلخانه ای شما خریداران محترم بستگی دارد که کدام نوع هیتر را سفارش بدهیدو استفاده کنید و باز باید عرض کنیم که درقیمت دستگاه هیتر گلخانه ای موثر است. و طبیعتا فیمت دستگاه هیتر گلخانه ای تاثیر گذار بوده و قیمت های متفاوتی خواهند داشت.

البته بر اساس تحقیقات موسسه بین المللی مس، طی سال های اخیر، بازار رو به رشد خودروهای برقی، تاثیر چشمگیری بر تقاضای مس در طول دهه آینده خواهد گذاشت. چرا که نباید گاز سمی تولید شده در دیگ هیتر به محیط درز کند چرا که متواند محصولات را از بین برده و حتی باعث نابودی محصولات بشود.

در هیترهای گلخانه ای به محض جرقه زدن مشعل ، شعله مستقیما به روبروی دیگ برخورد میکند و از این طریق گرما وارد پاس های مختلف هیتر شده و اینجاست که مونو اکسید کربن و گازهای مختلف سمی و مضر به وسیله پاس ها و اگزوز های مخصوص خارج کردن گلز سمی به بیرون از محیط انتقال دارده میشود .

به شکلی که این گارانتی تنها در یک ماه با 1000 کیلومتر خلاصه می شود. ملاحظاتی که باید برای ایمنی دیزل زنراتورها در نظر گرفته شود نه تنها شامل ایمنی خود شما بلکه شامل ایمنی خود ژنراتور و موتور ژنراتور نیز می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن